Recensie Katja, Amsterdam, Oude Nieuwstraat 19 4,56 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 58
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ging gistermiddag langs haar raam en ze lokte me met weinig moeite haar kamer binnen. 69 met haar was geweldig, ze heeft een mooie kont en ze geniet ervan om haar kont en kut in je gezicht te duwen. Beffen was geweldig, haar kut smaakte erg goed en ze geniet ervan terwijl ze aan mijn pik zoog, niet diep maar met veel speeksel.

Ze vroeg me om bovenop te gaan en haar hard te neuken. Ze is een super geile hoer die houdt van mannen die genieten van haar sexy rijpe lichaam.
 
Ik ging gistermiddag langs haar raam en ze lokte me met weinig moeite haar kamer binnen. 69 met haar was geweldig, ze heeft een mooie kont en ze geniet ervan om haar kont en kut in je gezicht te duwen. Beffen was geweldig, haar kut smaakte erg goed en ze geniet ervan terwijl ze aan mijn pik zoog, niet diep maar met veel speeksel.

Ze vroeg me om bovenop te gaan en haar hard te neuken. Ze is een super geile hoer die houdt van mannen die genieten van haar sexy rijpe lichaam.
Is € 200 voor 20 minuten niet een beetje veel? Kan niet kloppen. Overigens was ze vandaag continu bezet met wachtende mannen voor de deur. Je moet dus mazzel en geduld hebben om haar onder te kunnen spuiten.
 
Is € 200 voor 20 minuten niet een beetje veel? Kan niet kloppen.
Klopt dit met het forumregelementorium?

Commentaar op prijzen

Het wordt niet langer geaccepteerd om in een recensietopic enkel commentaar te plaatsen over de prijs van een dame, óók niet over wat een ander lid betaald heeft.
Wellicht kan het wel omdat u erbij vermeldde dat er veel wachtenden vuur u (of na u) waren ;-)
 
Is € 200 voor 20 minuten niet een beetje veel? Kan niet kloppen. Overigens was ze vandaag continu bezet met wachtende mannen voor de deur. Je moet dus mazzel en geduld hebben om haar onder te kunnen spuiten.
I think for some clients she does a lot more and they respect her privacy and don't share these details.

I waited to visit her the day after she got back from holiday as I new she would be super busy on her first day back, but she was also super busy yesterday, I walked past twice and eventually waited just over an hour to see her. She was seeing 4 - 3 clients per hour with no break, they were queuing in the street for her. She must have fucked 20+ men yesterday and the day before.

I think next week will be the same for her.

She also charged me more than normal and was quite demanding, she knows with her being in such demand she can up her price. I am sure when she left her room their were still clients waiting in the street for her who will visit her next week.
 
Laatst bewerkt:
I think for some clients she does a lot more and they respect her privacy and don't share these details.

I waited to visit her the day after she got back from holiday as I new she would be super busy on her first day back, but she was also super busy yesterday, I walked past twice and eventually waited just over an hour to see her. She was seeing 4 - 3 clients per hour with no break, they were queuing in the street for her. She must have fucked 20+ men yesterday and the day before.

I think next week will be the same for her.

She also charged me more than normal and was quite demanding, she knows with her being in such demand she can up her price. I am sure when she left her room their were still clients waiting in the street for her who will visit her next week.
Ze is een echte nymfomane hoer, na een lange dag neuken gaat ze naar huis en haar man neukt haar de hele nacht, hij boft maar met zo'n vrouw.
 
I agree. I'll definitely head that way too. Let's all share our experiences too.
Ok I will go after 15:00, by then her pussy should be well used, I love it when you can see she has been fucked hard by a big dick and the lips are a little swollen to suck on, she cannot restrain herself from groaning and saying "yes suck my pussy, yes good job, and push your tongue in deep, ja carry on, just like all the old perverts before you". She is such a horny whore.
 
I visited her yesterday afternoon, she was super busy seeing 3 clients an hour at least I think, unbelievable, she knows me well so she squeezed me in.

Funny how she makes you feel like she has not been fucked at all, as she gives you all her attention and lets you fuck her until you cannot hold it in anymore. I left very satisfied!!!

Now I will save my load for Friday to visit my other favorite lady, Hailey, the cowgirl expert!!!
 
I visited her yesterday afternoon, she was super busy seeing 3 clients an hour at least I think, unbelievable, she knows me well so she squeezed me in.

Funny how she makes you feel like she has not been fucked at all, as she gives you all her attention and lets you fuck her until you cannot hold it in anymore. I left very satisfied!!!

Now I will save my load for Friday to visit my other favorite lady, Hailey, the cowgirl expert!!!
Hailey……….tell me more ! Welk raam ?
 
Hailey……….tell me more ! Welk

Suriname lady in ONS 24 opposite Katja down the small stairs. She is super sexy and will ride you cowgirl style until you cum. She also does a great blow job and jerk off. If you see her once you will not be able to resist going back to her again. She is a very kind sexy lady with a very nice tight tasty pussy.
 
Ze heeft het ook erg druk, ze werkt de laatste tijd alleen op donderdag en vrijdag. Misschien zelfs drukker dan Katja soms. Ze heeft een strakker poesje maar kan nog steeds een hele grote lul aan 😊. Heeft iemand een trio gedaan met haar en Katja, ze deed altijd trio's met Cindy haar buurvrouw, als zij aanwezig is?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik bezocht deze mooie dame 6 weken geleden voor de eerste keer, ze zei dat ze Katja heette en ik kon haar meestal in kamer 19 vinden. Vorige week en deze week is ze niet in dezelfde kamer, weet iemand waar ik haar kan vinden.

Ik had een van de beste seksuele ervaringen van mijn leven met haar. Ze was supervriendelijk en zorgde ervoor dat ik erg welkom voelde. Nadat ze me haar prachtige lichaam had laten zien en voelen, begon ze aan mijn pik te zuigen en te trekken, dit maakte me erg geil en hard, ze kon zien dat ik haar zo graag wilde neuken, ze ging op haar rug op het bed liggen, spreidde haar benen en vroeg ik om haar te neuken.

Ik was zo hard en geil dat ik haar neukte zoals ik nog nooit eerder had gedaan, ze deed met veel energie mee en maakte de schattigste grommende en ademende geluiden, terwijl ze "ja, ja" zei. Na 10 - 15 minuten intens neuken met haar kon ik niet stoppen met exploderen in haar. Ik weet dat dit misschien hilarisch klinkt, maar het leek erop dat ze er ook enorm van genoot. Ik denk dat ik verliefd ben, Ik heb nog nooit zo'n charmante dame meegemaakt.
 
Ik wil deze charmante dame binnenkort weer bezoeken. Als iemand haar ziet laat het me aub weten, ik wil haar zeker nog een keer bezoeken.

De volgende keer dat ik haar bezoek, wil ik haar doggy neuken, die kont van haar ziet er super sexy uit. Het eerste wat ze deed bij mijn bezoek was dat ze omdraaide en mijn piemel vastpakte en haar kont tegen me aan duwde terwijl ze mijn piemel in haar bilspleet wreef, het voelde heerlijk.

Ze pijpte me niet diep, maar zachtjes en likkend aan mijn piemel met veel speeksel.

Tijdens het neuken is Katja ook lekker actief en neukt ze je heerlijk terug, Ik neukte haar met lekkere harde stoten. Haar poesje werd supernat zonder glijmiddel.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor dat ze deze week terug is en erg geil, ze wordt supergeil voor bezoekers met grote piemels, die haar hard neuken.

Van het beffen genot zij zichtbaar en hoorbaar van.
Met het intiem deed zij actief mee. Zij bewoog heerlijk mee in het ritme met haar heupen. Bijzondere vind ik hier dat zij je keihard terugneukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan