- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5045752-aterina
- Totale kosten (in euro)
- 150
Katerina, haar volle voorgevel trok meteen mijn aandacht. Het leek mij in de eerste instantie te mooi om waar te zijn. De Dame van de foto's en de prijzen zijn ook nog eens all-in? Ik ging op pad, voorbereid op een teleurstelling. Ten onrechte, Katerina is de Dame van de foto's en ook nog eens een erg leuk mens. Afgelopen oktober ben ik voor het eerst op verkenning geweest en vorige week was ik op herhalingsoefening.
De ontvangstlocatie is gemakkelijk te vinden en zodra je hem krijgt weet je waar je gratis kunt parkeren. Niet verklappen waar dat is collega's. Het is een prima locatie en dat moeten we zo houden, you follow?
De foto's geven haar postuur aan zoals dat vorig jaar was. Iets voller. Inmiddels zijn er wat kilo's vanaf en de tweeling is ook wat afgevallen. Maar ze zijn nog altijd heerlijk speelgoed. Zoenen, knuffelen, pijpen en intiem waren dik in orde. Ze rookt en dat proef je een klein beetje, iets wat mij niet stoorde. Beneden was alles geurloos. Likken tot ik er echt mee moest stoppen. Toen intiem, even gestopt omdat ik mijn kruit anders te vroeg zou verschieten. Weer even gelikt en zo te proeven werd madam er behoorlijk opgewonden van.
Twee gezellige en lekkere dates gehad. Humor is bij Katerina constant aanwezig. Kortom, ik vind haar een aanrader.
De ontvangstlocatie is gemakkelijk te vinden en zodra je hem krijgt weet je waar je gratis kunt parkeren. Niet verklappen waar dat is collega's. Het is een prima locatie en dat moeten we zo houden, you follow?
De foto's geven haar postuur aan zoals dat vorig jaar was. Iets voller. Inmiddels zijn er wat kilo's vanaf en de tweeling is ook wat afgevallen. Maar ze zijn nog altijd heerlijk speelgoed. Zoenen, knuffelen, pijpen en intiem waren dik in orde. Ze rookt en dat proef je een klein beetje, iets wat mij niet stoorde. Beneden was alles geurloos. Likken tot ik er echt mee moest stoppen. Toen intiem, even gestopt omdat ik mijn kruit anders te vroeg zou verschieten. Weer even gelikt en zo te proeven werd madam er behoorlijk opgewonden van.
Twee gezellige en lekkere dates gehad. Humor is bij Katerina constant aanwezig. Kortom, ik vind haar een aanrader.