WHEM Kelly, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjakievandehoek

Stamgast
333
29/11/21
1.962
15
Foto's komen me bekend voor. Misschien vroeger onder andere naam. 100 voor 30 en 150 voor 1 uur...tz, pzc, 69 enz. Ziet er leuk uit. Iemand ervaring?

Ziet er alvast erg leuk uit!
Maar... waar haal jij die prijzen? Staan niet in haar advertentie!
Er staan trouwens ook GEEN mogelijkheden bij... RED flag!

Deze Braziliaanse is een top meid, ze doet ook anaal en kan het prima handelen ondanks dat ze klein en slank is. Enige minpuntje is dat ze pijpen zonder niet doet, ze wordt wel graag gelikt en geniet er van

Ben er ook geweest deze week, toppertje. Werkt wel alles snel af zodat je geen vol uur hoeft te blijven, minpunt dus.
Ik vind haar advertentie ook nergens terug...Of is dit normaal dat ze die aan/uit zetten wanneer ze er zin in hebben?

Recent deze dames opnieuw bezocht, heb haar al een paar keer bezocht en altijd een geweldige date gehad maar de laatste keer was anders. We hadden een afspraak en elke keer moest het 10 of 15m uitstellen uiteindelijk wel naar binnen (heb op haar gewacht omdat ik goede ervaringen met haar had).
Ze vroeg gelijk meer dan afgesproken, 200 voor 30m met anaal (via de app was 150 afgesproken). Ze was onder invloed van drugs denk ik, ze reageerde vreemd maar goed ik had al betaald en dacht het komt goed:)

Nou nee hoor, dit keer was het snel afwerken en ze wilde eigenlijk niet veel doen, anaal kon maar met moeite, pzc betaald maar heeft ze niet gedaan, al met al een slechte ervaring. Vind jammer want het was wel een van mijn favorite Braziliaanse dames.

Voor mij was dit de laatste keer.

Oh ja niet onbelangrijk, ze was vroeger heel netjes en schoon, dat was dit keer niet het geval. Haar kutje ruimte niet al te vries.

Terug
Bovenaan Onderaan