Recensie Katie, Privehuis Nightlife, Nieuw Beerta 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Orry

Newbie
11
07/04/22
8
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nieuw Beerta, een dorp met 110 inwoners en twee seksclubs, ik bezocht Katie bij Privehuis Nightlife daar haar foto's mij aanspraken. Wat plus- en minpunten. De locatie is gemakkelijk te bereiken en je ziet nog eens wat van het Gronings landschap. De gastvrouw is top, vriendelijk en kalm. Ofschoon het interieur schoon is komt het door geur en gebrek aan daglicht wel wat smoezelig over. De jacuzzi was niet beschikbaar daar ongedierte de leidingen hadden doorgeknaagd, de deur van onze kamer klapperde als een andere klant het pand verliet. Als vol in het moment bent zal dat niet zo storen, het liep niet echt lekker met Katie en ik merkte dat mijn gedachten wegdreven.

Het is niet haar lichaam, okay op de foto komt ze net wat frisser en slanker over dan zij in werkelijkheid is. Zij kwam nogal nonchalant over, het moest nog net niet tussen de aardappelen en het toetje door maar haar oog zat duidelijk op de klok en er zat een bepaalde vermoeidheid in de handelingen. Wellicht had zij daarna net een super stud overleefd en ontbrak de energie. Enfin, de klik zat er niet en dat ligt uiteraard ook aan mij zelf daar interactie niet eenzijdig is. Ik ben benieuwd of anderen een betere ervaring met haar hebben. Ik sla deze locatie voorlopig over.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan