WHEM Kaylie, Tiel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb wel een paar keer met haar afgesproken. Ziet er opzich goed uit en doet alles Lekker. Maar ze is wel een gebruiker, chaotisch Enzo. Moet je van houden

En kun je iets meer vertellen hoe het vervoersplan eruit ziet? Moet je daadwerkelijk de taxikosten betalen of haar zelf ophalen en terugbrengen?

En, gezien het feit dat je meerdere dates met d'r gehad hebt, heeft ze dus wel kwaliteiten?

Ik twijfel immers nog steeds om iets te plannen met d'r. Maar de aanbetaling houdt me wat tegen.

Ik ben een 2maanden geleden ongeveer bij haar geweest, ze kan redelijk pijpen, heb haar ook alleen laten pijpen want vond haar extreem druk over komen. Tijdens het pijpen ook veel met de hand bezig en in mijn optiek erg over dreven van… o jaa schatje mmmm kom maar lekker mmm aah aah. Vond het zelf vervelend worden waardoor de zin weg ging, heb haar der gang maar laten gaan en dacht voor dat geld mot je je best maar doen, tot ze begon te zeuren van joh kom je nog want je tijd is zo goed als op. Toen heb ik niks meer ophouden en heb ik het laten gaan. Klaar gekomen in haar mond ze deed de deur open en tufte het uit toen mocht ik haar weer terug brengen naar haar overnachting's plek.

Ze ziet er prima uit maar voor mij geen herhaling

Terug
Bovenaan Onderaan