Recensie Katrin, Leuven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hulapalu

Wandelaar
Forumpionier
42
05/07/21
52
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-katrin-full-services-best-blowjob-kiss.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje geleden deze dame bezocht, en ik heb het mij niet beklaagd.

Via whatsapp geboekt voor een uur. Na binnenkomst bood ze me meteen iets te drinken aan, waarna ik me eerst even ben gaan verfrissen. Toen ik na het verfrissen terug de kamer inkwam, lag ze al klaar op bed. Vrijwel meteen begon ze met pijpen (zc), dit mocht eigenlijk wel iets voller, maar dankzij haar fantastisch mooie lichaam werd ik al snel helemaal hard daar beneden. Als ik haar niet gevraagd had om over te schakelen op beffen, dan was ze nu nog steeds aan het pijpen denk ik, ze blijft erg lang volhouden. Afwisselend met het pijpen werd er ook veel gezoend. Tongzoenen mocht net iets voller, maar verder niks op aan te merken. Na het beffen overgeschakeld op intiem (mc) in verschillende standjes. Hier vond ik haar wel vrij passief, het was nog beter geweest als zij zelf ook wat actiever zou geweest zijn. Maar nogmaals: haar goddelijke lichaam maakte alles goed. Ik genoot zo van het mooie uitzicht in doggy, dat ik haar vroeg om over te schakelen op anaal. Was geen probleem, mits bijbetaling. Zo gezegd zo gedaan, en ook hier genoot ik geweldig van. Ik heb echter niet lang anaal volgehouden, omdat ik het idee had dat ik haar pijn deed (ook al zei ze van niet, maar haar gezichtsuitdrukking liet mij iets anders vermoeden). Dus al vrij snel weer overgeschakeld op gewone seks, deze keer in missio. Toen ik voelde dat mijn hoogtepunt stilaan naderde, vroeg ik haar om mij klaar te pijpen, ook dit was geen probleem. Echt een zeer gewillig, lief en vriendelijk meisje.
Na de daad heb ik me nogmaals even teruggetrokken in de badkamer om me weer wat te verfrissen, en toen ik weer aangekleed was, bood ze me nog een snoepje aan. Ongelooflijk lief meisje.

Na deze topervaring wou ik onlangs nogmaals een uurtje boeken, maar tot mijn grote spijt kwam ik erachter dat haar advertentie niet langer online staat, en via telefoon is ze ook niet meer te bereiken. Hopelijk komt ze binnenkort weer terug. Maar misschien heeft iemand anders nog wel iet van haar gehoord?
 
Ik heb haar een paar keer kunnen bezoeken te leuven aan de ring in een deftige kamer/hotel. Was ook helemaal onder de indruk van haar. Hopelijk komt ze nog eens terug!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan