Recensie Katherine, Bocholt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bigasshunter

Vaste klant
110
26/10/21
93
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-latina-affectionate-sex.html
Totale kosten (in euro)
60
Week geleden naar Katherine geweest, was geobsedeerd door de foto's.
Dit is qua figuur helemaal mijn type,
Groot 177 en stevig en alles goed in verhouding .en ook zeer knap gezicht,
Service was redelijk, maar ging voor een vluggertje dus snap wel dat ze dan niet heel uitgebreid gaan verwennen

Dag medewandelaars,

Ik heb deze dame onlangs bezocht omdat mijn vaste dame niet beschikbaar was.
Korte samenvatting: wat een ramp !!!!! Op voorhand alles besproken in haar moedertaal die ik vlot beheers. Naar Limburg gereden, aangebeld en ja het is de dame van de foto's. Volslank, dikke latinareet en curves om een moord voor te begaan. Tot daar het goede nieuws. Ze is absoluut onhygiënisch, stinkt langs haar mond, kut en kont en is een drama queen 1e klas. Ik was klaargekomen door haar doggy te nemen en zei dat ik anaal.wou doen. Ik had hiervoor betaald. Ze zei me na 15 min dat de tijd erop zat. Terwijl ik voor 2rondes was gekomen. Een hele discussie en toen stemde ze in. Met lange tanden en veel tegenzin. De zin was over. Een penetrante geur steeg op. Ik bespaar je de details.
Ik wou me snel douchen ( ging niet) en zeep en handdoeken waren er niet. Absoluut te mijden meid. Het boeltje stinkt , letterlijk dan. Bah bah bah. En dan ontvangt ze nog eens in één perifere regio. Degoutant. Yak.

Terug
Bovenaan Onderaan