Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als de meisjes van lichte zeden en rode stegen, hun prijzen boven de muntenbeurs stijgen; dan pijpt men best zen eigen!

-Hendrik Conscience
 
De beoordeling met sterren uitdelen aan een dame die je niet bezocht hebt, is er natuurlijk wat 'over'.

Dat klopt wel, maar kopieer dan je eigen recensies en niet die van anderen.

Ik moet beide leden toch wel een beetje bijtreden,

Ik vraag me toch ook een beetje af of het volgens "de spelregels" is om (delen van) recensies van "anderen" op "andere fora" te kopiëren en die dan aan te wenden om hier topics te openen waarop dan volgens een "eigen mening" aan de betrokken dame sterren toegekend worden die op dit moment door niemand meer beïnvloed kunnen worden.

Helemaal correct en objectief lijkt me dat toch niet te zijn. :unsure:
 
Ik ook niet. Maar ik ook niet elke maand naar Antwerpen. Vanuit West-Vlaanderen (Kortrijkse streek) is het nogal wat reizen met de trein en bus. Kom soms eens naar een bekende en geroemde gang-bang in de stad. Telkens een festijn, zonder weerga. Maar sinds de Corona is ook dit weggevallen voor mij. Voorzichtigheid is troef . Nu, met Yvonne (niet de mooiste) maar wel één van de beste van het SKW verliezen wij wandelaars een toppertje.
 
Ik heb Yvonneke voor het laatst gezien op donderdag 16 mei 2019; ze is toen al in de vroege namiddag gestopt met werken.
En alhoewel ze voorheen ook al regelmatig zogezegd gestopt was, vrees ik dat dat nu wel degelijk het geval zal zijn: ik weet wel dat ze, om "in orde" te blijven regelmatig in de horeca ging werken, maar ditmaal zullen we ons waarschijnlijk moeten neerleggen bij haar definitieve vertrek uit het skw.
Ik hoop dat ik ongelijk heb !
Ik heb haar een 65-tal keren bezocht, en achteraf gezien, waren dat - zonder uitzondering- altijd memorabele gebeurtenissen.
Toen ik 10 jaar geleden de eerste keer bij haar was geweest, had ik toen ik bij haar buitenging een gelukzalig gevoel dat ik daarvoor nog nooit gehad had, en dat ik achteraf ook nog maar één keer ervaren heb,, nl. toen ik buitenkwam bij Dominikaanse Isa, die spijtig genoeg ondertussen ook al 3,5 jaar spoorloos is...
Als ik aan die twee dames terugdenk, geniet ik nog na....
 
Antwerpen is precies een kinkyhoeren-stad aan het worden.
Is kinky één of ander keurmerk geworden? Zal wel zeker, meer geld vragen om minder te moeten neuken (dat ze maar opletten dat hun kut niet uitdroogt :D ), da ist volgens mij.
Gewoon een lief hoertje, ze worden alsmaar schaarser.

Ik hou van alle soorten hoeren, 't is zoals yin en yang, het zijn tegenstellingen maar er moet evenwicht zijn ;) .
 
Antwerpen is precies een kinkyhoeren-stad aan het worden.
Is kinky één of ander keurmerk geworden? Zal wel zeker, meer geld vragen om minder te moeten neuken (dat ze maar opletten dat hun kut niet uitdroogt :D ), da ist volgens mij.
Gewoon een lief hoertje, ze worden alsmaar schaarser.

Ik hou van alle soorten hoeren, 't is zoals yin en yang, het zijn tegenstellingen maar er moet evenwicht zijn ;) .

Zou dat iets met vraag en aanbod kunnen te maken hebben?
 
Tijdens de avondploeg staat er op VT25 (2e raam rechts vanaf de SS) een dame met middellang bruin haar. Voorheen had ze blond haar in de bob kapsel. Nu heeft ze vaak een zwart badpak aan. Goed te herkennen aan de tattoo op haar keel. Heeft iemand ervaring met haar?
 
Geen ervaring mee. Maar volgens mij moet dat dezelfde dame zijn die in de dag op VT 26 staat aan de beschrijving van de tattoo te lezen.
 
Antwerpen is precies een kinkyhoeren-stad aan het worden.
Is kinky één of ander keurmerk geworden? Zal wel zeker, meer geld vragen om minder te moeten neuken (dat ze maar opletten dat hun kut niet uitdroogt :D ), da ist volgens mij.
Gewoon een lief hoertje, ze worden alsmaar schaarser.

Ik hou van alle soorten hoeren, 't is zoals yin en yang, het zijn tegenstellingen maar er moet evenwicht zijn ;) .
Ik ben ook geen fan van kinky. Maar als ik lees in welke bewoordingen deze opmerking opgesteld is, dan verwondert het mij niet dat er meisjes zijn die zeggen: gewoon een lieve klant, ze worden schaarser.
 
Tijdens de avondploeg staat er op VT25 (2e raam rechts vanaf de SS) een dame met middellang bruin haar. Voorheen had ze blond haar in de bob kapsel. Nu heeft ze vaak een zwart badpak aan. Goed te herkennen aan de tattoo op haar keel. Heeft iemand ervaring met haar?
Bedoel je de iets rijpere kinky dame die meestal op kruk zit of half ligt (met een boek)?
 
iemand Dina gespot?

Zowat de meest gespierde raamdame van het land?
Staat quasi altijd ergens in de Verversrui.

Ze is lang, heeft stijl zwart haar, gebruind.
En is uiteraard gespierd, en heeft als ander opvallend kenmerk dat ze vol tattoo's staat
:P
 
Sissy stond inderdaad ook op SS 40 maar of dat SS 40/1 was weet ik niet precies. Gabriëlla staat alleszins in het meest links raam van SS 40.

Rechts van Gabriëlla, op SS 40/2 dus, staat Maria ..... ook een verdomd hete donder hoor!;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan