Recensie Katharina, Haus nr 7a/5, Rheine/Nordhorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
648
05/07/21
1.007
38
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week Katharina in hausnr7a in Rheine bezocht.
Las op een duits forum een positieve recensie over haar, dus de gok genomen.

Bij kennismaking tref je een superlief girl nextdoor meisje die voorzien is van cup-D siliconen. Zelfs haar stem klinkt superlief.
Je weet dan al meteen dat er weinig fout kan gaan. Eigenlijk is Katharina een meisje waar je een strik om doet en meteen meeneemt om aan je ouders als je nieuwe vriendin voor te stellen en de hele familie zal meteen zeggen dat je een lief en zorgzaam meisje hebt uitgekozen.

Qua actie was alles prima. Van elkaar betasten, tot een prima pijpbeurt waarbij ze soms je paal langs haar siliconen wrijft. Helaas aan het einde was het wel meteen douchen, terwijl er nog wel 5min beschikbaar waren voor een korte rugmassage.

Ik geef 1 ster minder, meer persoonlijk omdat ik niet gerekend had op zo'n lief zacht meisje en persoonlijk meer van een iets dominante type hou.
Daarnaast tijdens douchen komt ze al de badkamer binnen en gaat staan wachten tot je klaar bent om meteen de douch al schoon te maken, terwijl ik mij nog moest afdrogen. Vond dit wat minder relaxted douchen.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Ja
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn eerste review, maar niet mijn eerste bezoek. Tweede keer Nordhorn5. Eerste keer niet zo,n succes. Niet alle dames waren er blijkbaar, toen gekozen voor een Russische dame. Standaard pakket, maar geen fijne afspraak. Beetje kil en zakelijk afgewerkt.
Afijn, nu afspraak gemaakt met Katharina, een Hongaarse, goeie review hier en op Owlforum, en dame naar mijn smaak, afspraak was een succes . Zachte aardige jongedame. Fijne date. Prachtige borsten, zacht en je mag er lekker aanzitten. Wel wat voorzichtig zoenen. Maar heerlijk natte pzc. Lekker beffen. Schoon en zacht en mooi roze. Intiem was fijn. Missio en doggy. Fijne massage gehad ter afsluiting.
Nordhorn5 voor herhaling vatbaar, wel afspraak doorbellen. Zelf vind ik Rheine aantrekkelijker. Sowieso keuze uit drie locaties. Haus 7a twee keer geweest, en ook Agentur twee keer. Allemaal Oostblok dames. Prima afspraken gehad daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan