WHEM Katty, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan durf ik te wedden dat ze samen zit met Angelina, want die had ik ooit benaderd en toen kreeg ik ook 'What wont do' met de o ipv de a.

Daarvan weten we dat ze de dame van de foto's is, met verdeelde reacties geloof ik, maar dat zegt niets over deze dame louter dat ze waarschijnlijk dus uit dat kamp komt.
 
Is in elk geval weer een puzzelstukje.
Ik vind slecht Engels op zichzelf geen probleem, maar als ik het vantevoren al weet...dan hou ik het af. Ik bedoel, je kunt ook iemands bericht even door de translate gooien en dan translated weer wat terugsturen, maar dit was wel heel kort door de bocht 🤣

Ai sink ai wont doe enniesing hier.
 
Is in elk geval weer een puzzelstukje.
Ik vind slecht Engels op zichzelf geen probleem, maar als ik het vantevoren al weet...dan hou ik het af. Ik bedoel, je kunt ook iemands bericht even door de translate gooien en dan translated weer wat terugsturen, maar dit was wel heel kort door de bocht 🤣

Ai sink ai wont doe enniesing hier.
Je bent een romanticus, deze dames willen gewoon door werken.

Maar goed, in de praktijk kan het altijd weer mee of tegen vallen.

Wij denken al snel, komt uit dat kamp zal dus ook zo zijn, maar ik had bv ook niet alle vriendinnen van mijn vorige vriendin willen neuken, een paar wel, een paar niet.

Dat zij er mee klikken, wil nog niet zeggen dat wij ze top vinden, hoewel mooie meisjes wel vaak omgaan met andere mooie meisjes. 🤓
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan