Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben vandaag in Antwerpen geweest…ik vond het erg tegenvallen. Echt maar een paar mooie dames
Er waren nochtans meer dan genoeg mooie dames aanwezig, maar met redelijk veel wandelaars op straat, is het misschien wat moeilijker om het onderscheid te maken tussen een onbezet raam en een raam van een meid die bezig is met een klant? Ofwel heb je een wat speciale definitie van 'mooie dames'?

Er waren nochtans meer dan genoeg mooie dames aanwezig, maar met redelijk veel wandelaars op straat, is het misschien wat moeilijker om het onderscheid te maken tussen een onbezet raam en een raam van een meid die bezig is met een klant? Ofwel heb je een wat speciale definitie van 'mooie dames'?
'Mooi' is natuurlijk subjectief maar ik kijk meestal naar vrouwen tussen de 20-40 met grote borsten. Ik houd ook het meest van een europees uiterlijk. Maar ik zag er vandaag veel, ik denk een stuk of 5-10 boven de 40 of zelfs boven de 50. Kan mooi zijn maar is niet mijn ding. Qua jonge vrouwen waren er een aantal uitgemergelde en ook redelijk veel meesteressen, dat is ook mijn ding niet. Er waren er 3 die ik wel OK vond maar zoals ik al zei koos ik er een die lang bezet was, Amira van nummer 35 maar daar moest ik te lang op wachten.

'Mooi' is natuurlijk subjectief maar ik kijk meestal naar vrouwen tussen de 20-40 met grote borsten. Ik houd ook het meest van een europees uiterlijk. Maar ik zag er vandaag veel, ik denk een stuk of 5-10 boven de 40 of zelfs boven de 50. Kan mooi zijn maar is niet mijn ding. Qua jonge vrouwen waren er een aantal uitgemergelde en ook redelijk veel meesteressen, dat is ook mijn ding niet. Er waren er 3 die ik wel OK vond maar zoals ik al zei koos ik er een die lang bezet was, Amira van nummer 35 maar daar moest ik te lang op wachten.
Mooi is inderdaad subjectief, en smaken verschillen duidelijk en soms ook enorm. Ik zag zeker een tiental mooie dames die ik wrl wilde bezoeken. Amira heb ik ook al meermaals gezien, maar zij komt absoluut niet op mijn lijstje voor, en zal haar nooit bezoeken. Ik vind haar absoluut niet knap. Ik ken veel knapper en beter.

Dat je er kent die voor jou knapper zijn, kan ik begrijpen. Maar hoe het mogelijk is dat je er veel kent die beter zijn, blijft voor mij een raadsel, als je Amira nog nooit hebt bezocht ...
Dat is vrij simpel en heb ik al vaker gezegd. Ik kan 100% op mijn intuïtie vertrouwen, die heeft mij nog nooit in de steek gelaten. En mijn intuïtie zegt me dat ik bij haar niet de service ga krijgen die ik zoek.

Dat is vrij simpel en heb ik al vaker gezegd. Ik kan 100% op mijn intuïtie vertrouwen, die heeft mij nog nooit in de steek gelaten. En mijn intuïtie zegt me dat ik bij haar niet de service ga krijgen die ik zoek.
Bedoel je hiermee dat ze jouw lul niet gaat omwikkelen als een mummy zoals Anna-Maria doet door haar smetvrees ?

Laatst bewerkt:
Die kans zal Amira inderdaad niet snel krijgen. Anna Maria doet dat trouwens bij mij ook niet zoals anderen het omschrijven.
je 100% betrouwbare intuïtie liet je ff in de steek toen je paar maand geleden flory ging bezoeken

Bedoel je hiermee dat ze jouw lul niet gaat omwikkelen als een mummy zoals Anna-Maria doet door haar smetvrees ?
Naar mijn gevoel heb je meer plezier met het onderuitschuppen van mede wandelaars die het goed menen dan het bewieroken van je eigen lievelingetjes en nuttige info de wereld in te sturen. Vind je dat niet een beetje zielig, vraag ik me dan af?

Naar mijn gevoel heb je meer plezier met het onderuitschuppen van mede wandelaars die het goed menen dan het bewieroken van je eigen lievelingetjes en nuttige info de wereld in te sturen. Vind je dat niet een beetje zielig, vraag ik me dan af?
Het zielige is dat jij steeds moet reageren als er een opmerking is op Janus , hij kan zichzelf wel verdedigen hoor , kruip dus desnoods gewoon terug in je grot.
Ik zal wel zelf kiezen wie het goed meent of niet en daar hoort jij alleszins niet bij.
Wat de lievelingskes betreft ik ben nog nooit bij Amira geweest en Flory was zeker niet een ervan....

je 100% betrouwbare intuïtie liet je ff in de steek toen je paar maand geleden flory ging bezoeken
Nee, je hebt dat niet goed gelezen/begrepen. Ik schreef toen dat ik Flory niet bezocht zou hebben zoals ze er toen uitzag en bijstond. Dat ik haar alleen bezocht heb vanwege mijn voortreffelijke ervaringen met haar voor haar vertrek. Je zou dus kunnen stellen dat ik toen mijn intuïtie genegeerd heb.

Terug
Bovenaan Onderaan