Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
353
02/07/21
328
12
Zoals op de andere fora zal ook hier wel wat gezeverd worden...

Ik zal beginnen met de huidige openingsuren : dat is van 05:00u tot 01:00u. Zodra de corona-miserie voorbij is wordt het weer 24/7.
 
TIjdens de avond staat er op Schipperstraat 8-3 echt een plaatje. Perfecte kont, lang zwart haar en ze heeft twee strikjes op haar bovenbenen achterop. Heeft iemand ervaring met haar?
 
TIjdens de avond staat er op Schipperstraat 8-3 echt een plaatje. Perfecte kont, lang zwart haar en ze heeft twee strikjes op haar bovenbenen achterop. Heeft iemand ervaring met haar?
Ja ik heb er ervaring mee! Ik heb er zelf uren en uren ervaring mee.... Gewoon top. Persoonlijk één van mijn favorietjes.Dus bij deze Monica ben je zeker van een unieke ervaring! En eens je ze beter leert kennen is er .... zeer veel mogelijk.
 
Was een afscheid van het SKW. Met her verdwijnen van Hookers en de influx van veel fast money bad service meiden voelde ik me toch niet meer thuis in het raam gebeuren. Al de vakjes aangevinkt en dan ook werkelijk naar huis gereden om nooit meer terug te gaan. Te oud ervoor ook.
 
Was een afscheid van het SKW. Met her verdwijnen van Hookers en de influx van veel fast money bad service meiden voelde ik me toch niet meer thuis in het raam gebeuren. Al de vakjes aangevinkt en dan ook werkelijk naar huis gereden om nooit meer terug te gaan. Te oud ervoor ook.

Ach, wat sneu voor je dat je het niet meer leuk vindt in het SKW Antwerpen maar als je je er écht niet meer thuis voelt dan kun je écht beter je heil ergens anders gaan zoeken.

Te oud om naar de meisjes te gaan ben je echter nooit hoor ;)

Hopelijk kun je ergens anders "(s)low money good service" meiden vinden :)
 
"slow money"... That's not even a thing. ?

Ooit gehoord van deze : you don't want to be the old man at the club.

Wel je wil ZEKER niet de oude man in het straatje zijn. Beetje zielig.

En ik weet dat er oude mensen zijn die alleen zijn en eenzaam en weduwnaar. Dat is allemaal een goede reden. Maar nog altijd zielig. :(

Quiting while you're ahead is not the same as quiting ?

Aangezien ik je niet Ken was dat dus ook niet bedoeld op jou Sakis. Niemand die je verplichte om kop van jut te zijn.

Ik spreek voor mezelf.

Elke sporter moet weten wanneer hij/zij stopt met competitief te zijn voordat het belachelijk wordt

Wij hoerenlopers ook hahaha

Dit jaar naar een nieuw deccenium in mijn leeftijd

Pensioen

Ik blijf wel lezen en schrijven en info geven. Als een oude ontdekkingsreiziger eens Afrika volledig ontdekt was hahaha

?
 
kent iemand deze Rebeka, met zwarte vlek op buik?

wou foto uploaden met haar achter raam (veronderstel SKW), maar kreeg de melding: 'Het geüploade bestand was niet een afbeelding zoals verwacht.'

?‍♂️

Begint goed...
 
kent iemand deze Rebeka, met zwarte vlek op buik?

wou foto uploaden met haar achter raam (veronderstel SKW), maar kreeg de melding: 'Het geüploade bestand was niet een afbeelding zoals verwacht.'

?‍♂️

Begint goed...
Werkt niet in het skw.
 
Ik spreek voor mezelf.

Elke sporter moet weten wanneer hij/zij stopt met competitief te zijn voordat het belachelijk wordt

Wij hoerenlopers ook hahaha

Dit jaar naar een nieuw deccenium in mijn leeftijd

Pensioen

?

Ach, dat van die sporters is natuurlijk allemaal relatief, kijk maar naar wat Roger Federer op zijn bijna 40e nog presteert of hoe Giorgio Chielini op zijn bijna 37e een Belgische topspits volledig uit de wedstrijd hield. Sommige "oudjes" kunnen dus net iets langer mee dan andere. :giggle:

Zo is dat ook bij hoerenlopers. Net vóór Corona vertelde een dame me nog dat ze de dag voordien nog stevig geneukt was door een ............. 93 jarige! Het kán dus al zal die oude man wellicht ook wel enige vorm van doping geslikt hebben.;)

Dit jaar met pensioen? Ideaal om wat meer te wandelen en naar de meisjes te gaan want dan heb je véél meer vrije tijd :cool:
 
Laatst bewerkt:
Met hoeren pensioen bedoel ik. ?
En het gaat niet om het presteren. Maar om het niet doen kotsen van de meiden. Ik moet er niet aan denken hoe ze haar tanden moet gepoetst hebben na het sabbelen op een 93 jarige fluit. ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de overgang al een week gemaakt. Hookers loopt snel leeg in 10 dagen. ? Het aantal meldingen in bestaande topics van me is van 20x dag terug gevallen naar 5. Morgen is het afgelopen. De Koning is dood. Lang leve de Koning
 
Ik heb de overgang al een week gemaakt. Hookers loopt snel leeg in 10 dagen. ? Het aantal meldingen in bestaande topics van me is van 20x dag terug gevallen naar 5. Morgen is het afgelopen. De Koning is dood. Lang leve de Koning

Afspraak in het Stamcafé dus ;)

Is dit een reactie op de post van Janus?

Of is het gewoon een "losse" flodder"? Dus eerder een vaststelling dan een reactie?
 
Maar dan moeten het wel eigen recensies zijn, en geen recensies van anderen op andere fora pikken en kopiëren. En er dan ook nog een eigen beoordeling aan geven met sterren terwijl je haar zelf nooit bezocht hebt.
De beoordeling met sterren uitdelen aan een dame die je niet bezocht hebt, is er natuurlijk wat 'over'. Voor de rest is het een poging, denk ik, om het nieuwe forum binnen afzienbare tijd wat relevantie te geven. Daar heb je genoeg recente recensies voor nodig. Misschien moeten we dit soort kopieerrecensies vermijden door met zijn allen massaal te gaan daten en hierover te te schrijven. ;););)
 
De beoordeling met sterren uitdelen aan een dame die je niet bezocht hebt, is er natuurlijk wat 'over'. Voor de rest is het een poging, denk ik, om het nieuwe forum binnen afzienbare tijd wat relevantie te geven. Daar heb je genoeg recente recensies voor nodig. Misschien moeten we dit soort kopieerrecensies vermijden door met zijn allen massaal te gaan daten en hierover te te schrijven. ;););)
Dat klopt wel, maar kopieer dan je eigen recensies en niet die van anderen.

Ik heb de laatste tijd zoveel dates gedaan dat ik geen tijd heb om er over te schrijven.:ROFLMAO::);)
 
Terug
Bovenaan Onderaan