Recensie Katrin, Leiden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bevrijdend

Vaste klant
156
13/06/22
145
23
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8288987-amelia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Katrin haar advertentie heb ik vaker voorbij zien komen. Toen waren haar foto's ook met gezicht.
Nu is haar gezicht afgeschermd, maar ik herkende enkele foto's van toen.
Het whatsapp contact verliep soepel in het Engels. Eenmaal in de straat werd ik via whatsapp geloosd naar het juiste adres.
Voor het appartement deed zij nog videobellen. Toen ik opnam zag ik met een vrolijke lach en topless.
Terwijl ik liep door het appartement bleef ik toch met dat beeld in mijn hoofd, het voorspel was dus al begonnen.

Ik werd binnengelaten door Katrin met dezelfde lach en met een blouse die los om haar heen was.
Staand bewoog ze heerlijk naakt met haar heupen voor mij terwijl mij aftrok. Ze draaide zich om en bewoog fascinerend met haar billen tegen mijn piemel terwijl ik haar vingerde. Ze werd heerlijk nat zonder glijmiddel.
Ze doet alles met condoom, dit gaf zij ook door tijdens whatsapp. Ik heb het nog wel gevraagd voor het betalen of ze pijpen zonder doet met bijbetalen. Maar dat deed zij niet.
Douchen kon voor en erna.
Zij was erg prettig in de conversatie.
Wanneer zij ook zoende en zonder pijpte had ik haar 5 sterren gegeven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan