Recensie Katherina Tilburg/ Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bassie

Meubelstuk
Forumpionier
1.191
06/07/21
2.068
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
22
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/9102821-katherine#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs deze bezocht en een aangenaam uur gehad, heeft een goed stuk gereedschap en weet het goed te gebruiken, was bij mij geen klokken kijker, maar tot we er beide klaar mee waren, en voldaan. Wel oppassen ik had de indruk dat het condoom per ongeluk "vergeten" werd dus opletten. Nog een bezoek, direct als ze weer in de stad komt. De mogelijkheid om een wit feestje samen te doen ook benut, waar ze erg op reageerde. Is wel dominant, maar op sommige momenten ook onderdanig, het wisselt tijdens het bezoek en dat vind ik wel fijn. Soms de baas soms de slaaf.
Ik heb heb vermoeden dat niet al haar foto's van haar zelf zijn 1 en 4 twijfel ik over, de andere zeker wel. heeft ook een tweede advertentie, omdat ik met alle twee contact heb gehad, en bij de tweede advertentie hetzelfde adres kreeg, terwijl met mijn bezoek, er niemand anders aanwezig was, omdat alle deuren open stonden, en er niemand verborgen zat in toilet of douche, omdat we deze bezocht hebben, dus een sterkt vermoeden. ook omdat de steden gelijk met de advertenties mee verhuizen.
 
Laatst bewerkt:
Heeft ook een tweede advertentie, omdat ik met alle twee contact heb gehad, en bij de tweede advertentie hetzelfde adres kreeg, terwijl met mijn bezoek, er niemand anders aanwezig was, omdat alle deuren open stonden, en er niemand verborgen zat in toilet of douche, omdat we deze bezocht hebben, dus een sterkt vermoeden. ook omdat de steden gelijk met de advertenties mee verhuizen.
Wat bedoel je bassie, deelt ze haar adv met andere dames.
 
Dit is dus dezelfde shemale


Vaak samen te vinden in dezelfde stad

 
Vaak samen te vinden in dezelfde stad

Is niet dezelfde, deze een tijdje geleden bezocht, nog zonder vleugels op haar reet, gaan misschien wel samen op pad, maar niet dezelfde.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan