Recensie Katrina, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
366
06/07/21
4.187
42
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-pictures-katrina.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze Braziliaanse dame stond al een tijdje op mijn radar en gisterenavond heb ik ze dan eindelijk bezocht. Het werd een zeer aangename ontmoeting. Ze is inderdaad de dame van de foto's, dus helemaal mijn type. Haar billen zijn denk ik bijgewerkt (Brazilian Buttlift), want die voelden wel héél stevig aan, maar voor mij geen bezwaar.
In vergelijking met andere Latina's komt ze in het begin misschien wat koeltjes/afstandelijk over (geeft ook alleen voorzichtig kusjes op de wang bij aankomst), maar eenmaal bezig laat ze zien toch wel wat in haar mars te hebben. Dan komen er ook uitgebreide kussen op de mond (wel niet met veel tong van haar kant) en krijg je toch wel een GFE.
Pijpen doet ze heel lekker en ook beffen en haar kontje likken laat ze zich welgevallen.
Ik geef ze hier geen score op intiem, omdat we daar niet zijn toe gekomen. Ik moest mij gewonnen geven tijdens een 69, nadat ze me al een zeer geslaagde prostaat massage (met vingers) in combinatie met pijpbeurt had gegeven 😏
Ik had betaald voor 30', maar met douches voor en na erbij toch denk ik 45' binnen geweest. Volgende keer toch maar eens een uur nemen.

En we hebben voornamelijk Portugees gesproken (ik althans zo goed en zo kwaad als het me lukt 😁).
 
Terug
Bovenaan Onderaan