WHEM Kato

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb 1 keer met haar afgesproken. Op zich was de seksuele ervaring goed (ze toonde zich gedreven en enthousiast), maar ik had toch het gevoel dat ze je zo snel mogelijk laat klaarkomen. Ik had voor een uur geboekt en na 45 minuten verliet ze al de plaats van de afspraak. Om die reden ga ik haar niet opnieuw boeken.
 
Had een tijd geleden met haar afgesproken en ze daagde niet op; zonder verwittigen. Verplaatsing gemaakt voor niks. Heb de indruk dat ze mijn afspraak liet vallen voor een andere misschien interessantere. Ze verandert ook voortdurend de afspraak
 
Bedoelen jullie deze dame?
Als dit zo is, ik heb haar al 2 keer gehad voor een uur all in voor 200euro (nzc). En ik had telkens goeie ervaring. Ze geniet er ook echt van. Verbaast me dat ze na 45min zou weggaan want de dame kijkt niet op de klok... mss was er geen klik?
En @bikemaster denk niet dat ze u heeft laten zitten. Ze heeft mij al veel verteld en haar privé is wat een chaos denk ik. Ze heeft gewoon te veel afspraken soms en vergeet ze volgens mij in haar agenda te zetten. Ze wou iemand inschakelen om haar afspraken te maken dat ze zich daar geen zorgen meer moest over maken. Maar ze wou haar nummer niet uit handen geven..
 
@Tommeketom

Dit is de Tessa waar jij het over hebt

 
@Tommeketom

Dit is de Tessa waar jij het over hebt

Nee nogmaals, dat is een andere dame. Deze dame doet deepthrout en slikken. Dat is wat tessa niet doet. En ze ziet er nog geen 45 j uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan