WHEM Kelly, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand ervaring met Kelly uot Apeldoorn?

Dit is haar advertentie
Wie niet kun je beter vragen ;-). Ben een paar keer bij haar geweest, leuke ervaring maar soms gaat het wel aan de lopende band. In het zaad van een ander soppen is niet mijn ding om meerdere redenen. Kelly is wel echt zo ongeveer voor van alles in, heeft altijd een spannend plekje achter de hand en alles wat ze doet is gewoon lekker.
 
Wie niet kun je beter vragen ;-). Ben een paar keer bij haar geweest, leuke ervaring maar soms gaat het wel aan de lopende band. In het zaad van een ander soppen is niet mijn ding om meerdere redenen. Kelly is wel echt zo ongeveer voor van alles in, heeft altijd een spannend plekje achter de hand en alles wat ze doet is gewoon lekker.
Dan doe je toch een jasje aan:)
 
Als je eenmaal "binnen" bent dan reageert ze prima op appjes. 2 weken geleden de eerste ontmoeting mee gehad. Eerst hard pijpen en daarna direct anaal erin en klaargekomen. Gisteren de 2e ontmoeting en had haar gevraagd of ik mocht plassen.... ik stond perplex, was geen probleem... Broek naar beneden, mijn pik in haar mondje en het gewoon laten lopen. Ik was zo opgewonden dat ik daarna direct klaarkwam. Wat een geil sletje is het
 
Terug
Bovenaan Onderaan