Recensie Katherina, Ridderkerk (vh Rotterdam) 3,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Deze dame stond al een tijdje mijn vizier, maar ik had ook zo mijn twijfels over haar (zie eerdere reacties). Op een gegeven moment hadden de neuronen aan de onderkant van mijn lichaam toch de overhand en heb ik afspraakje met haar gemaakt.😁
Contact maken en communiceren ging goed. De afspraaklocatie was makkelijk en snel te vinden (ze ontvangt weer in Rotterdam). Bij binnenkomst was ze heel vriendelijk. Zoals verwacht heeft ze een prachtig lichaam, maar haar gezicht vond ik toch wat minder. Ze leek me eerst een beetje vermoeid en verdrietig. Om eerlijk te zijn vond haar beetje een kwetsbaar type, iemand die dit werk niet helemaal vrijwillig doet.
Maar goed, dat is maar mijn bescheiden mening. Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten. Toen ze eenmaal loskwam verdwenen die vermoeide blikken in haar ogen snel. Ze is een lief en aardig persoon waarmee ik snel een goede klik had. Bovendien spreekt ze goed Engels.
Ook aan de dienstverlening valt verder niets aan te merken, die is gewoon goed. Misschien iets te professioneel, maar dat zijn de meeste goede DVP's. Mijn twijfels over haar waren dus onterecht. De kans is dan ook vrij groot dat ik haar nog vaker met een bezoekje zal vereren.😊

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan