Recensie Katy, Antwerpen (voorheen Gent) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoelahoep

Newbie
19
17/03/22
26
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mijn-fotos-zijn-100-echt-4.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Katy

Vorige vrijdag met haar afgesproken ontvangt op een mooie locatie centrum gent

Bij het binnenkomen kwam ze al heel teasend over.

Pijpen zonder was goed maar kan beter.
Toen ik begon te vingeren en in haar mooie borsten kneep stond ze supernat.

Eerst zij on top na enkele minuten in doggy waar ze haar gezicht bij draaide zodat ze heel teasend in m'n ogen kon kijken.
Ze deed het goed waardoor ik snel mn kruit schoot.

Topdame zoals op de foto's, enkel een mooiie tattoo bijgekomen.
 
Waar ergens in Gent? Prijsjes?
Ze ontvangt op de brabantsdam in een appartement. 150 voor een uurtje.

Heb haar ook bezocht. Ze lijkt sprekend op haar fotos. Ik kan me aansluiten bij de bovenstaande recensie. Alleen bij mij was het probleem telkens als ik bijna klaarkwam dat ze van positie wilden wisselen omdat ze pijn kreeg :ROFLMAO:. Heb toen maar aan het einde van het uur mezelf geholpen en op haar billen gespoten.
 
Ze ontvangt op de brabantsdam in een appartement. 150 voor een uurtje.

Heb haar ook bezocht. Ze lijkt sprekend op haar fotos. Ik kan me aansluiten bij de bovenstaande recensie. Alleen bij mij was het probleem telkens als ik bijna klaarkwam dat ze van positie wilden wisselen omdat ze pijn kreeg :ROFLMAO:. Heb toen maar aan het einde van het uur mezelf geholpen en op haar billen gespoten.
Kan er geparkeerd worden aan het appartement of moet je een ondergrondse parking gaan doen in Gent?
 
Kan er geparkeerd worden aan het appartement of moet je een ondergrondse parking gaan doen in Gent?
Voor de deur niet maar aan het eind van de straat kan je betalend parkeren op het francois laurentplein, maar daar is meestal geen plek. Zelf parkeer ik gewoon altijd in de parking Reep daar is altijd wel plek en is ook maar 5 minuten lopen.
 
Vandaag bij deze dame geweest:
Voor mij grote afknapper: Dame was niet vriendelijk. Bij strelen vroeg ze telkens op arrogante wijze "What". Dame deed alle moeite om de sfeer te verpesten: Geen glimlachten, niet aangeven wat ze wel en niet leuk vind. Kussen op gezicht mocht niet wegens make-up. Strelen wilde ze ook al niet, maar geen antwoord waarom. Tussendoor vloeken in het Roemeens en een gezicht opzetten van is dat hier nu nog niet gedaan!
Had een uur betaald. Ben na half uur al weg gegaan => voor mij zeer slechte service!
Op basis van recentie van "Hoelahoep" deze dame uitgeprobeerd. Voel mij wat bekocht! Voor mij deze dame nooit meer!
 
Recensies zoals de OP, waar men op dezelfde dag registreert en van een nieuwe dame een enthousiaste review schrijft, zou ik altijd met een fikse korrel zout nemen.

Klopt, soms heb je ook het omgekeerde, nieuw en zelfde dag uitgebreide negatieve recensie. Ik klasseer die dan als "fake" en wacht wat af. Vaak of meestal zijn die er om redenen die niets te maken hebben met de prestatie van de dames, dus niet relevant!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-hou-van-ontmoetingen-met-dappere-mannen.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgesproken met deze mooie dame, en ze is even mooi als op de foto's
Ze is 19, ondanks er 23 op de advertentie staat. Tot zover het positieve.
Tongzoenen doet ze nauwelijks, laat staan gewoon zoenen. Ze was ongeïnteresseerd, ze had te vaak pijn tijdens de seks, ik moest trager gaan, ...
Engels verstaat ze nauwelijks, dus een gesprek heb je haast ook niet. Had geboekt voor 1 uur, maar ik ben maar een half uur gebleven. Ik heb mijn overschot van het gegeven geld terug gevraagd, wat geen probleem was.

Herhalingsgevaar: nul
 
Vandaag bij deze dame geweest:
Voor mij grote afknapper: Dame was niet vriendelijk. Bij strelen vroeg ze telkens op arrogante wijze "What". Dame deed alle moeite om de sfeer te verpesten: Geen glimlachten, niet aangeven wat ze wel en niet leuk vind. Kussen op gezicht mocht niet wegens make-up. Strelen wilde ze ook al niet, maar geen antwoord waarom. Tussendoor vloeken in het Roemeens en een gezicht opzetten van is dat hier nu nog niet gedaan!
Had een uur betaald. Ben na half uur al weg gegaan => voor mij zeer slechte service!
Op basis van recentie van "Hoelahoep" deze dame uitgeprobeerd. Voel mij wat bekocht! Voor mij deze dame nooit meer!
Hetzelfde meegemaakt, grote afknapper en zonde van mijn geld!
Ik ga ervan uit dat de eerste recensie gewoon "FAKE" is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan