Recensie Lizbeth/Katy, Hoogvliet (voorheen Almere) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

incognitoe230

Wandelaar
45
25/09/22
22
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/8116578-katy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
First of all, the lady in the photos is not who I met. She mentioned the account belongs to her friend who is on vacation. So she "borrowed" it. As for how true that is, I leave that to you to decide.

I still proceeded. I found her to be chill and cute. But that's subjective.

She is from Colombia. Her English is good enough that we did not have need for Google Translate. She of course speaks Spanish.
Location is around Almere Stad.

The apartment was okay. But the bed cover could use a change. I could see spots of what appear to be oil probably from a previous massage 💀

The girl I met is nice and polite. I already took a shower before I went. So it was straight to business after the financials were settled. This we agreed on whatsapp before I went.

She is not what you'd call slim. She's not chubby either. Her breasts are smaller. I'd put them between a B and C. And about 1.55m or so in height. Her butt is round and firm. She also is clean and fresh. Her red hair wet, probably from taking a fresh shower.

We started with PZC then 69, her riding me cowgirl and reverse cowgirl and then finally me on top of her. She seemed to enjoy it. She moans quite nicely and her facial expressions encouraged me to go on.

I would consider her in the future because she's alright and the sex was good for me.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb Katy (van de week heette ze Pamela op Kinky) van de week bezocht in Den Haag. Het appartementje met eenpersoonsbed was niet geweldig en het was er ook behoorlijk warm. Engels kan ze niet echt en mijn spaans is ook niet al te best maar we zijn we er wel uitgekomen. De sex daarentegen was echt top. Tongzoenen was 20 euro bijbetalen en pijpen zonder 50 dacht ik. Heb uiteindelijk gekozen voor tongzoenen erbij.

Ze is echt klein van stuk (ik schat zon 1,50), heeft een mooie lach en een opgewekt humeur ook. Het was echt de dame van de foto's ook. Slank, platte buik, volle billen en ook een mooie volle stevige C-cup met grote tepels (geen fake). Dan die leuke bos krullen erbij, maakte het voor mij helemaal af.

Tongzoenen deed ze lekker rustig. Intiem kwam ze echter los, van de 30 minuten heeft ze mij 20 minuten lang bereden met het zweet op haar rug erbij. Over haar inzet dan ook niks aan te merken. Zie nu dat de ad offline is, hopelijk komt ze binnenkort terug in Den Haag
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan