Recensie Katy, Diane's Secret, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Walker Magnum

Vaste klant
Forumpionier
232
01/07/21
396
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Katy
Totale kosten (in euro)
255
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op Hookers.nl had ik al een recensie over Katy geplaatst toen ik haar bij Stout Privé voor de eerste keer had bezocht in augustus 2019. Toen vond ik het bezoekje die ik aan haar had gebracht voor herhaling vatbaar. In juli 2020 had ik haar voor de tweede maal bezocht bij Stout Privé en ik heb daar toen geen recensie over geschreven, omdat haar dienstverlening op hetzelfde niveau was.

Vervolgens heeft Katy daarna de overstap gemaakt naar Diane's Secret, waar ik haar op 28 mei 2021 heb bezocht. Een paar dagen daarvoor had ik last van keuzestress, totdat ik de agenda zag van Diane's Secret. Ik had toen gebeld naar Diane's Secret, om voor 1,5 uur een afspraak met Katy vast te leggen in een VIP-kamer. Op de dag zelf werd ik boven opgevangen door een leuke roodharige verschijning. Het was voor mij een beetje wennen om een privéhuis te bezoeken, maar ik voelde mij al snel op mijn gemak toen ik door de leuke roodharige verschijning werd opgevangen. Ik zag meteen in de woonkamer dat het druk was. Er waren meerdere klanten net als ik aan het wachten op hun afspraakje. Ik kon in een stoel wachten en links van mij zag ik Katy stoïcijns zich verdiepen in haar smartphone. Ze keek vervolgens eventjes op toen er aan haar werd gezegd dat ik (haar afspraak) was gearriveerd. Als ik heel eerlijk ben, had ik toen meer oog voor de leuke roodharige verschijning die mij ontving. Vervolgens moest ik even wachten totdat ik kon betalen bij de drukke gastvrouw. Ik betaalde en vervolgens kreeg ik het wisselgeld terug van de leuke roodharige verschijning (die de gastvrouw assisteerde in deze drukte). Ik maakte meteen van de gelegenheid om haar naam te vragen. Ze gaf aan dat ze Ruby heette. Hierop gaf ik weer aan dat ik haar zou onthouden voor een volgende keer.

Na een paar minuten kwam de kamer vrij en liepen Katy en ik samen naar beneden. We kwamen uiteindelijk aan bij de Jungle Room. In de kamer kon ik haar wat beter observeren. Ik zag dat ze haar haar had geverfd. Hierdoor vond ik haar in mijn ogen iets minder aantrekkelijk, want ik was bij Stout Privé (waar ze daarvoor werkte) gevallen voor haar bruine haar. Ze vroeg aan mij of ik in bad wilde, hierop gaf ik aan dat ik dat graag wilde. Ze liet het bad vollopen en in de tussentijd gaf ze mij een massage. Die massage was niet erg bijzonder en ik was blij dat we in bad konden. In bad ontstond tot mijn grote verbazing een gesprek. Ik was daar verbaasd over omdat zij tijdens de eerste twee bezoeken weinig sprak. Uit de informatie die ik tijdens het gesprek kreeg heb ik haar origine op Oost-Europees gezet in plaats wat er bij haar profiel bij Diane's Secret staat. In het bad werd een beetje gefriemeld en werd door haar gevraagd of ik extra's wilde. Hierop heb ik nee aangegeven.

Vervolgens zijn we uit bad gegaan, waarna we naar het afdrogen we op bed belandde. Ik merkte al heel gauw dat Katy heel gehaast was. Dit uitte zich in het gehaast en met weinig gevoel pijpen (met condoom). Ik heb dit toen afgekapt en voorgesteld om mij te berijden. Dit deed ze op zich wel goed, maar ik merkte nog steeds dat de dienstverlening nogal gehaast was. Ze probeerde mij snel klaar te laten komen, maar dit werkte averechts bij mij. Overigens moet ik toegeven dat ik er niet helemaal met mijn gedachten erbij was. Mijn gedachten dwaalde af richting Ruby. Ik kwam niet klaar en op een gegeven moment besloot ik dat dit niet werkte, waarna we rustig gingen afronden.

Ik vond het bezoek niet zo geslaagd. Dit kwam door meerdere factoren. Een deel daarvan valt te herleiden naar het snelle afwerken door Katy en een deel daarvan ligt bij mij omdat ik er niet helemaal bij was en misschien te hoge verwachtingen had door de twee bezoekjes die wel geslaagd waren.
 
Ik herinner mij dat ze op de website van Stout in ieder geval voor een bepaalde tijd als Litouwse stond, of misschien was dat nog een privehuis eerder. Ik was ook verbaasd dat ze bij DS als Zweedse werd aangeprezen, maar goed, zo gaat dat :confused:.
 
Ik herinner mij dat ze op de website van Stout in ieder geval voor een bepaalde tijd als Litouwse stond, of misschien was dat nog een privehuis eerder. Ik was ook verbaasd dat ze bij DS als Zweedse werd aangeprezen, maar goed, zo gaat dat :confused:.
ja, die omschrijvingen van ds moet je nemen met een hoop zout. Is een van de redenen dat ik er niet meer kom.
 
Bedankt voor de recensie @Walker Magnum. Ik zag haar vandaag zitten en probeer over het algemeen Oost Europese dames te vermijden, tenzij ik hier een goede recensie lees. Mooie dame maar toch niet gedaan met dank aan jou.
Ik lees verder niets over zoenen; dat doet ze denk ik ook niet?
 
Bedankt voor de recensie @Walker Magnum. Ik zag haar vandaag zitten en probeer over het algemeen Oost Europese dames te vermijden, tenzij ik hier een goede recensie lees. Mooie dame maar toch niet gedaan met dank aan jou.
Ik lees verder niets over zoenen; dat doet ze denk ik ook niet?

Katy deed bij mijn laatste bezoekje in ieder geval niet aan zoenen. Op de website van Diane's Secret staat helaas niet welke diensten er worden verleend per dame.

Het is dan een beetje gokken of vragen of bepaalde diensten worden verleend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan