Recensie Katia, Oostende 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

xtrail

Vaste klant
113
20/04/22
26
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/katia-priv.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Met een broek dat op springen stond had ik afgesproken met de vlaamse Katia. Het afspreken verliep heel vlot. Ze ontvangte toen in het centrum van Oostende in een heel oud gebouw op de bovenste verdieping. Eens binnen,wat een rommel kot was dat,begeleide ze mij naar een klein kamer onder het dak. Het bed stond tegen het schuine gedeelte van het dak en er was evenveel rommel dat er heel weinig plaats was om te bewegen. Na het financiele gedeelte,beide kleren uit en naar de bad kamer voor verfrissing.
Eens terug plaats genomen op het bed kwam ze meteen over mij zitten en begon ze haar eigen wild te vingeren tot ze al squitend op mijne jos klaar kwam. Ik dacht in mijn eigen dit begint goed, helaas slecht gedacht. Toen begon ze mij te pijpen zonder(extra voor betaald) en telkens stopte ze even om mij vragen te stellen,waar ik woonde,mijn beroep......enz en het babbel machine wij niet stoppen.Het pijpen op zich was heel poverkes. Tijdens het pijpen was ik haar kaal poesje aan het vingeren en toen rook ik toch een zeer onaangename reuk aan mijn vingers en heb het beffen maar links gelaten. Rubertje er over en zij op mij.Na een paar keer op en neertjes vroeg ze al of ik klaar gekomen was.Nee was mijn antwoord en weer een beetje bewegen en weer die vraag tot ze uiteindelijk zweeg en me wild bereed en ik klaar kwam.
Conclusie: geen gfs, geen gevoel, machinaal, voor mij zeker geen herhaling en het gevoel van "geld weggesmeten".
 
Zijn haar foto's dan nep? Want als ik naar de foto's kijk staat haar bed in een ruime kamer. Heeft ze een jacuzzi... kortom, waar de foto's genomen zijn is het netjes. Is de dame op de foto's de echte???
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan