Recensie Kelly, Breda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

spetter01

Vaste klant
104
26/08/22
107
10
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8228361-kelly
Totale kosten (in euro)
200
WAUW!!!!
Dit was werkelijk de beste date die ik in mijn wandelaarsbestaan van ca. 10 jaar beleefd heb.
Haar uiterlijk is met 1 woord te omschrijven : petite.
De borsten zijn niet klein, maar die zijn dan ook niet helemaal van haar zelf.
Voor mij hoeft dat niet. Ik vind kleine tietjes ook heel mooi, maar bij Kelly ziet het er toch best natuurlijk uit.
In het echt is ze slanker dan je zou denken van de foto's.
Als je van een klein, rond kontje houdt, is Kelly een aanrader.

Tot zover het uiterlijk.
Vrouwen met een vergelijkbaar uiterlijk heb ik wel vaker gehad, maar tot nu toe hadden die fijne dames meestal een minder fijn karakter.
Kelly is wel een lieverd. Haar Engels is niet zo goed, maar ze doet haar best.
En in bed doet ze ook echt haar best.
Ik lees regelmatig recensies van medewandelaars die schrijven hoe ze met hun geweldige befkunsten de dvp tot een fantastisch hoogtepunt hebben gebracht. Ik denk daar dan altijd het mijne van. Ben nou eerlijk, hoe groot is nou de kans dat een dvp dusdanig opgewonden wordt dat ze met een wildvreemde, meestal veel oudere man, zonder al te veel voorspel (en dan bedoel ik het deel voordat de kleren uitgaan) tot een hoogtepunt kan komen.
Of Kelly bij mij klaargekomen is, kan ik niet met zekerheid zeggen. Als het niet zo was, dan kan ze heel goed toneelspelen en heeft ze haar lichaam goed onder controle. Ze werd flink in ieder geval flink nat en dat kun je toch niet faken.

Dan de date zelf.
De douche was te klein om samen te douchen. Dat deden we dus apart. Toen ik me aan het afdrogen was, had ik een heerlijk uitzicht.
Op bed greep Kelly vrijwel meteen naar mijn jongeheer. Ik was toen even bang dat dit een slecht voorteken was en dat ze onze date zo snel mogelijk via een hoogtepunt naar het eindpunt wilde manoevreren. Gelukkig was dat niet het geval.
Ik heb Kelly vlug op haar rug gelegd en ben haar lichaam gaan ontdekken. Terwijl ik dat deed begon Kelly zichzelf enthousiast te vingeren. Ik draaide haar op haar buik om te kunnen genieten van die heerlijke billetjes. Ondertussen was ik zo opgewonrden geraakt dat ik wilde neuken. Ik pakte zelf het condoom en zonder glijmiddel kon ik bij Kelly naar binnen ; prone bone, doggy en missionaris.

Ik wilde echter nog niet klaarkomen en stopte met neuken. Kelly gaf mij toen de opdracht : "lick my pussy". Ze was al nat, maar werd nog flink natter.
Nou ben ik een groot liefhebber van beffen, maar bij een dvp ben ik toch altijd terughoudend. Hun grotje is toch de bestemming van massatoerisme en God weet welke enge beestjes zich in daar genesteld hebben. Kelly heeft echter een vrij forse clit en ik kon mijn ding dus doen op een "veilige" afstand van haar grot. Elke keer als ik stopte en mijn hoofd omhoog bewoog, duwde Kelly mij weer richting haar kruis. Ik weet niet of het haar bedoeling was dat ik haar naar een orgasme zou beffen, maar ik was ondertussen te opgewonden en wilde weer neuken. Ik heb haar op haar buik gerold, voelde nog even met mijn vingers of alles vochtig genoeg was en heb haar weer pron bone geneukt. Terwijl ik heerlijk bezig was, ging Kelly haar clit flink masseren..... en kwam misschien wel tot een orgasme. Dat zal ik echter nooit weten.
Mijn orgasme was in ieder geval een feit.

200 Euro armer en een fijne herinnering rijker ben ik vertrokken

Terug
Bovenaan Onderaan