WHEM Katty, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.353
30/06/21
3.439
43
Ik denk haar gezicht te herkennen van een eerder bezoek aan NL, maar het profiel is nieuw.
WHEM Katty?



40 minuten later...Aanvullende info:

Prijs voor ontvangst is haar "start tarief".

"250 bj with condom,sex with condom , kissing gfe
300 per a hour,bj without,sex with condom, kissing gfe shower masaage"



Locatie is dezelfde als Kitty, dus Kitty en Katty aldaar. Ketty komt nog denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk haar gezicht te herkennen van een eerder bezoek aan NL, maar het profiel is nieuw.
WHEM Katty?



40 minuten later...Aanvullende info:

Prijs voor ontvangst is haar "start tarief".

"250 bj with condom,sex with condom , kissing gfe
300 per a hour,bj without,sex with condom, kissing gfe shower masaage"



Locatie is dezelfde als Kitty, dus Kitty en Katty aldaar. Ketty komt nog denk ik.
de prijzen stijgen harden dan de benzine :D
 
Had 300 afgesproken voor PZC en GFE. Ik kwam binnen en ze deed de deur open en zat alleen maar naar haar telefoon te kijken. Letterlijk geen oogcontact of hallo. Liepen naar de bed die in de woonkamer stond waar ze ging zitten en bleef doorstaren naar de tel. Ik zei nog "oh je bent wel druk" waarop ze "ja" zei. Na een aantal minuten keek ze eindelijk op en zei ze "Where is money". Toen heb ik haar een fijne dag gewenst en ben ik vertrokken.
 
Had 300 afgesproken voor PZC en GFE. Ik kwam binnen en ze deed de deur open en zat alleen maar naar haar telefoon te kijken. Letterlijk geen oogcontact of hallo. Liepen naar de bed die in de woonkamer stond waar ze ging zitten en bleef doorstaren naar de tel. Ik zei nog "oh je bent wel druk" waarop ze "ja" zei. Na een aantal minuten keek ze eindelijk op en zei ze "Where is money". Toen heb ik haar een fijne dag gewenst en ben ik vertrokken.
dit zouden meer mannen moeten doen.
 
Had 300 afgesproken voor PZC en GFE. Ik kwam binnen en ze deed de deur open en zat alleen maar naar haar telefoon te kijken. Letterlijk geen oogcontact of hallo. Liepen naar de bed die in de woonkamer stond waar ze ging zitten en bleef doorstaren naar de tel. Ik zei nog "oh je bent wel druk" waarop ze "ja" zei. Na een aantal minuten keek ze eindelijk op en zei ze "Where is money". Toen heb ik haar een fijne dag gewenst en ben ik vertrokken.
Goed gedaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan