Kathy, Amersfoort Prive, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bananamann

Newbie
5
21/06/25
9
4
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://privehuisamersfoort.nl/portfolio/kathy/
Totale kosten (in euro)
240 (140 standaard, +50 zoenen +50 pzc)
Deze week Kathy bezocht in Amersfoort Prive. Ik maak meestal nooit een afspraak omdat ik een fan van variatie ben, dus laat ik me meestal gewoon maar verassen met het aanbod. Vorige keer een minder goeie tijd gehad met Lara op dezelfde vestiging, maar deze keer was het zo goed dat ik deze wel met jullie wil delen. Ze is redelijk lang, staand ben ik 180cm en zij was ongeveer dezelfde lengte. Leeftijd rond 30, ietsjes getinte huidskleur, lang zwart haar en over het algemeen ietsjes meer vlees op het bot dan gemiddeld. Heerlijke lekker grote borsten met een even groot achterwerk.

Over naar de service, ik laat het altijd eerst een beetje natuurlijk lopen. Merkte na een aantal minuten dat zij wel heel erg meedoet dus besloten om te betalen voor tongzoenen en daar geen spijt van gehad. Ze geeft je een heerlijke GFE gevoel, je kunt eindeloos blijven tongen met haar en ze wordt er niet moe van. Overgegaan naar het bed en eerst wat laten pijpen met condoom, merkte dat ze ook op dat gebied vol met overgave doet dus gevraagd of ze pzc doet en ja, maar dat kost ook weer 50e. Toch maar gedaan en ook dat was heerlijk. Heb haar nonstop 10 minuten laten pijpen, deepthroat doet ze niet echt helemaal erin maar wel lekker met veel spuug helemaal naar buiten en dan slurpend naar binnen werken. Op een gegeven moment vroeg ze of ik ook wilde beffen voor 50e, maar daar ben ikzelf niet een fan van dus niet voor gekozen. Doorgegaan naar neuken, zij on-top lekker gereden. Squat-fucking waarbij ze hem diep neemt is voor mij echt de meest lekkere positie maar veel vrouwen houden dat niet lang vol. Helaas zij ook niet, maar het was wel lekker. Daarna missionary gedaan waarbij ze je compleet je gang laat gaan. Kon hard en diep stoten zolang ik wilde, uiteindelijk wilde ik toch maar klaarkomen dus voorover gebogen en de bekende bear-hug gedaan totdat ik de condoom volspoot, zij wil dat je tevreden bent dus ze doet daar wel echt overdreven alsof ze op dezelfde tijd klaar komt en begint te trillen. 🤣 Geloof dat zelf niet helemaal, maar wel goed voor je ego.

Daarna eventjes bijgekomen, ze bied je een massage aan maar ik zou daar niet op ingaan als dat niet je ding is. Het is meer een beetje over je huid strelen terwijl je op je buik licht, voelde er niks van. Maar goed, ik moest toch bijkomen dus even een moment rust genomen. Haar na een paar minuten uitgenodigd om op bed te komen liggen naast mij. Helemaal zitten smelten terwijl zij me omhelste en mijn hoofd tussen haar borsten gedrukt houde. Dat was denk ik voor mij wel net die overtreffende actie waardoor ze bij mij naar boven schoot in de rankings. Dat even volgehouden tot ik weer geil werd en haar zachtjes signaleerde om weer door te gaan met tongen, haar handen langzaam naar mijn lul begeleid en haar laten trekken tot ik weer hard werd. 2e ronde doorgegaan op doggy, zij heeft wel echt een groot achterwerk waar je lekker kan stoten, maar dat is volgens mij wel met behulp van een buttlift gedaan. Niet dat het mij stoorde hoor. Tijd lang doorgegaan daarmee, daarna haar gevraagd of ze kon liggen op haar buik voor flat doggy, echt de beste positie ooit in mijn mening, want dan voel je ook echt je hele lul naar binnen glijden. Wat ECHT extra lekker was bij haar is dat ze frequent naar de gym gaat dus ook haar spieren onder controle heeft. Terwijl je in flat doggy zit gaat ze dus haar vagina aanspannen waardoor je extra druk krijgt elke keer als je em naar binnen drukt. Dat hield ik niet lang vol, toen in de 5e versnelling gegaan en afgemaakt. Hele uur volgemaakt, oh en ja je hebt ook de mogelijkheid om vooraf en erna te douchen.

Echt een topmeid, behandel haar goed als je besluit om langs te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan