Katey/Katy Arnhem vh Groningen vh Arnhem, Nijmegen, Arnhem pas op

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
7
20/12/21
0
heel stom van mij om toch met deze dame aftespreken. Want hier wordt je al gewaarschuwd voor deze dame. Geappt dat ik in de staat was steegje. Ze vroeg om even te wachten. Want was nog met een klant bezig. Ik doe deze ff gauw dan app ik je waar je moet zijn. Toen had ik al moeten zeggen dat ik ga. Het regende ook nog Maar kon gelukkig schuilen. Na toch een half uur appte ze dat ze klaar was en nog wachte totdat de klant weg was dan zou ze weer appe waar ik moet zijn. Weer zeker een kwartier gewacht. Maar helemaal niks meet gehoord. Al gewaarschuwd hier voor deze dame. Stom van mij om toch naar haar toe te gaan. Dus mannen zelf weten maar ik zou de gok niet wagen. Ze spreekt af maar laat je gewoon staan. En reageerd niet meer.https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/katey_8045373
 
Vanavond ben ik langs gegaan nadat ik van de week een afspraak had gemaakt. Via whatsapp kreeg ik snel een reactie en ben ik vanavond langs gegaan.

Als eerst is het locatie lastig te vinden en moet je, je auto random parkeren. Vervolgens loop je een straatje in en rechts heb je een soort trap waarvoor een deur staat waar je moet bellen.

Toen ik voor de trap stond merkte ik dat ze lang over deed met reageren. Plots liep iemand langs mij een dame en ze belde aan op een adres en kwam een blonde dame langs. Ging over een pakket die verkeerd bezorht was. Daardoor kon ik naar binnen en liep ik de trap op tot dat ik bij de voordeur stond. Vanaf toen ging alles verkeerd en alles wat je daarbij kon voorstellen.

Een heel aparte uitziende dame deed deur open en bleek dus dat het Kathey was. Ik stond met mijn mond open en kon niet geloven dat deze junkie en slecht verstaanbaar dame die blonde dame was. Toen ik eenmaal binnen was wist ik dat mijn instinct gelijk had. Toen we binnen waren stond de douche ruimte voor ons en ze wou dat we daarin te werk gingen.

Ik begon te twijfelen links van mij was er een kamer en was er een dame bezig. En je hebt boven nog een kamer met een deur die op een kier stond. Het bleek dat de pooier of een Antiliaanse man daar zat en eigenlijk de zaak runde. Die Kathey en de andere dame werkte voor hem. En hij was die gene die je bericht op whatsapp. Vervolgens was de dame in de kamer klaar met de klant en gingen we naar binnen.


Vooraf wilde ze dat ik ging betalen en ik zei tegen haar dat ik via tikkie kon doen, zij liep naar boven naar haar pooier om een zijn pin pas op te halen en gaf zij het aan mij om het over te maken. Ik twijfelde geen seconden en maakte het over, aangezien ik in een vreemde situatie bevond. Ik had 80 euro betaald voor 2x klaarkomen helaas kwam daarvan niets terug. Ik mocht een keertje klaarkomen en wegwezen. Dat deed ik ook, nooit meer zet ik een stap in die junkie plek. Beste mede bezoekers lees dit bericht goed door en zoek verder. Het is niet waard en de dame is niet aantrekkelijk ver van zoek verder nogmaals.
 
Als ik jullie was zou ik onder het kopje privé ontvangst ook even een recensie schrijven, kunnen jullie ook een beoordeling geven waarop mede wandelaars gewaarschuwd kunnen worden.

Wel zonde dat het voor jullie aan afknapper was! maar wel een vage manier van betalen. Met een grote boog omheen gaan dus
 
Een heel aparte uitziende dame deed deur open en bleek dus dat het Kathey was. Ik stond met mijn mond open en kon niet geloven dat deze junkie en slecht verstaanbaar dame die blonde dame was. Toen ik eenmaal binnen was wist ik dat mijn instinct gelijk had. Toen we binnen waren stond de douche ruimte voor ons en ze wou dat we daarin te werk gingen.
Man... Dat je überhaupt nog naar binnen ging is mij een raadsel... Nou ja, misschien was je overrompeld en ging je automatisch mee, maar ik was toch echt omgedraaid en heul hard weggerend...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan