WHEM Katerina, Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er enkele keren geweest; heel lieve meid.

Komt altijd afspraken na & kan heerlijk rimmen. Niet veel dames bieden deze optie aan...
Eigenlijk altijd om deze reden bezocht.

Eerlijke prijsjes ook.

Adverteert echter ook zc; dus oppassen...


Aan de rand van Brugge; heel gemakkelijk bereikbaar.
 
Tweemaal afgesproken. Je maakt de verplaatsing, komt stipt aan. Maar dan geen reactie meer terwijl je ziet dat het bericht wel gelezen is. Dit is niet correct en dus te mijden.
 
Vandaag bezoekje gebracht aan katerina. Het was effe zoeken naar de locatie maar eenmaal daar naar de hotelkamer. Leuke dame, spontane verschijning. Eerst kort doucheke. Dan beginnen tongzoenen en haar vervolgens uitgekleed, man wat een leuke tieten heeft ze. Uitgebreid die tieten gezoend en betast. Dan haar lekker gebeft tot ze een orgasme kreeg en dan was het hek van de dam. Geweldige blowjob gekregen, ballen incluis, ik dacht dat ik in haar mond ging klaarkomen. Dan lekker neuken, daar had ze ook wel zin in, en vervolgens lekker klaargekomen. Effe uitrusten, ze vroeg of ik nog een tweede keer wou maar dat kon ik niet meer. Afgesloten met lekker tongen en intussen die borsten nog eens gecheckt. Ze zijn wel degelijk echt en geen litteken gevonden onder de borsten, the real stuff dus. Prijs 120 euro en een gratis parking ticket. Heren, een aanrader. Waardeer haar en je krijgt veel terug.
 
Opgelet bewerkte borsten !
Klopt niet! All naturals.
Ik heb ze bezocht enkele dagen geleden. Alles perfect verlopen. Beetje afgelegen dus prima voor mensen buiten de stad. Dichtbij de snelweg. Discreet. Ze is zeer lief. Borsten zijn zeker echt. Niet meer zo vol als op de fotos maar lekker speelgoed. Goeie blowjob én kan rimmen als de beste. Ze gaat ervoor. Neuken is OK. Maar ging dan weer voor het rimmen. Die service krijg je niet veel. Ging dan maar zelf in doggy positie zodat ze vrij spel had. Heerlijk.
Prijs slechts 80 euro voor half uur.
 
Laatst bewerkt:
Nog impressies ? Is het makkelijk bereikbaar ?

Rand Brugge, hotel omgeving E40 afrit Loppem/Zedelgem.
Behoorlijk groot hotel, die geen vragen stelt; lift naar juiste verdiep.
Achteraf krijg je nog ticketje voor de parking slagboom (LOL)
Afgesproken voor half uurtje nzc, 80 euro, geen extra's.
Juiste kamernummer gekregen toen ik op de parking stond, groot hotel waarbij je geen vragen wordt gesteld als je gewoon naar de lift stapt.
Kamerdeur stond op een kier, haar badmantel ook.

Verplicht douchen.. kan ik wel appreciëren, ondertussen lag ze met open badmantel op bed om wat op te warmen

Na wat tongzoenen is ze tussen mijn benen gekomen om te pijpen.... zonder handen, en over de volledige diepte; ook de ballen vergat ze niet.
Binnen de 5 minuten voelde ik alles opwellen, en ze beet om het te stoppen. Ik wist echter dat het een verloren zaak was en ben in haar mond en keel klaargekomen; slikken deed ze niet: vlug naar de badkamer om het uit te spuwen.
Ze vond het grappig dat ik zo snel kwam, maar leek ook beetje teleurgesteld want ik was de eerste klant van de dag (vrijdag 14u) en ze had er lang op gewacht.

Mijn lozingen zijn altijd dubbel volume van een andere man, maar ik ben dan ook leeg voor de komende uren, dus direct aangekleed. Ik had de indruk dat dit ook haar bedoeling was: klaar en weg.

Ze adverteert dat je mag komen op borsten/lichaam, maar ze zei dat je ook haar kutje mag vullen zonder extra's. Dat is voor de volgende keer, want groot herhalingsgevaar.

Advertentie zegt 'ongeschoren', maar dat was niet zo; volgende keer ga ik ze proberen klaar beffen en van dichtbij kijken. Daarna zc haar kutje vullen ;-)
 
Laatst bewerkt:
Ben ook bij katerina langs geweest.
Een lieve aangename dame die haar best doet voor haar klanten.
Ze vraagt op voorhand zc of MC.
Ik was daar meer voor haar pijpen zc.
Nzc vind toch te gevaarlijk. Zeker als je het andere forum nzc leest, dan is er al heel wat liters zaad in die poes gespoten.
Wel Lekker klaargekomen in haar mondje 🙂.
 
Vandaag bezoekje gebracht aan katerina. Het was effe zoeken naar de locatie maar eenmaal daar naar de hotelkamer. Leuke dame, spontane verschijning. Eerst kort doucheke. Dan beginnen tongzoenen en haar vervolgens uitgekleed, man wat een leuke tieten heeft ze. Uitgebreid die tieten gezoend en betast. Dan haar lekker gebeft tot ze een orgasme kreeg en dan was het hek van de dam. Geweldige blowjob gekregen, ballen incluis, ik dacht dat ik in haar mond ging klaarkomen. Dan lekker neuken, daar had ze ook wel zin in, en vervolgens lekker klaargekomen. Effe uitrusten, ze vroeg of ik nog een tweede keer wou maar dat kon ik niet meer. Afgesloten met lekker tongen en intussen die borsten nog eens gecheckt. Ze zijn wel degelijk echt en geen litteken gevonden onder de borsten, the real stuff dus. Prijs 120 euro en een gratis parking ticket. Heren, een aanrader. Waardeer haar en je krijgt veel terug.
Ben eens benieuwd naar de waarheid van je review....ik zie haar binnenkort en laat het hier weten...
Vandaag bezoekje gebracht aan katerina. Het was effe zoeken naar de locatie maar eenmaal daar naar de hotelkamer. Leuke dame, spontane verschijning. Eerst kort doucheke. Dan beginnen tongzoenen en haar vervolgens uitgekleed, man wat een leuke tieten heeft ze. Uitgebreid die tieten gezoend en betast. Dan haar lekker gebeft tot ze een orgasme kreeg en dan was het hek van de dam. Geweldige blowjob gekregen, ballen incluis, ik dacht dat ik in haar mond ging klaarkomen. Dan lekker neuken, daar had ze ook wel zin in, en vervolgens lekker klaargekomen. Effe uitrusten, ze vroeg of ik nog een tweede keer wou maar dat kon ik niet meer. Afgesloten met lekker tongen en intussen die borsten nog eens gecheckt. Ze zijn wel degelijk echt en geen litteken gevonden onder de borsten, the real stuff dus. Prijs 120 euro en een gratis parking ticket. Heren, een aanrader. Waardeer haar en je krijgt veel terug.
"Haar troeven zijn haar prachtige naturel DD cup tieten (waarschijnlijk gelift, vandaar de littekens)"

Wat heb je hierop te zeggen christa.......dus wel littekens .......Dit komt van een andere forum geschreven van een collega wandelaar
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan