Recensie Katja, Amsterdam, Oude Nieuwstraat 19 4,56 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 58
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Well if Lady Katja is willing to give you here phonenumber you can make an appointment but its up to her Ladyship o give the number or not... I know for sure she would not be amused if someone gave her number to anyone... Something with privacy. So better ask yourself ;)
 
Well if Lady Katja is willing to give you here phonenumber you can make an appointment but its up to her Ladyship o give the number or not... I know for sure she would not be amused if someone gave her number to anyone... Something with privacy. So better ask yourself ;)
Yes I realize that, I visited her again this week, she was very randy and the perfect lover experience. She would not share her number yet. Do you recommend any other ladies to visit in this area, that can compare with her?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
abc
Katja, Katja, Katja, wat valt er nog over te vertellen als je deze reeks met recensies ziet... Toch een poging in de hoop dat die nog wat toevoegt. Haar nu 3 weken geleden bezocht en de sfeer bij haar is vriendelijk maar zij is "in the lead" wat ik helemaal prima vind. Ze is een klassieke schoonheid, met mooie tieten waarvan wel gezegd moet worden dat moeder natuur een behoorlijk handje geholpen is. Het fraaiste aan haar uiterlijkheden is onmiskenbaar het silhouet van haar lichaam in combinatie met een zeer fraaie kont.

Ze is onmiskenbaar een zeer ervaren dame van plezier en ze is onmiskenbaar ook zelfzeker en zal het laten merken waar haar grenzen liggen in zowel verbaal als sexueel fysiek opzicht terwijl bovendien ze ook wel enige zelfspot kent. Ik vind vooral dat laatste prettig want het maakt de sfeer ontspannen en vrolijk. Ik vermoed ook dat als zij je als een prettige klant ervaart die haar bovendien met regelmaat bezoekt zij zich extra voor je inspant, zonder daarbij haar eigen grenzen te passeren.

Ons spel is heel eenvoudig van aard, beetje likken, beetje teasen soms lekker neuken maar meestal niet maar weest gerust zij weet er hoe dan ook een buitengewoon prettig einde aan te breien. Ze weet en onthoud wat je lekker vindt en zet haar lichaam volop in om de sfeer te verhogen. Ik merk dat terwijl ik dit schrijf de gedachten naar de "zondige" kant van het spectrum gaan ;)

Kortom het wordt tijd dat ik weer eens naar Amsterdam ga om het niet alleen nog in gedachten maar ook in de feitelijkheid te ervaren....
 
Ik lees reviews graag, niet dat het mijn wandelen erg beïnvloedt, ik bezoek de laatste tijd dezelfde paar dames, sommige heb ik al gereviewd en anderen willen niet gereviewd worden.
Lange verhalen leuk maar essentiële informatie is veel belangrijker dan lange stukken tekst.
Een prijs van € abc vind ik belachelijk schrijf dan niets
 
I visited her yesterday after not seeing her for a while, I use to write about her on hookers.nl but have only been following her here. I am a old customer of hers, she remembered that I enjoyed reverse cowgirl, wow what a beautiful butt, with pussy sliding. To finish she asked if I wanted to squirt on her tits like usual 😊this made me so randy I covered her tits in sperm. Definitely one of my favorite ladies in Singelgebied. She can be a bit unpredictable with new customers from what I have read. But a very charming lady, looking good after all these years still. Thank you Katja. You will see me more often now again.
 
Visited Katja again today, I am surprised that her visitors don't write about her here more often. When I asked if I could deposit my load on her tits, she said "why not all the men before you have". I think most men visit her to cum on her body. She was busy today and had been covered in sperm. She has certainly always been the sperm queen of Singelgebied with the best body.
 
Visited Katja again today, I am surprised that her visitors don't write about her here more often. When I asked if I could deposit my load on her tits, she said "why not all the men before you have". I think most men visit her to cum on her body. She was busy today and had been covered in sperm. She has certainly always been the sperm queen of Singelgebied with the best body.
Al eerder in dit draadje was er een discussie over de mate en plaats waarin en waarop Katja bereid zou zijn zich onder te laten spuiten met sperma. Het leek er toen op dat er een deel van schrijvers de eigen fantasieën voor de werkelijkheid hielden. Ik moet natuurlijk voorzichtig zijn want het kan zo maar zijn dat wat Katja anderen toestaat voor mij verboden terrein blijkt en blijft (Waarbij ik aanteken dat ik werkelijk geen interesse heb in CIF of andere sperma plamuur activiteiten; maar ieder zijn meug natuurlijk)

Katja is een vakvrouw en zal zich binnen haar grenzen ongetwijfeld aanpassen aan de wensen van haar klanten maar voordat je binnenstapt met hoge verwachtingen zoals door Ron22 beschreven zou ik toch maar eens navragen of dat echt op het menu staat.

Geniet van haar!
 
Al eerder in dit draadje was er een discussie over de mate en plaats waarin en waarop Katja bereid zou zijn zich onder te laten spuiten met sperma. Het leek er toen op dat er een deel van schrijvers de eigen fantasieën voor de werkelijkheid hielden. Ik moet natuurlijk voorzichtig zijn want het kan zo maar zijn dat wat Katja anderen toestaat voor mij verboden terrein blijkt en blijft (Waarbij ik aanteken dat ik werkelijk geen interesse heb in CIF of andere sperma plamuur activiteiten; maar ieder zijn meug natuurlijk)

Katja is een vakvrouw en zal zich binnen haar grenzen ongetwijfeld aanpassen aan de wensen van haar klanten maar voordat je binnenstapt met hoge verwachtingen zoals door Ron22 beschreven zou ik toch maar eens navragen of dat echt op het menu staat.

Geniet van haar!
Hi, I agree, I have never cum on her face, I don't believe she would allow that, but I have cum many times on those beautiful tits of hers.
 
Laten we ons in de discussie richten op de kwaliteiten van Katja; al moet wel gezegd dat Ron22 het gesprek weer lijkt
Kt te willen richten op de spermaontvangende kwestie waarvan eerder in dit draadje is vastgesteld dat die (waarschijnlijk) zwaar overtrokken zijn.

Ook zijn engelse termen die Ron22 niet altijd juist wat dus ook niet bevorderlijk is voor de geloofwaardigheid.

Toch kan niemand uitsluiten dat Katja iets bij Ron22 toestaat wat zij bij niemand anders doet. Met andere woorsen het kan waar zijn...

Katja is en blijft een geile gezellige DVP met meer dan gemiddelde vaardigheden en we moeten hopen dat ze nog lang dit vak blijft beoefenen
 
She has full control of her life gentlemen and that is how it should be, she decides what she wants to do with each individual man. She enjoys her job and is most probably attracted to the occasional man and at the right time and place and depending how she feels goes further with some than others, which also depends on how much you pay, how often you visit, and a whole lot of other things. Don't forget she is doing it mostly for the money and playing us all. And getting very rich 🤑
 
She has full control of her life gentlemen and that is how it should be, she decides what she wants to do with each individual man. She enjoys her job and is most probably attracted to the occasional man and at the right time and place and depending how she feels goes further with some than others, which also depends on how much you pay, how often you visit, and a whole lot of other things. Don't forget she is doing it mostly for the money and playing us all. And getting very rich 🤑
Helemaal waar!
 
I was in ONS this Friday but I visited Hailey because it looked like Katja was working but the curtains stayed closed for over an hour, they were still closed after I had been for lunch at the Hema. I know she sometimes has these marathon sessions with regular customers that pay her very well. I hope to catch her next week.
 
Al weer veel te lang deze klasse DVP niet gezien. mooie lange benen, classy blond haar en, bovenal van belang in het kader van dit forum, veel ervaring in deze branche die ze op een voor mij zeer aangename wijze inzet. Voor het laatst ongeveer 2 weken terug haar bezocht en het was weer genieten. Haar mooie ronde borsten, haar fraaie kont en het verzorgde uiterlijk doen het na al die jaren nog steeds bij mij.

@Katja : C.U. SOON
 
Ze is echter niet de jongste meer en haar ooit zo strakke lichaam is nu wel een beetje ingezakt, maar dat mocht de pret niet deren. Mooie nep tieten en ze heeft mooie schaamlippen maar ze is niet zo strak. Dame doet geen pzc/cif/nzc dus voor de mensen die daarvan houden is ze geen goede keuze. Wel mag je haar vingeren, beffen en onderspuiten voor meer geld!
 
Ze is echter niet de jongste meer en haar ooit zo strakke lichaam is nu wel een beetje ingezakt, maar dat mocht de pret niet deren. Mooie nep tieten en ze heeft mooie schaamlippen maar ze is niet zo strak. Dame doet geen pzc/cif/nzc dus voor de mensen die daarvan houden is ze geen goede keuze. Wel mag je haar vingeren, beffen en onderspuiten voor meer geld!
Dat mag zo zijn, maar deze dame is en blijft nog steeds qua uiterlijk en erotische kunsten van grote klasse. Tussen ons geen echt gekke dingen, het is gewoon klassiek recht op en neer dan wel heen en weer (in diverse posities), maar ik kom altijd extreem bevredigd bij haar vandaan. Combinatie van beschaafd, intelligent en in de seks compleet losgaan; kortom onweerstaanbaar, in ieder geval voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan