Recensie Kattaleya, Diest 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

coco flanel

Wandelaar
54
28/12/21
29
Vandaag op bezoek geweest bij Kattaleya te Diest https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kattaleya-2.html
Meteen al antwoord op mijn eerste smsje . Na 30 min kunnen binnen stappen . Deze meid is heel vriendelijk en meegaand .Je voelt na 2 min al dat het een fijne date gaat worden . bij het binnen komen even zoenen en naar de tetjes kijken . dan even afspreken hoe lang je wil blijven en betalen . Even onder de douche en daarna een heerlijke vrij partij . Ze is gewillig en meegaand . Ik mocht haar intens tongzoenen en heb haar lekker gebeft. Tijdens het beffen mocht ik haar vingeren en maakte dat ze snel klaar kwam . Daarna begon ze me te pijpen met condoom en dat was heel goed gedaan . Daarna is ze op mij komen zitten en hebben we fijn geneukt , zij wou liever doggy style maar dat heb ik afgewimpeld omdat ze mooi zat te wippen op mij. Al tongzoenend klaar gekomen . Daarna heeft ze mij nog lekker gemasseerd. Nog even en fijn gesprek en dan was het afgelopen .
Zeker voor herhaling vatbaar !! Ze is mooi , lief en warm en heeft een heel mooi snoetje .(en ook een mooi nat kutje )
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-in-diest.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook bij haar geweest.

Klein en lekker ding. Heel lekkere boobs, volle cup C en 2 tepelpiercings, kreeg er niet genoeg van. Ze kust je voluit, en tongde zelfs wat, kom je niet vaak tegen.
Alles is met condoom, ook pijpen, maar vind ik niet erg - liever safe then sorry. Ze werd zelf klets en kletsnat, en genoot dus duidelijk, bij het beffen kwam ze volgens mij duidelijk klaar. Heeft ook graag als je goed hard doorstoot, kreunt ze wat geiler. Ik was helaas te heet om haar een lange harde beurt te geven, want aan dat tempo was ik na 8 stoten klaar :D

Klaargekomen met haar on top, met zicht op haar lekkere tieten. Spijtig genoeg ging ze heel snel van mij af, eigenlijk bijna terwijl ik nog aan het klaarkomen was. Voor de rest is ze heel stil, en is het moeilijk om met haar te blijven praten (nu daar kom ik zeker niet voor), maar zit dan wel vol op haar gsm. Toen ik vroeg of het een drukke dag was zei ze zuchtend ja. Ik denk dus dat ze best wel een geile meid is, maarja wat teveel bezoekers naar haar zin.

Al bij al een lekkere date, maar naar het einde toe wat afstandelijk. Nadat ik gekomen was eigenlijk geen actie meer van haar kant, hoewel we best nog tijd hadden.

Herhalingsgevaar: misschien omdat het zo een lekker ding is.
 
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kattaleya-2
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Wel, vanavond had ik een interessante aanvaring met deze dame.

Ik had afgesproken met Kattaleya voor een uur. Bij aankomst stuur ik haar dat ik ben aangekomen waarop ze reageerde met "Go, police it's come, go". Ik sta buiten en zie uiteraard geen politie, waarop ik aangeef dat ze mijn tijd aan het verdoen is. Daaropvolgend belt ze me en vraagt waar ik ben. Ik zeg haar dat ik vooraan ben en vraag, tegen beter weten in, waar ik juist moet zijn. Ze zegt om aan de zijkant van het gebouw naar binnen te gaan.

Eenmaal binnen zie ik een vriendelijk ogen en mooie dame. We gaan naar haar kamer en babbelen nog wat. Hoewel ze in het begin vreemd deed, leek ze nu de afspraak normaal voort te willen zetten. We bevestigen de afspraak voor 1 uur, waarop ik haar het afgesproken bedrag overhandig.

Ondertussen kleedde ik me uit om even te gaan douchen. Wanneer ik in mijn blote sta klopt er ineens een vrouw op de deur en roept, nogal slecht geacteerd "policia, policia". Ik vraag Kattaleya wat er gaande is en dat ze mij duidelijk probeert op te lichten. Ze zegt dat de politie hierlangs is en dat ik moet vertrekken. Ik zeg dat ik zal vertrekken, maar eerst mijn geld terug. Na enig over en weer geeft ze uitendelijk mijn geld terug en wil ik vertrekken. Nu wil ze mij niet laten gaan want "the police is here, you can't leave now!". Ik zeg haar, "If you want the police, I can call the police" en ik tik 112 in mijn gsm en laat haar zien. Terwijl dit alles gaande was, was ze furieus aan het texten op haar gsm. Nu ging ze wel aan de kant en ik wandel naar mijn auto. Tot mijn verbazing staat daar plots een witte auto die de zijweg naar de parking vanachter blokkeert, en bijna volledig mijn auto die ik gelukkig vooraan had laten staan. Ik kan er nog net langs door en ben kunnen "ontsnappen".

De voorgaande reviews zullen ongetwijfeld correct zijn, misschien had ze vandaag geen zin of leek ik een makkelijk doelwit omwille van mijn jongere leeftijd.
 
Laatst bewerkt:
Reactie van dame op review door razr:

First of all, we had a control in the house, they had nothing to do with us, you wanted me to introduce you to the police because I don't understand. I only gave you money because you were scared, and since I don't understand English very well, I told you to repeat it. Then I gave you the money. The girl said that the police came, but at the same time I told you that you can stay just to be quiet, then you panicked and wanted to leave. At the moment I told you that you can leave but wait 2 minutes for the police to leave because it's not normal for me to go out with you as a customer in front of the police, you started forcing me to open the door for you, it doesn't seem like a very good reaction to me, you could have waited for me and then left. The parking is for everyone, not only you came to that house, not only you were a customer there. Just because you were scared, don't try to give me a bad review, wherever it may happen to be in control. My clients have never had problems with me.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan