WHEM Katy

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dag mede wandelaars (zag dat die naam regelmatig wordt gebruikt) Laat ik vooraf vast zeggen dat ik nog wat groen ben v.w.b. het ontmoeten van dames op deze manier, maar ja.....corona.... En dankzij tips etc. die ik hier (en voorheen hookers) heb gelezen snel veel geleerd!

Ik heb inmiddels aantal dames de revu laten passeren, maar laat ik maar eerst eens reageren op deze dame! Ik heb haar nu twee keer langs laten komen! Kloppen de foto's....niet helemaal! Je ziet piercings en die heeft zij niet. Maar haar lichaam komt zeker overeen! Klopt de overige info op haar profiel.....ook niet helemaal! Heel verhaal over hoe zoenen mega belangrijk is...bla bla bla. Maar tongzoenen is geen optie! Zoenen wel, maar dus zonder tong! Maar dat zoenen (bij een klik) kan ze heeeerlijk!!!

Is dat allemaal slecht nieuws....zeker niet! Als ze binnenkomt is het werkelijk waar een plaatje!!! Bloedmooie dame en zeer stijlvol gekleed! Door de kleren heen zie je al een prachtig lijfje! Laat haar tegen je aanrijden...geloof me, je wordt gek! D-cup...nee, eerder een mooie volle C. Prachtig slank, maar geen gratenhuis.

Haar leeftijd klopt niet(grappig genoeg paar jaar jonger dan vermeld) en zo zijn er nog wel paar dingen. Ze is in het begin wat zakelijk. Maar behandel haar met respect en je krijgt er veel voor terug! Nog een voorbeeld: PZC heb ik in eerste instantie over moeten onderhandelen, maar is mogelijk. Alleen kan ze dan een beetje moeilijk doen tijdens de daad zelf en dan ineens is het weer goed...het zal zo zijn. Klaarkomen in haar mond ook geen optie, maar dat deerde mij ook niet.

Dan haar verwennen.....nogmaals geef deze dame de juiste aandacht en het is genieten. Een prachtig fris en goed smakend poesje waar ik heel blij van word en je merkt het als je het goed doet......dat beloof ik jullie! En heerlijk krap! Maar wederom wees beetje geduldig...ze is wat gevoelig.
Maar zodra je klaar bent en denkt, zo nu heerlijk boven op haar liggen om even potje te zoenen.....neeeee....daar is ze niet van gediend...eerst je mond spoelen hahaha.

Geef haar aandacht en luister en je kan met haar een vreselijk lekkere tijd hebben. Aanraken etc allemaal geen probleem, maar ze heeft een paar eigenaardigheden. Ze is Roemeens en had gelezen dat je daar voorzichtig mee moet zijn. Niks van gemerkt...en haar Engels is goed genoeg! Je kan ook zo vaak klaarkomen als je wilt bij haar. En mijn pik wist ze meermaals goed hard te krijgen! Ik kan lachen en genieten met haar....dus zie ik het gebeuren dat ik haar toch nog een derde keer zal uitnodigen. Prijzen wel stevig want voor 1,5 uur ben je 300 euro kwijt! Al doet ze ook thuisontvangst geloof ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan