WHEM Kato - Olen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze Kato gaat al jaar en dag mee. Ze is ook op Redlights. Leeftijd mag je volgens mij ook wel verhogen met zeker 10 jaar, wat dat betreft spreken do foto's voor zich. Is vroeger wel uitgebreid beschreven op Hookers dus hier zullen zeker mannen zijn die er ooit ervaring mee hebben gehad, hopelijk reageren ze.

 
Laatst bewerkt:
Ik ben er paar weken terug geweest. Had afgesproken na de middag en kreeg nog voor de middag een berichtje dat ik vroeger kon langskomen omdat er iemand had afgezegd.
Ok, op weg. Was dikke 10 min te vroeg en stuurde haar sms dat ik er al was. Je staat wel met de auto langs de straat geparkeerd, de buren zullen wel weten wat daar gebeurt denk ik. Geen antwoord meer op sms, 10 min nadat ik kon komen vertrokken na haar nog effe gebeld te hebben en weer geen antwoord. Plots telefoon dat ik mocht langskomen en gewoon moest aanbellen.
Ok, teruggekeerd en aangebeld. De vrouw, toch wel flink wat jaren meer op haar teller, gekleed in een zwarte jurk. Moest dadelijk mijn schoenen uitdoen en betalen. Ze verdwijnt effe achter een gordijn en als ze terug komt mocht ik naar boven kamer rechts me uitkleden. Ze zou me naar beneden roepen voor een handwas.
Leuke lekker warme kamer, paar stoelen en een bed.
Kom maar naar beneden naar badkamer waar pietje grondig werd gewassen met zeep en afgedroogd. Nadien waste ze ook haar doosje. Ze droeg dus geen slipje als ze werkt zei ze.
Op de kamer gekomen mag ik op het bed gaan liggen (slechte dunne matras, voelde de veren zo op mijn rug) en trekt ze haar kleedje uit.
Haar gepiercte tepels vielen dadelijk op (geen piercings in advertentie gemeld) en ze houdt haar botten wel aan. Waarom weet ik nog steeds niet.
Op mijn buik liggend geeft ze me een massage (stelt niks voor) en kan ik al voorzichtig voelen naar haar poes... Oei ook al een ijzermagazijn blijkbaar.
Goed omgedraaid heb ik aan haar tepels wat kunnen zuigen en probeerde ik haar clitje te likken en ze ook zacht te vingeren. Vond het eerlijk niks, ge moet eerst door een ijzermagazijn voor eer je ter plaatse geraakt. En met die botten in mijn nek, neen niks voor mij. Uiteindelijk heeft ze me wel gepijpt en kwam ik toch nog klaar in haar mondje. Pret was daarna over en begon ze te praten over van alles en nog wat.
Voor mij totaal geen herhaling, geen piercings zijn geen piercings en dan vind ik een ijzermagazijn. Voor mij 1 maal nooit meer, goed dat het nog goed bij prijs was.
 
Identiek gelijkaardige ervaring gehad als roeperke…
Dame adverteerd als masseuse, maar eens ter plaatse zegt ze dat ze geen masseuse is…
Wat dan wel haar specialiteit is, is me niet duidelijk geworden tijdens de date.
Na 30 min saai over mijn rug wrijven, omgedraaid en kon ik haar wel beffen.
Maar inderdaad niet simpel met die ijzerwinkel…
Klaargekomen in een condoom, in haar mond.
Dame is heel afstandelijk, alles behalve sexy of sensueel.
Haar hoge botten in bed en hoge rand aan het voeteinde waardoor je zelf niet gestrekt kan liggen, hebben het er niet gezelliger op gemaakt.
 
in de streek van Herentals hemelsbreed op 25 km dan zou ik zeggen


Tamara in Zoersel

het is superjammer dat de uren dat zij werkt de uren zijn dat ik normaal op mijn werk ben anders zou ik die veel vaker bezoeken
 
@Jef , ...

Na Liesje, Silvia, Maaike, Jennifer, nog een voor herhaling niet vaatbaar...

VRAAG : in de streek van Herentals, en in een straal van 25 km, is er een of meer DVPs, in Privé-Ontvangst, die voor herhaling vaatbaar is/zijn ???

Als ja, dan wie ???
Al de dames die jij hebt aangegeven waren dik in orde, John!

Liesje, Silvia, Maaike, Jennifer, dat zijn dames die ik zelf heb opgezocht en deze voldeden echt niet aan de verwachtingen.

Daarom stel ik jouw recensies heel erg op prijs! Waarvoor hartelijk dank!

@John-John. Toch nog even meedelen dat Theresa en Linda, die vooral ontvangen in de Rio, zeker de moeite waard zijn 😋!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan