WHEM Kelly Den Bosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Adverteerder deze dame vroeger niet met pijpdates in de auto met cim? Die was ook blond en rond de dertig en noemde zich ook Kelly. Als het dezelfde is is ze betrouwbaar.
 
Ik heb net een cardate in mijn vrachtwagen gehad met deze dame.
Ze is in ieder geval niet fake.
Het is een hele knappe kleine (ik schat zo'n 1.60m) blonde dame met enorme natuurlijke borsten (minimaal cup E). Ze is van Tjechische komaf maar spreekt gewoon Nederlands, wel met een accent.

Nu de date zelf...tja dat was een beetje matig, je betaalt voor een uur maar na 1x klaarkomen is het feest voorbij....
Ze zoent niet en alles gaat met condoom en overal gaan doekjes langs.
In het begin was ze nog enthousiast, ze pijpt wel lekker en ook goed diep maar na een paar minuten ging er een kwak glijmiddel op en ging zij er bovenop, paar standjes afgewisseld, maar na 10minuten vroeg ze al van welk standje ik klaarkom, nou dan weet ik al hoe laat het is, die heeft er geen zin in. Heb het nog wel zo'n 15minuten verder kunnen rekken maar op een gegeven moment lag ze er alleen maar een beetje bij het geheel te ondergaan. Dan is voor mij ook de lol er wel een beetje af.
Heb het rubbertje maar volgespoten en toen was het gelijk voorbij, overal weer doekjes langs en toen ging ze weer.

Al met al, een knappe verschijning en ook wel vriendelijk maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.
 
Echte professional, aardige dame. Goed figuur, hier en daar wat verbouwd en cosmetisch verbeterd.
Professional in de zin van: betalen voor een uur, proberen zo snel mogelijk hoogtepunt te geven en dan weer wegwezen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.977
Berichten
738.863
Leden
34.005
Nieuwste lid
Pakmanny
Terug
Bovenaan Onderaan