WHEM Katia brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoals zoveel van de buitenlandse dames op RL, zelfs de Chineesjes.

"Waar zijn we hier?"
"Ah Vlaanderen, en welke taal spreken ze hier?"
"Ah, Nederlands, da's gemakkelijk, wij ook dan!"

Supergemakkelijk ... tot je oog in oog staat.
 
Ik ben er deze avond bij gegaan. Ze vroeg 120eur voor 45min, met 2 keer klaarkomen, heerlijk pijpen en strelen en een lekkere massage. Ik daar naartoe, 10 min in de straat mogen wachten vooraleer madam het nummer dan doorstuurde. Dan toegekomen bleek ze geheel niet zoals op de advertentie eruit te zien?! volgens mij geen echte foto's. in een kleine kamer dan gekomen, met een witte tl verlichting, dus niks van sfeer of wat dan ook. Dan zegt ze in gebroken spaans/eng/ned voor wat ik kom, wetende dat 10 min ze gezonden heeft voor die 120eur enzo… ze vraag om op bed te liggen naakt en gaat met stinkende olie je rug insmeren, ik zeg insmeren, omdat het echt niet masseren is… erotiek home hier echt niet bij te pas of enige beleving… dan pakt ze na 10min een keukenrol nadat je rug is ingesmeerd, en kuist ze alles af en zegt dat ik mij moet omdraaien, waarna ze met vochtige doekjes mijn lul begint te boenen… om vervolgens ook niet zoals afgesproken met cd, ipv zonder, te pijpen. en dan nog even penetratie en hopsa klaar was het. En dan zegt ze okay fini for you, waarna ze opstaat en zegt dat je de kledij weer mag aandoen. Dus niks van waar van 2 keer klaarkomen enzo…. dus echt ga hier niet!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan