WHEM Kathia, Roeselare

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er op een mooie februari dag geweest tijdens een reisje naar de Westhoek. Mooi even twee zaken gecombineerd ;-)

Ontvangst was vriendelijk door een mooie verzorgde mature dame in een redelijk kinky outfit. Locatie is erg mooi, discreet en schoon. Tongzoenen en pzc terwijl ik in een zetel zat was goed, daarna haar gelikt alvorens over te gaan op diverse standjes. Daarna afgemaakt met een pijpbeurt tot het einde in haar mond.

Na het opfrissen en financiële gedeelte nog een minuutje of 20 met Kathia zitten kletsen over allerlei zaken.

Goede ontvangst, leuke dame maar ik had er iets meer vuurwerk verwacht. Was 100 euro voor een half uur maar de voor en na tijd werd niet meegerekend dus zeker een uurtje binnen geweest.

L82.
 
Ik ben er paar maand geleden ook geweest. Zoals verteld een zeer mooie locatie amai. Ik vond ze best wel geil, en zeker een heel mooi figuur voor de leeftijd ! Hoewel ze er niet mee adverteert kreeg ik een prostaat massage dus me happy 👍🏼
 
De foto's op haar profiel zijn dan toch wel niet recent meer ? (ze is blijkbaar 53 jaar)
Nog wel recent qua figuur hoor, alleen tijdens mijn bezoek had ze wel een veel korter kapsel. Ongeveer tot schouderlengte. Leeftijd zal waarschijnlijk wel ongeveer kloppen, is geen pak ouder in ieder geval.

L82.
 
Ik probeer nu al enkele weken deze dame telefonisch te pakken te krijgen, maar het wil maar niet lukken. Sowieso bel ik enkel op de dagen dat ze ontvangt. Iemand een idee wat de beste tijdstippen zijn om haar toch eens aan de lijn te krijgen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan