Recensie Katja, Amsterdam, Oude Nieuwstraat 19 4,56 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 58
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 10.30 en 17.00 uur. Maar ze heeft het super druk, soms 3 - 4 mannen in een uur, ze houdt van mannen met grote piemels die haar opwinden, haar kutje is gemiddeld strak, maar ze kan het allemaal hebben. Leder standje kun je haar hard neuken, ze kreunt alleen als je hard neukt.

Ze geniet er echt van dat je haar hard en snel neukt, ze kan geen genoeg krijgen van hard neuken, ze wordt ook supernat en zal klaarkomen als je het volhoudt tijdens een langer bezoek. Ze is een erg geile hoer.
 
Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 10.30 en 17.00 uur. Maar ze heeft het super druk, soms 3 - 4 mannen in een uur, ze houdt van mannen met grote piemels die haar opwinden, haar kutje is gemiddeld strak, maar ze kan het allemaal hebben. Leder standje kun je haar hard neuken, ze kreunt alleen als je hard neukt.

Ze geniet er echt van dat je haar hard en snel neukt, ze kan geen genoeg krijgen van hard neuken, ze wordt ook supernat en zal klaarkomen als je het volhoudt tijdens een langer bezoek. Ze is een erg geile hoer.
Top…..mocht je haar spotten……stuur mij dan even een privé bericht. Thanks 👊🏻
 
Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 10.30 en 17.00 uur. Maar ze heeft het super druk, soms 3 - 4 mannen in een uur, ze houdt van mannen met grote piemels die haar opwinden, haar kutje is gemiddeld strak, maar ze kan het allemaal hebben. Leder standje kun je haar hard neuken, ze kreunt alleen als je hard neukt.

Ze geniet er echt van dat je haar hard en snel neukt, ze kan geen genoeg krijgen van hard neuken, ze wordt ook supernat en zal klaarkomen als je het volhoudt tijdens een langer bezoek. Ze is een erg geile hoer.
Weet jij of ze er deze week is?
 
Jongens, ga haar vandaag neuken, ze houdt ervan om geneukt te worden, vooral door mannen met grote pikken die ze heel hard kan maken.

Je zult niet teleurgesteld zijn, grote pikken maken haar erg opgewonden en je krijgt misschien een speciale behandeling, soms kan ze zichzelf niet stoppen. Ze is een geile milf die er absoluut van houdt om de hele dag hard geneukt te worden.

Je kunt aan de blik op haar gezicht zien dat ze van lullen houdt en houdt van haar werk!!!

Ze houdt ervan als je haar kunt laten klaarkomen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Shift
Middag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Katja blijft nog steeds een schat. Ben een vast klant van haar en is altijd genieten met haar. Lekker likken, neuken is wel hard en dat vindt ze wel lekker. Ik kijk uit naar meer geiligheid bij haar.
 
Laatst bewerkt:
Nou…….vanochtend als eerste bij Katja op bezoek. Aan de deur de info gekregen 50,00 pijpen neuken standjes. Bij de vraag wat er mogelijk was voor 100,00 euro zei ze direct……ik doe niks zonder condoom en zoen ook niet, en laat me ook niet onder spuiten zoals velen zeggen. Ze zegt dat het allemaal fantasie verhalen zijn.

100,00 euro betaald om te kijken of er wat meer mogelijk was. Het enige wat ze zei is dat 69 als extra kon.

Moet wel echt zeggen dat het allemaal wel heel matig was hoor. Van keihard neuken was ook geen sprake. Doggy kon ze helemaal niet hard hebben. Overal zaten handje bij. Toen ik tijdens het pijpen haar klit wilde stimuleren, kreeg ik meteen te horen niet vingeren, dat had ze op voorhand al verteld.

Toen ik haar vroeg of ze van grote pikken hield zei ze ook dat het niet waar was. Ze zegt dat ze geregeld mannen weigerd ivm een te grote pik.

Het knijpen in je lul is ook niet echt lekker wat ze doet tijdens het pijpen.

Volgende keer maar gewoon weer privé ontvangst booken…..is toch meer mijn ding.

Dit was echt heel erg zakelijk.

Voor mij ook absoluut geen herhaling.

Ken veel betere adressen waar er veel meer mogelijk is voor een meijer.
 
Na het 1e bezoek had ik nog twijfels dus week vandaag voor de 2e keer naar binnen.

Een herhaling van het vorige bezoek.
Oké ze pijpt aardig en kan een tikkie hebben maar zo zijn er vele.
Spuiten over haar tieten was mogelijk was mogelijk. Wel € 50 extra.

Na 2 keer heb ik wel gezien bij Katja.

@Pikkemoosie voor een goed prive adresje hou ik me aanbevolen.
 
Ik ben er geweest en was niet echt onder de indruk.
Vrij gemiddelde ervaring met een oudere dame die er nog redelijk uitziet.
Ze was vriendelijk, maar alle lofverhalen die hier geschreven worden kan ik totaal niet herkennen.

Je zal ofwel geluk moeten hebben ofwel de band moeten opbouwen met haar om de geile afspraken mee te maken waar men het hier over heeft. Maar voor mij is het het totaal niet waard om te blijven investeren in middelmatige ervaringen om ooit misschien de 'geile' ervaringen mee te mogen maken. Daar is de basiservaring voor mij niet goed genoeg voor.
 
