Recensie Katherine TS, Zaandam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fredje020

Meubelstuk
1.409
23/09/21
1.963
16
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/zaandam/1195058-katherine-ts
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Met deze "dame" contact gekregen via Grindr. Ze vroeg me een sixpack bier en pakje sigaretten mee te nemen in ruil voor "the best blowjob in your life and great sex becaue Iam a real sexbitch", nou het klonk gelijk al een beetje raar maar ik dacht waarom ook niet.

We hadden een bepaalde tijd afgesproken zondagavond en toen ik onderweg was naar Zwolle (een adres in een flat waar ik wel meer TS'en bezocht heb) belde ze me steeds waar ik bleef want "Iam a really hot sex bitch right now", hier werden mn twijfel nog groter maar ja ik had inmiddels al een sixpack gehaald waar ik zelf niets mee kon en ik reed al ergens in the middle of nowhere richting Zwolle.

Aangekomen belde ik dr maar ze nam niet op. Ze belde me al snel terug maar dan met video, ze was in paniek in gebrekkig Engels aan t uitleggen dat dr vriendin een XTC pilletje had genomen en lag out te gaan in de woonkamer, ofzo. Wat het gek maakte is dat ze met elkaar aan t praten waren in gebrekkig Engels waardoor ik de indruk kreeg dat het een toneelspelletje was, maar ze zei ineens "baby come Iam a real sex bitch". Nou ik naar het adres en wat tref ik aan: een volledig doorgesnoven, ietwat vollere gozer met lang haar en lingerie aan. Ik keek langs dr het appartement in, 1 grote tering bende, doeken voor t raam, drinken over de grond, kei harde muziek. Ik stak mn hand op en zei "adios baby" en keerde me om en probeer zo snel mogelijk de deur naar buiten te bereiken over dr plakkerige vloer heen. Kwam ze me achterna rennen 😂😂

Toen ik me voor de deur omdraaide en een beetje agressief keek stopte ze ineens en zette ze een raar stemmetje op en zei "please baby come in and fuck me fuck me fuck me" ik lachen en snel doorgelopen naar beneden, mn auto ingestapt en weggegaan. Wat een figuur 😂😂


Al met al als je echt wat vrouwelijks zoekt moet je echt hier niet wezen. De foto's zijn al niet zo fantastisch maar in het echt is het echt drama.

De sixpack bier heb ik een paar studenten blij mee gemaakt die id buurt op een bankje zaten te chillen haha
 
Niet normaal tegenwoordig bijna elke gozer doet sexy lingerie aan en doet zich voor als transgirls, bah. Op Kinky zijn er vol mee, ze kunnen blijkbaar geen genoeg geld verdienen als gay prostitutie. Paar maanden geleden ben ik ook in getrapt, hij had op foto's prothese borsten, bijna niets van te merken als niet zoekt. Aan gekomen was gozer met lelijk pruik en lingerie. Omgedraaid en weg gegaan.
 
Niet normaal tegenwoordig bijna elke gozer doet sexy lingerie aan en doet zich voor als transgirls, bah. Op Kinky zijn er vol mee, ze kunnen blijkbaar geen genoeg geld verdienen als gay prostitutie. Paar maanden geleden ben ik ook in getrapt, hij had op foto's prothese borsten, bijna niets van te merken als niet zoekt. Aan gekomen was gozer met lelijk pruik en lingerie. Omgedraaid en weg gegaan.
Was dat ook deze?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan