Recensie Katia, Diepenbeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stewie80

Wandelaar
61
06/09/24
94
11
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/katia-write-in-whatsap.html
Totale kosten (in euro)
160
Het verbaast me dat over deze dame nog niks is geschreven.
Ik had ze al een tijdje in de gaten en heb gisteren dan ook een uurtje met haar geboekt.
De foto's zijn misschien iets bewerkt maar ze heeft een mooi gezichtje, heel slank lichaam en zachte iets wat hangende c/d cup waar je lekker mag mee spelen.
Bij aankomst gezellig en heel welkom gevoeld. Een kus, het financiële regelen. Douchen en daarna gaat zij douchen. Hierdoor was ik zeker van de top hygiëne.
Ze kwam terug en nam me innig vast omdat het koud was. We warmden elkaar wat op door te betasten en ondertussen te zoenen (met tong). Ik begon haar nek te kussen en jaja, dat is haar erogene zone.
Ze ging daarna naakt op bed zitten en ik nam haar vast langs achter. Terug kussend en strelend verder gedaan, terwijl ik haar aan het opwinden was (niet gespeeld, ze genoot echt en zei me dit ook achteraf) streelde ik haar poesje en voelde ze lekker nat worden.
Toen zei, je bent hier voor jouw genot dus ga maar liggen.
Ik gaan liggen en ze wreef zich in met olie. Man, toen begon ze met een body massage met vooral oog voor mijn lid dat harder en harder werd. Tussen haar borsten, billen, al glijdend over mij. Op een bepaald moment ging ze op me zitten en begon ze met haar kutje over mijn lul te wrijven, my god!!!! Wat een zicht en genot.
Daarna begon ze subtiel over te gaan naar het intieme stuk en begon mijn maatje te kussen en likken. Plots had ze een condoom vast en die ging er voltjes over met haar mondje. Wat volgde was een zalige pijpbeurt (met condoom), ook meerdere keren helemaal in haar keel, en dat is een kunst, ik ben namelijk niet echt klein geschapen.
Ik gaf aan klaar te zijn en ze kwam op me zitten. Strak dat ze was….maar hij ging er heel diep in. Zo hebben we een tijdje geneukt, zij ontop en diep erin zodat ze haar clitje tegen me kon duwen. Ze was zelf duidelijk aan het genieten. Ze nam me ook innig vast alsof we een verliefd koppel waren. Kussen, strelen, borsten en tepels in mijn mond….
Ik vroeg voor doggy en ze zette zich op de rand van het bed. Wat ik toen zag als ik aan het stoten (lees rammen) was, was prachtig. Een heel mooi geshapede vorm en smal kontje. Ik begon na een een tijd wat moe te worden en duwde haar zachtjes plat op het bed zodat ik verder kon doen langs achter maar boven op haar gaan liggen. Ik nam haar zelf terug innig vast en stootte nog een paar keer tot ik al roepend klaarkwam.
Ik bleef nog wat in en uit bewegen en ze maakte geen aanstalte dat ik eruit moest zodat ik optimaal van mijn orgasme kon genieten.
Daarna is ze gaan douchen en kwam naast me liggen, ik vroeg voor een massage maar ze zei dat ik haar gebroken had en te moe was en we moesten lachen 🤣
Ze begon me zachtjes tevstrelen en nam me terug goed vast. Op een gegeven moment lagen we zelfs lepeltje en waren elkaar aan het strelen. Ze vroeg plots, ronde 2? Voor mij veel te vroeg, in mijn 20er jaren zou dat gegaan hebben maar nu iets meer recuperatie tijd nodig. Dus ik zei neenee, het is voorlopig ok. We hadden nog 30min.
De laatste 15min werd ik terug zo geil als boter en begon ik haar terug te kussen en zij mij. Ik duwde mijn harde lid tegen haar kontje en gaf een zalig gevoel. Ik vroeg om een handjob met wat olie en dat deed ze dan ook met heel veel plezier. Uiteindelijk heb ik een handje geholpen. Zij haar hand vanonder en ik vanboven. Terug lekker gekomen.
Elkaar nog geknuffeld maar de tijd was om. Snel nog even gedoucht, een paar tongkussen en naar de deur. Daar nog eens een kus (op de kaak) en zei, ik hoop je nog eens terug te zien.
Dit was echt een GFE volgens het boekje!

Ps. Ze is Fins en vertrekt volgende week terug naar huis. Mogelijks vandaag nog eens terug.
Ps2. Ik weet niet of je haar mag beffen, als ik vandaag terug ga eens vragen.

Terug
Bovenaan Onderaan