Ik ben 1 keer bij Katja geweest en dit was voor mij geen bijzondere ervaring. Ze deed haar best, maar er was geen klik. Dat kan gewoon gebeuren. Ik denk dat Katja haar diensten verleend, zoals zij dat zelf wilt. Mogelijk verschilt dit per klant, maar dat is haar keuze. Ik geloof direct dat ze soms extra service verleend, maar dat wil ze niet niet publiekelijk maken, omdat iedereen er dan aanspraak op wil maken.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jawel, ik, verleden week.

En; zal dan de vraag zijn!?! : echt ZEER goed bevallen!!!
Als ze 'hem' diep in haar mond/keel heeft, gaat ze heel ondeugend EN ZALIG (😇) gelijktijdig ook nog eens met haar tong over de eikel heen.
Na een tijdje pijpen … condoom eraf en met olie heeft ze 'hem'/mij toen op een heerlijke manier 'naar het eind geholpen'.

Man, wat een explosie/reliëf op dat eind; jammie.
Ga beslist nog eens terug; als ik er dan 'tussenkom', haha.

AANRADER dus, maar dat heb je vóór mijn recensie ook al kunnen lezen!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een wisselende berichten en ervaringen bij deze Katja.

Vandaag was ik in Amsterdam voor een afspraak met deze geile MILF, maar ik moist nog 30 minuten wachten voordat ze vrij was en ik was niet de enige klant die op straat op haar wachtte!

Toen ik haar kamer binnenkwam, vertelde ze me dat de vorige klant haar 30 minuten lang had geneukt voordat hij kwam. Ze zei: "Gelukkig kon ik op mijn rug liggen."

Ze had zich mooi opgemaakt en was heel sexy gekleed. Ik heb een heerlijk half uurtje met haar gehad. Ze doet goed mee en heeft mooie volle billen waar je lekker tegenaan kunt kletsen.

Ten slotte wreef ze olie over mijn stijve lul en trok me af op haar tieten en toen ik het laatste stukje losliet, landde het op haar kin, zei ze: "Ja, dat was al die tijd je bedoeling, hé", ze deed geen poging om haar gezicht buiten bereik te houden.
 
Enthousiast geworden door alle lovende verhalen over Katja heb ik haar uiteindelijk ook bezocht. De verwachting was hooggespannen misschien wel te hoog.

Wat volgde was een teleurstellend bezoek. Kennelijk was de klik er niet of Katja had haar dag niet maar het resultaat was een nietszeggend saai bezoek. Kort vreemd praatje vooraf. Op bed een beetje opwarmen en niet bijzonder pijpen. Aan neuken, laat staat over haar heen spuiten, ben ik niet toegekomen. Heb mezelf afgetrokken en snel weer aangekleed.

Been there done that, op naar de volgende.
 
Enthousiast geworden door alle lovende verhalen over Katja heb ik haar uiteindelijk ook bezocht. De verwachting was hooggespannen misschien wel te hoog.

Wat volgde was een teleurstellend bezoek. Kennelijk was de klik er niet of Katja had haar dag niet maar het resultaat was een nietszeggend saai bezoek. Kort vreemd praatje vooraf. Op bed een beetje opwarmen en niet bijzonder pijpen. Aan neuken, laat staat over haar heen spuiten, ben ik niet toegekomen. Heb mezelf afgetrokken en snel weer aangekleed.

Been there done that, op naar de volgende.

Ik heb jaren geleden precies zo'n ervaring met haar gehad. Ze had er eigenlijk helemaal geen zin in, had totaal geen klik. Sindsdien loop ik haar maar voorbij ….
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
C (fake)
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
I went to visit Katja based on the positive reviews here, unfortunately the experience was far from what I read. Pretty much what you can expect from a hooker in the RLD. PZC was not an option (I asked, she said nope). I find it hard to imagine that this is the same person described in the other reviews. On a different note, she looks pretty good, 40+ years old sexy MILF and she is friendly.
 
I went to visit Katja based on the positive reviews here, unfortunately the experience was far from what I read. Pretty much what you can expect from a hooker in the RLD. PZC was not an option (I asked, she said nope). I find it hard to imagine that this is the same person described in the other reviews. On a different note, she looks pretty good, 40+ years old sexy MILF and she is friendly.
Ik heb niet meer over mijn ervaringen geschreven sinds de sluiting van hookers.nl, maar ik ben gisteren ook bij haar op bezoek geweest en had dezelfde ervaring, maar ze was erg aardig en zag er goed uit voor haar leeftijd. Een zeer standaard service S&F MC, ze is lekker strak en ik vulde het condoom snel, waarop ze lachte, ik was erg geil, ze zei wel dat als ik haar vaker bezocht we meer konden doen, maar voor meer geld. Voorlopig ga ik altijd bij Iryna langs als ze beschikbaar is en ik zal Katja nog eens proberen als Iryna druk is of niet aanwezig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is er de laatste tijd iemand bij Katja geweest, het lijkt erop dat ze niet op haar vaste dagen werkt, de laatste paar keer dat ik langs haar kamer kwam, waren de gordijnen dicht en was er geen spoor van haar aanwezigheid???
 
Terug
Bovenaan Onderaan