Recensie Kathy, Huize Sandra, Breda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
565
24/07/21
2.247
37
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/terug-kathy/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kathy is een heerlijke Roemeense op en top vrouw (lang, slank, gitzwart lang haar) waar alles bij kan en mag. Ben al vaak bij haar geweest. Laat ik er nog eens een paar highlights uitlichten. Ze is altijd leuk gekleed en om op te vreten. Met mijn tong verken ik haar lichaam van boven tot onder. Ze vraagt of ik het leuk vind als ze haar haren los doet. Dat kan ik wel waarderen. Als een van de weinigen bij HS doet deze beauty aan tongzoenen en dat doet ze lekker. Het is een waarlijk genot om haar prachtig gevormde kutje te beffen. Tijdens een ontmoeting hebben we elkaar omstebeurt een half uur oraal verwent. Heerlijk als ze boven op mijn gezicht zit met die lekkere poes. En dan lekker draaien en dweilen. "Oh yes" riep ze dan. Vingeren staat ze ook toe, ze verzocht mij er zelf om. Met die mooie lange geopende benen draait ze dan naar me toe en dan mag ik mijn gang gaan. Het neuken is heel heftig met haar. Tijdens missionaris trok ze mij aan mijn billen zodat ik nog dieper in haar kon stoten. Bovenop rijdt ze als een bezetene op me en knuffelt me. Doggy style ging nog niet hard genoeg en ik verzocht haar om terug te beuken. Zijwaarts is heel lekker bij haar, dit vindt ze zelf het fijnste standje. Over haar fraaie borstjes klaargekomen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was 2 jaar geleden dat ik bij Kathy was geweest. Niet omdat ik ooit op haar was uitgekeken maar ik vond ze na velen bezoeken meer dan alleen leuk en lekker. Dat is een grens die niet overschreven mag worden dus toen besloten om haar niet meer op te zoeken. Ik was toch benieuwd hoe het met haar was en of de sex nog steeds zo lekker zou zijn als voorheen. Ze is nog steeds om door een ringetje te halen en ze ziet er nog steeds zo prachtig uit. Ze herkende mij dan ook weer direct en begroette mij heel enthousiast met een knuffel en kus. Op de kamer even bijgepraat over het wel en wee maar de klik en de seksuele vlam was er weer direct. Haar pijpkunsten zijn voortreffelijk en om haar frisse kutje te mogen likken is één van de fijnste die ik ooit heb mogen likken waar ze zelf ook zichtbaar van geniet. Vervolgens wist ze mij goed te berijden op zo'n lekkere manier dat ik na een tijdje kreunend van genot het condoom vol spoot. Kathy is een heerlijke vrouw die het je helemaal naar je zin maakt en zelf ook geniet van het spel.
Ze gaat mij weer snel zien om samen lekker weer die geile intimiteit op te zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan