Recensie Katja, Amsterdam, Oude Nieuwstraat 19 4,56 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 58
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zal proberen haar vandaag opnieuw te bezoeken.

Deze dame heeft veel ervaring en is vriendelijk en charmant, je kunt een leuk gesprek met haar voeren.

Maar de opwinding komt meer van haar geweldige boezem en sexy lichaam en het enthousiasme dat ze uitdrukt om je te laten klaarkomen! Ze staat er ook praktisch op dat je haar elke keer moet neuken, ze vroeg zelfs tijdens pijpen of ik wilde haar neuken. Ze heeft een gretigheid en een blik op haar gezicht die ze niet kan wachten om je lul in haar strakke kutje te stoppen en je in haar te laten klaarkomen terwijl ze meedoet en kreunt van plezier. Ik ben het ermee eens dat zij de spermakoningin van de Singelgebied is.

Katja is een wat oudere vrouw, maar ze heeft er zin in, neemt initiatief en ze heeft een "killer body"!!!

Echt een aanrader....zeker de moeite waard.
Ik kan niet wachten tot volgende week om haar weer te bezoeken, dan heb ik nog wat zaad voor haar gespaard.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hmmmmm.... Deze dame kan goed pijpen en spuiten over haar gezicht is geen probleem 😁. Ik heb haar een paar keer bezocht en ga nog zeker terug!!
Een aanrader ☺️😄😁
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het lezen van enkele van haar bezoekerservaringen hier, wordt het duidelijk dat ze erg onvoorspelbaar is in wat ze doet met al haar verschillende bezoekers.

Probeer haar eens, misschien heb je geluk.

Ik ben altijd heel hartelijk door haar ontvangen en ik kan bevestigen dat ze veel meer met mij heeft gedaan dan wat sommige bezoekers hier met haar hebben meegemaakt, ook al heb ik er soms niet om gevraagd, maar ik beloon haar goed.

Het kan ook zijn dat ze de voorkeur geeft aan een bepaald type man, dat kan het mysterie zijn. Ik zorg er wel voor dat ik veel zaad voor haar heb bewaard, anders merk ik dat ze teleurgesteld raakt.
 
Laatst bewerkt:
Na het lezen van enkele van haar bezoekerservaringen hier, wordt het duidelijk dat ze erg onvoorspelbaar is in wat ze doet met al haar verschillende bezoekers.

Probeer haar eens, misschien heb je geluk.

Ik ben altijd heel hartelijk door haar ontvangen en ik kan bevestigen dat ze veel meer met mij heeft gedaan dan wat sommige bezoekers hier met haar hebben meegemaakt, ook al heb ik er soms niet om gevraagd, maar ik beloon haar goed.

Het kan ook zijn dat ze de voorkeur geeft aan een bepaald type man, dat kan het mysterie zijn. Ik zorg er wel voor dat ik veel zaad voor haar heb bewaard, anders merk ik dat ze teleurgesteld raakt.
Klinkt goed je recensie ik ben toen een keer gaan wachten en ik zag haar staan is niet mijn type. ben toen zo doorgelopen. Forse bedragen voor 45 min .
 
Na het lezen van enkele van haar bezoekerservaringen hier, wordt het duidelijk dat ze erg onvoorspelbaar is in wat ze doet met al haar verschillende bezoekers.

Probeer haar eens, misschien heb je geluk.

Ik ben altijd heel hartelijk door haar ontvangen en ik kan bevestigen dat ze veel meer met mij heeft gedaan dan wat sommige bezoekers hier met haar hebben meegemaakt, ook al heb ik er soms niet om gevraagd, maar ik beloon haar goed.

Het kan ook zijn dat ze de voorkeur geeft aan een bepaald type man, dat kan het mysterie zijn. Ik zorg er wel voor dat ik veel zaad voor haar heb bewaard, anders merk ik dat ze teleurgesteld raakt.
It's all about the money… 300 euro voor 45 minuten (!)
 
Hmmmmm.... Deze dame kan goed pijpen en spuiten over haar gezicht is geen probleem 😁.
inderdaad, spuiten over haar gezicht is geen probleem zolang je het maar niet expliciet vraagt. De laatste keer neukte ik zonder cd tussen haar borsten terwijl Katja op haar rug lag en ze haar borsten bij elkaar drukte rond mijn paal. Toen ik ging spuiten stopte Ik in de uiterste positie vooruit met mijn eikel goed naar buiten , bijna tegen haar kin. Een grote sliert zaad landde op haar gezicht, van kin tot voorhoofd. "Zo das een grote lading!! " zei ze terwijl ze haar hoofd Van het laken optilde en me verder liet spuiten over haar gezicht dat ze vlak voor mijn eikel hield.

Neen ze heeft er geen probleem mee dat je haar gezicht vol cum blaast. ze heeft een zwak voor verzorgde mannen van middelbare leeftijd met een flink stuk gereedschap in de broek.
 
Heb van enkele wandelaars de vraag gekregen via een privé DM wanneer ze Katja nog eens "onder kunnen klodderen"...

Ik hoop dat ze half april terug is, ze zal het erg druk hebben, mannen zullen voor haar deur in de rij staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan