Recensie Kelly, Deurne 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hetertje

Newbie
6
16/04/22
5
4
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Heb deze week deze zalige dame bezocht.
Kelly is in dit huis van plezier de dame met de grootste boezem: ik heb cup-maat F opgegeven maar het zou nog meer kunnen zijn, ben vergeten het haar te vragen ...

Anyway, het was weer een week geleden na mijn laatste bezoek aan Laila en had ook heel weinig aan mezelf gezeten dus stond die dag weer bere-geil ! :cool:

's namiddags al naar Inge gebeld en het afspraakje vastgelegd voor later die avond.
Had uitdrukkelijk gevraagd dat Kelly sexy lingerie zou aantrekken want ik hou er enorm van om een DVP langzaam te ontkleden ...

Bij aankomst de altijd zalige welkomstzoen van Inge en ik mocht direct de grote slaapkamer in om me daar te ontkleden.
Mijn leuter stond al kei-hard in mijn blauwe GA-boxer !

Snel gedouched en in de slaapkamer 2 zwarten rubberen CR's over mijn betonnen staaf geschoven.
Wou ook nog mijn metalen ER aanbrengen maar mijn eikel stond al zo dik dat er wat speeksel moest bij komen kijken om het doen lukken, maar eind goed, al goed !
Dan een lichtgroene Diesel jockstrap aangetrokken waar mijn dikke bult nog net inpaste en mijn wit Doreanse marcelleke erover om eea toch iets te verhullen ...

Deur op een kier gezet en luttele seconden kwam Kelly binnen, in zeer mooie lingerie: een zwart kanten hemdje waarin je haar zalige joekels duidelijk zag hangen, een zwarte string en zwarte push-up kousen, die ze de hele sessie zou aanhouden ! (y)

Direct lekker beginnen TZ, dat doet Kelly heel goed en diep en daar word ik dus bloedgeil van ;)
Ze haalde bijna direct haar prammen uit het hemdje en ik begon ze lekker te kussen en te masseren.

Zij had ook al eens in mijn jockstrap gegraaid en daar de 2 CR's gevoeld wat ze super-geil vond !
Toen ze deze later ook uittrok en de ER ontdekte werd ze helemaal gek.

Inmiddels had ze haar hemdje ook snel uitgetrokken en stonden haar 2 jongens dus in vol ornaat voor me, zalig !
Ze begon me staand te pijpen en dat deed ze super-goed.

Op bed gaan zitten zodat het voor haar iets makkelijker pijpwerk werd en ik lekker met haar zalige tetten kon spelen.
Ze heeft ook mijn kontgaatje gemasseerd maar ik had deze keer geen zin om full monthy te gaan.

Haar op bed gezet en even zalig russisch tussen haar memmen geneukt maar dat was me iets te droog ...

Kelly is een Bulgaars/Russische dame die al 8 jaar in België is en al zeer behoorlijk NL spreekt dus dat bevordert de communicatie !

Ik zei: nu zal ik je muisje eens lekker verwennen en ze spreidde daarop zeer gewillig haar beentjes zodat haar zalige, kale pruim helemaal voor me klaarlag !
Eerst op haar vraag rustig beginnen likken en zuigen aan haar dikke klit maar geleidelijk het tempo opgedreven wat ze zeer lekker vond: ze duwde mijn hoofd volop tegen haar poes en kwam schokkend klaar terwijl ze haar joekels aan het strelen was: super-geil zicht !
Ik wou nog ff doorgaan maar ze was te gevoelig en duwde mijn hoofd weg van haar venusheuvel.

Op bed beland voor het betere pijp-trek en vingerwerk: Kelly pijpt zeer lekker Deepthroat al voelde ik haar keeltje iets minder goed dan bij Laila ...
Maar elke keer ik vroeg: steek hem er volledig in, deed ze dat zeer gewillig: top-meid !

Dan CD'tje erop en haar lekker missy geneukt: eerst gewoon maar nadien op mijn knietjes gezeten en met haar beentjes over mijn schouders haar spleet kei-hard uitgewoond !
Het bed schudde en beefde weer zoals ik dat hier al vaker heb gedaan :cool:
Eerst voelde haar mosseltje niet zo strak maar naarmate ze geiler werd verbeterde dat gelukkig.

Ze vroeg, nog ff pijpen ? Ik zei ja, dus CD'tje eraf en weer volop mijn dikke pik helemaal in haar pijpmondje !
Ik ondertussen haar natte spleet gepenetreerd met 1 en later 2 vingers en ze lekker diep genomen.

De tweede sessie kwam eraan dus terug CD'tje erop.
Eerst Cowgirl waarbij ik lekker met haar zalige tieten die voor mij bungelden kon spelen.

Dan overgegaan naar Doggy voor de spiegel: enorm geil zicht als je die mega-joekels zo ziet heen en weer gaan !

Dan Reversed Cowgirl waarbij ik jammer genoeg een beperkt zicht had op de spiegel :ROFLMAO:
Zij bleef me volop berijden op mijn schaambeen maar op een gegeven moment vond ze mijn eikelring te pijnlijk en zijn we gestopt.

Ik zei: trek me dan maar lekker af maar eerlijk gezegd zijn er nog maar heel weinig vriendinnetjes of DVP's ertoe instaat geweest om mij op die manier te doen spuiten.
Dus na een tijdje het heft in eigen handen genomen. Zij ging gewillig op haar rug liggen zodat haar prammen klaar lagen om ondergespoten te worden.
En dat deed ik zalig, heel mijn zak geleegd op beide jongens, een enorme ontlading !

Tijdens de hele sessie heb ik haar ook regelmatig een dikke klets op haar zalige grote billen gegeven wat ze helemaal niet erg vond, integendeel.

Kelly is een heel lief, gewillig meisje met een zeer mooi gebit en volle lippen die doet wat je vraagt en zelfs meer.

Maar voor mij was er echter geen fysieke of emotionele klik zoals die er zeer duidelijk wel was/is met Laila.
Voor mij geen herhalingsgevaar dus !

Maar al bij al zeker en vast een heel toffe, fijne ervaring en een zeer bevredigende en ontladende seksdate !

Volgende keer is Ebony Jennifer aan de beurt denk ik !

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Toch ook maar even een recensie plaatsen.

Ik zag Kelly in haar blootje toen ik een afspraak met Jennifer had. Toen vielen haar enorme borsten al op. En dag later kon ik het toch niet laten om toch een half uurtje bij haar te boeken.
Bij mij zat ze in bh en string klaar op het bed toen ik klaar was met douchen. Van rustig kennismaken was er niet echt sprake. Ze begon mij direct hevig te zoenen en liet mijn handdoek naar beneden zakken. De geluidjes die ze daarbij maakte waren wel niet echt "realistisch" te noemen, en eerder om mij in the mood te krijgen. Dat werkt echter averechts bij mij, maar op zich was het ook niet overdreven. Bij het tongzoenen viel mij wel meteen de rokerslucht op. Is even wennen, maar ze kust wel goed vind ik.

Heb ze daarna op bed gelegd, haar string uitgedaan en haar beginnen likken. Zij begon dan met haar eigen borsten te spelen, wat een heel leuk zicht was van daar beneden. Na dat ze klaarkwam, gaf ze mij dezelfde instructies als bij "Hetertje" , namelijk dat ik er niet meer mocht aankomen omdat het te gevoelig was.

Nadien werden de rollen omgedraaid en begon ze mij te pijpen, wat ze mijns inziens heel goed doet. Ze drukte ook op een gegeven moment haar grote, zachte borsten samen, zodat ik mijn piemel ertussen kon duwen. Uiteindelijk condoom erover gedaan. Vanaf dat dit gebeurd was, ging ze meteen op haar ellenbogen en knietjes zitten. Heel uitnodigend met die grote, ronde kont in de lucht. Heb nog nooit zo stevig geneukt, was zalig om die billen te voelen/horen kletsen. Dat, in combinatie met in de spiegel haar zien genieten en haar borsten te zien bewegen, maakte het volledig waard. Uiteindelijk had ik ook maar een half uurtje geboekt, dus gewoon in die positie blijven doorstoten tot het einde.

Nadien nog een fijn gesprekje gehad, en dan kwam ze ineens echt als een zotte doos over. Dat "acteren" van in het begin vergeef ik haar dan ook, waarschijnlijk werkt dat bij de meeste van haar klanten wel.

heb haar ook eens kunnen bezoeken een heerlijke meisje mij ziet ze zeker nog terug een heerlijk uur mee samen op bed gevreen
is klaar gekomen heeft me zalig verwent

Als oudgediende van Hookers werd ik enige tijd geleden aangenaam verrast door het huidig forum. Opnieuw op ontdekkingstocht kunnen gaan, met beperking van teleurstellingen. Zo beland bij Kelly. Geboekt voor 45 min. En dat heb ik mij niet beklaagd. Kledingwens op een klein detail na volledig uitgevoerd; zo goed als eindeloos diep en nat tongen, op alle mogelijke manieren pijpen met als mijn favoriet zij op haar rug en ik diep in haar mond stotend waarbij zij klokkend smakkende geluiden maakte; ik moest enkele malen uit haar mond om te vroeg klaarkomen te vermijden, waarop zij telkens smeekte "nog niet ophouden alstublieft...". Haar eindeloos gevingerd en gebeft en mijn vingers, kletsnat van haar druipend kutvocht, in haar mond laten aflikken. Dan in missionaris gaan liggen met mijn lul stil liggend in haar kut en dat vond zij overheerlijk. Dan langzaam beginnen stoten met zo nu en dan een zeer hevige stoot die haar naar boven deed schuiven; ook dat vond ze heerlijk. Uiteindelijk diep in haar klaargekomen, mijn lul in haar kut en mijn tong in haar mond. Daarna nog nagepraat tot het uur (60 min ipv 45!) bijna vol was. Op mijn gevoel af gevraagd of zij vroeger misschien bij Dox werkte. En inderdaad en zo wist ik dat ik haar toen ook geneukt had. Echter, ondertussen is zij er wel knapper op geworden. Samengevat, wie zoekt naar een echte GFE met een aangename vrouw met grote borsten (E-cup door haar bevestigd) en een heerlijke mond en kut, Kelly is jullie kandidaat. Interessant om weten voor andere oudgedienden is dat Laila met haar is overgekomen van bij Dox.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
ben nog eens terug geweest bij deze mooie vol slanke dame was weer erg goed vriendelijk in haar kerst kleedje kan heerlijk zoenen, kwam klaar na een korte likbeurd daarna was het aan mij zei ze heeft me daarna lang en zeer goed gepijpt die meid kan er wat van hoor daarna is ze op mij komen zitten en ben ik heerlijk klaar gekomen had nog een 15 tal minuten over hebben we met lieve praatjes en kusjes vol gemaakt weldra gaan ze een verdieping hoger ontvangen daar is een kamer meer, ze ziet me dan zeker terug

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
140
Afgelopen maand bij kelly langs geweest.

Nieuw appartement van inge is een enorme verbetering.

bij binnenkomst goed ontvangen geweest door kelly zelf. Na klasieke douche samen met haar naar de kamer.

na het nodige verkenningstocht werk ging ze op haar knieën om mij te pijpen en wat kan zij dat goed.
Hoe dieper hoe leuker dat ze het vind precies.
voor mij was dit zo goed dat ik niet anders kon dan klaarkomen in haar mond (met haar toestemming)

Na ff op adem komen haar nog op zijn hondjes goed kunnen nemen.
Lekkere kont om tegen te stoten.

Conclusie: leuk en zalige afspraak

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Van de week bij inge geweest. 3 meisjes kwamen zich voorstellen. Laila,kelly en Jennifer. Gekozen voor kelly.
Eerst rustig getongzoent en aan hàar tepels gelikt, terwijl ze recht stond Dan op het bed beland waar ze me verder zoende en. Met haar borsten over mij lichaan ging .
Ze begon me te pijpen maar hoe .
Alles werd opgeslokt in haar mondje tot de laatste cm,
Nadìen in haar mondje klaar gekomen.

Verder zijn we niet geraakt.
Volgende keer Jennifer is proberen .

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
110
Vandaag deze dame bezocht nadat ik al even aan het uitkijken was naar eens een nieuw adresje (ik wandel zeer sporadisch en ga dan nog meestal naar dezelfde dame).

Ik kan eigenlijk alleen maar positief zijn over mijn bezoek bij deze dame (en dit huis). Ik kwam binnen bij begin van "de shift", dus ze waren maar met twee (Layla en Kelly). Ik had (op voorhand eigenlijk al) gekozen voor Kelly en daar heb ik allesbehalve spijt van gehad. Ik vond haar een heel sexy verschijning, zeer stevige mooie ronde poep, heerlijk dikke tieten en leuk gezicht, verzorgde tanden en handen en zeer hygiënisch (alles daar trouwens). Er werd me gevraagd even te wassen op voorhand en dan kon het plezier beginnen.

Wat stond op het menu? Veel tongzoenen, veel (en goed) pijpen met ook voldoende aandacht voor de ballen, tepels, ... . Rondje 69, nog meer zoenen, vingeren, ... en uiteindelijk geneukt in een aantal verschillende posities (zij berijdt je heerlijk trouwens). Ze doet aardig haar best om het naar je zin te maken door te kreunen en wat dirty talk te brengen en ze geniet er ook zelf van (zegt ze althans en ik ben geneigd haar te geloven). Ze kwam zelf ook klaar (zei ze en kreunde ze) en bon, dat kan ook uiteraard gespeeld zijn, ik ben niet debiel, maar ze doet gewoon heel veel moeite om het je naar je zin te maken, en dat is waarom ik het een heel leuke date vond. Het voelde allemaal zeer oprecht en fijn aan.

Nadien languit nagepraat. Ze heeft ook gewoon iets te vertellen, 't is een leuke en intelligente meid. Voor de mensen die van details houden: ze rookt, maar ik vond het absoluut niet overheersend of storend, ik rook het amper.

Ze is mollig en heeft volgens bepaalde standaarden misschien geen perfect lichaam met bijvoorbeeld een flabberend buikje, maar daar zoek ik ook niet naar, ze heeft gewoon veel om vast te pakken en van te genieten. Ze had geen tattoos (ook is leuk tegenwoordig) en was zeer verzorgd.

Wat mij betreft: één van de leukste momenten die ik al "wandelend" beleefd heb.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Dit is toch wel mijn nieuwe favoriet.
Omdat dit men eerste keer hier was had ik gekozen voor een vluggertje. Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Daarna even douchen vooraf. En dan wachten op de kamer. Kelly kwam binnen met een mooie outfit. Even knuffelen en ze zoent ook wel zeer zacht en lekker. Daarna ging ze naar beneden voor een hemelse blowjob. Daarna bood ze haar heerlijke kont aan en mocht ik haar lekker nemen.
Ze genoot hier zelf ook van (of kan zéér goed doen alsof).
Dan om het af te maken terug die lekkere blowjob gekregen.
Ik kom zeker terug!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
85
Onlangs ook van deze meid genoten.
Ontvangen door gastvrouw Inge die me naar de living verwees omdat de twee slaapkamers benut werden. Best geil om te weten dat ze daar volop bezig zijn. Afgerekend en na gedouched te hebben, moest ik nog even op wachten op Kelly.
Ik zette me in één van de stoelen. Terwijl ik mijn stijve paal langzaam masturbeerde, zag ik het gordijn openschuiven en kwam Kelly op rode hakken binnengewandeld. Ze zag uiteraard wat ik aan het doen was en zei "Oh yeah schat, trek aan je pik!".
Ik vroeg haar om een striptease en dat deed ze ook. Dansend deed ze haar lingerie uit, waarna ze zich met haar rug naar mij draaide, haar benen spreidde en voorover boog zodat ik een prachtig zicht had op haar kont en poes. Ze keerde zich terug om, stak een vinger in haar mond en bewoog hem in en uit terwijl ze me uitdagend aankeek.
Vervolgens stapte ze naar me toe, tongzoende me, teasde m'n tepels en bespeelde met haar andere hand mijn keiharde leuter. Ik kneedde haar dikke tieten. Na een tijdje ging ze naar beneden, likte mijn tepels en ging op haar knietjes. Ik gaf haar een klets op haar kont en zei "let me feel your skills, baby, he's all yours".
Ze keek me aan, spuwde op mijn eikel, zette haar lippen erop, nam m'n tepels tussen haar vingers, kneep er vrij hard in en nam m'n lul meteen diep tot in haar keeltje. Woaw, yes! Wat volgde was een zalige pijpbeurt. Ze zoog op mijn eikel, likte de schacht en mijn ballen en slurpte mijn lul af als was het haar favoriete lolly. Elke keer ik het vroeg, slokte ze hem op en verdween mijn pik in haar mond. Wat een pijpsletje! Met één hand speelde ik met haar dikke tieten en in m'n andere hand hield ik haar lange zwarte haar vast. De klok- kreun- en zuchtgeluidjes die ze maakte, maakten het nog geiler.
Toen ik het stilaan niet meer kon houden, zei ze met zaadvragende oogjes, "In m'n mondje?". Daarop liet ze gewillig haar mondje neuken tot ik er een grote lading zaad inspoot. Zij: "Mmmh, so tasty" en ze zoog verder tot de laatste druppel. Giechelend zei ze "bad boy, you're a bad boy, met lekkere pik!". "Jij bent een gulzig meisje", zei ik, waarop ze repliceerde, "Appetite, baby!" Kortom, zalige blowjob van een lekkere meid, verzot op sperma!
Tijdens de laatste vijf minuten van de sessie had ik aan haar poes gevoeld, ze stond behoorlijk nat! Ik wilde haar vingeren, maar met speelse blik reageerde ze "niet doen, asjeblieft, voor volgende klant". Nou, ik wil best collegiaal zijn! Als haar volgende klant haar goed onder handen nam, zal ze wel afgegaan zijn. Jammer dat ik geen vlieg kon zijn om dat schouwspel gade te slaan... Ik had me ondertussen toch al voorgenomen om, vermoedelijk niet voor de laatste keer, terug te komen voor 45 min. of één uur om veel meer met haar te doen en haar volledige menu te ontdekken.

Zonder en alles binnen en dan tongen ook nog als je het graag moest hebben ! Laila doet dat trouwens ook Jennifer soms hangt af van de persoon 🫤
Laila en Kelly zijn twee eersteklas zaadhoertjes! Mét mooie snoetjes én een lekker lijf! Binnenkort 's passeren voor een trio met hen en beider mondjes vullen met hun favoriete yoghurt. Naast elkaar met open mond en uitgestoken tong, benieuwd wie van hen twee het gulzigst is en het meeste opvangt :D

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Ik kan me enkel aansluiten bij wat hier reeds gezegd is: Dit is een toppertje!
Een zalige mix van GFE en pornqueen.
Ze doet alles wat vermeld staat in de adv en met een natuurlijke overgave die ik nog nergens anders heb meegemaakt.
Ze heeft zeker niet de ideale maten maar alles klopt, perfect in evenwicht. En volledig naturel!
Ik ga zeker terug en voor langer dan 30min.
Deze dame heeft er een vaste klant bij gekregen.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Afgelopen vrijdag nog eens langs geweest bij Inge. Via Whatsapp gevraagd of Jennifer aanwezig was, maar helaas. Dan maar de drie dames die er wel waren even laten langskomen op de kamer om een beslissing te maken. De eerste was Kelly, die ik al kende van een eerdere date, de andere waren Laila en een Braziliaans type waar ik de naam van vergeten ben (nieuw meisje).

Ik koos voor "veiligheid", omdat ik haar al kende en dus voor Kelly. Na het douchen zat ze klaar in prachtige lingerie, die ze wat mij betreft wat langer mocht aanhouden, maar ze deed meteen haar bh uit. Oké, meteen een stijve natuurlijk, wat een borsten!! De eerste tien minuten haar lichaam ook gewoon gekust en gevoeld terwijl ze voor me stond. Ook tongzoenen deed ze met veel overtuiging.

Daarna begon ze mij te pijpen, en dat deed ze afwisselend rustig en snel. Dit zorgde ervoor dat ik het lang kon volhouden. Terwijl ze me pijpte, kwam ze zelfs een aantal keer speels aan mijn kontgaatje, wat fantastisch voelde. Daarna gevraagd of ik de rollen mocht omdraaien, en daar werd ze heel enthousiast van. Na een kwartier likken kwam ze klaar, en deze keer was het duidelijk dat het een echt orgasme was. Vorige keer had ik daar mijn twijfels bij. Achteraf heeft ze me dit ook bevestigd, en ze had het niet verwacht dat het echt ging komen.

Nadien op haar gaan zitten en begon ze me terug deepthroat te pijpen en mocht ik haar zelfs tussen haar borsten nemen (voor mij een eerste keer). Na weer een goede 10 minuten gevraagd of ik haar mocht neuken. Condoompje om en ze ging op z'n hondjes zitten. Ook haar kont is lekker zacht, en je kan echt zalig stoten. Haar nadien nog omgedraaid en nog 1-2 standjes en dan klaargekomen.

Wat een fantastische vrouw!

Weet er iemand of ze soms ook in de voormiddag ontvangen daar? Zou er graag eens naartoe gaan maar kan enkel in de voormiddag
Volgens hun advertentie op RL vanaf 12.00u
Bel hen gewoon om te vragen of vroeger ook kan, vragen staat vrij, een 'neen' heb je, een 'ja' kan je krijgen

Ook haar kont is lekker zacht, en je kan echt zalig stoten.
Kelly wordt graag hard gepakt.
Wie de welgevormde billen van een lekkere meid wil beuken, moet bij haar zijn. Kreunend en gillend moedigt ze je aan. Met haar dikke tieten in m'n handen haar doggy afrijden om daarna een lading zaad in haar gulzig mondje te spuiten, zalig!!!

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
330
Deze week dus voor de eerste keer Inge's Privé in Berchem bezocht. Afspreken ging erg vlot. Erg verzorgd 'huis' ook... en super vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Toen ik aanbelde aan de deur... stond daar meteen een dame met zwart haar bij me. Bleek dus Kelly te zijn! M'n afspraak! Haha! Kreeg de erg ruime 'grote kamer' aangeboden. Erg verzorgd... en met een leuke grote spiegel! Eerst snel even douchen in de verzorgde badkamer, schone handdoek hangt klaar.

Dan meteen naar de kamer. Kelly in mooie lingerie. En we beginnen meteen te tongzoenen! Kelly rookt dus... en dat stoorde wel... Jammer! Lekker wat stoeien... kussen, likken, m'n handen zijn overal... Oh! Dat vind ze lekker! Dan op haar buik... en doe die bh los. Gelijk met m'n lippen en tong over haar rug... naar haar schouders en hals... Oh Ja! Dat vind ik lekker! Haha! Dan omdraaien... en ik ga meteen voor die grote borsten. Ja! Lik m'n tepels! Zuig erop! Ja! Zo! Grrrrrrr! Dan ga ik met kleine kusjes omlaag... langs haar buik... en lik dat mooie kutje. Ze reageert meteen!

Dan kus en lik ik haar benen... en dan haar voet. Ze reageert meteen! Ik neem haar bij haar enkel... en begin haar tenen te likken... Waw! Oh! Zo lekker! Haha! Dan zuig ik één-voor-één haar tenen. 'Oh! Ja! Ja'! Grrrrrrr! Ik lik en zuig dat het een lust is... en dan ga ik voor haar andere voet! Ik leef me uit! M'n pik pulst van genot!

Hoog tijd dus voor een eerste erg lekkere pijpbeurt met afwisselend likken, zuigen en masseren. Ze vergeet ook de ballen niet. En... dan natuurlijk ook '69'. Zij zuigt stevig op m'n pik... terwijl ik dat frisse kutje lik! Lekker! Nu sta ik zo scherp dat ik haar echt wel wil neuken! Voorzichtig glij ik naar binnen. Wat een lekker kutje! Mmmmmmh! Onze tongen vinden mekaar... tewijl ik haar stevig neuk. Dan gaat ze met haar duimen voor m'n tepels! Grrrrrrr! Ik word wild en neuk haar lekker hard! Dan sluit ik haar benen... terwijl ik diep in haar ben. Ritmisch ga ik diep in-en-uit... terwijl onze tongen verstrengelen in een geile lust! Grrrrrrr! Wat sta ik geil! Ik sta zo hard!

Ze wil die harde pik opnieuw pijpen... dus... cockring om en ze likt die schacht en zuigt m'n ballen! Grrrrrrrr! En... ze blijft maar doorgaan... m'n harde pik pulseert van genot! En als ik dan zelf m'n tepels stimuleer... niet van deze wereld! Dan begint ze m'n pik stevig te masseren. Wil jij niet klaarkomen? Neen! Ik kom maar één keer!

Even pauze... en een slok water drinken.

Dan neem ik de schoenveter en bind pik & ballen strak af... kan zij weer likken en zuigen! Komaan maak m' paars! Dan condoom om en ik neuk haar met afgebonden pik! 'Oh! Jij staat de hele tijd zo hard'! Man! Wat kan ik lekker stoten met die harde pik! Veter af... en ze masseert m'n harde pik met olie... terwijl ze met benen wijd voor me ligt. Oh! Niet zonder condoom! 'Neen schat! Niet meer erin! Meer dan een uur! Dat gaat niet'! Oh? Niet meer neuken? En ik trek een pruil lip...

Maar dan begint ze m'n pik en ballen krachtig te masseren... terwijl ik opnieuw haar tenen lik! Mmmmmm! Dan 1-voor-1 zuig ik op haar tenen... en ze bied me meteen ook haar andere voet aan! Zo lekker! En... ze blijft die pik maar krachtig masseren! Man! Zo geil! (wat zou ik haar graag verder neuken!) 'Oh! Wat blijf jij de hele tijd hard'!

Ok, dan wil ik graag in je mond klaarkomen! Ze neemt opnieuw plaats tussen m'n benen... neemt nog meer olie... en ik krijg daar de pijpbeurt / penismassage van m'n leven! OMG! Zo intens! En terwijl ze diep zuigt... en met haar tong rond m'n eikel gaat... masseert ze gelijk m'n ballen... en sterretje... Ik word gek van genot! Oh! Zo lekker! Dan grijpt ze me bij m'n ballen, trekt m'n pik super strak... en gaat krachtig op-en-neer langs m'n harde schacht. Ik voel m'n pik warm lopen! Dit hou ik echt niet lang meer vol! Oh! Oh! Oh! Oooooooh! Krachtig spuitend kom ik in haar mond! OMG! Waw! Wat was dat!

Zwaar hijgend lig ik op bed. Ok schat, blijf nog even zalig wat na relaxen...

'Nu samen douchen'! We stappen samen in de douche. 'Ok, zeep me in'! Als zij dan is afgespoeld... stapt ze uit de douche... 'ok, de rest doe je zelf wel!' en ze verlaat de badkamer! WTF! Ze blijkt dus een verstokte rookster... en moest nog snel tussen 2 klanten met haar vriendin naar beneden voor een pufje... Pffff!

Maar, Man! Wat pijpt die meid geweldig! Al bij al dus een meer dan leuke ervaring!

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kelly-en-laila-3.html
Al jaren klant bij Kelly en Laila afwisselend. Vroeger al eens reviews gedaan op het ter ziele gegane forum.
Vandaag eens bezoekje gebracht in hun eigen prive.
Kreeg direct ook al een kus van ons zotte doos Laila in een wreed sexy pakske die mee kwam begroeten.
Zalig zicht op dat kojtje en witte slipje bij het naar bovengaan. Praatje, centjes en wasje en dan konden we beginnen.

Klein dansje voor het bed, maakte me al wat zottekes en ben direct naar de rand van het bed gekropen om die lekkere borsten in mijn mond te nemen. Niet lang geduurd voor ik op mijn rug werd geduwd en in 69 die lekkere poes boven mijn gezicht hing. Was toch al maandje geleden tussen ons en beide heel enthousiast want duurde niet lang voordat ze klaarkwam, "Ow much too fast" in haar eigen woorden. Zij dan nog even gepijpt, na tijdje afkoeling nog wat kunnen vingeren terwijl ze deepthroat deed. Even overgeschakeld naar wat zoenen en tongzoenen en dan heeft ze me lekker klaargepijpt. Zalig geëindigd met nog in elkaars armen te liggen en een leuke babbel zoals altijd.

Nadien nog even kleine rondleiding gekregen omdat we elkaar toch al wat jaren kennen. Nog een afscheidszoen van Laila en knuffel en zoen van darling Kelly en den deze gelukkig terug naar huis vertrokken.

Intiem vul ik niet in nu, omdat we dit raar of zelden doen, omdat mijn plezier nu eenmaal ligt in het orale en we daar beide toch zeer bedreven in zijn, hehe, meestal meer dan 1 keer hoogtepunt voor haar per bezoekje hehe.

Recensie klinkt misschien te positief voor sommigen ,maar ja, als de klik er is ( door mijn beperking niet gemakkelijk) en voelt elkaar goed aan en weet wat je graag hebt, dan is het gewoon uitstekend.

Volgende keer Laila nog is bezoekje brengen, veel te lang geleden, mmmm.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
80
Blijkbaar niet meer bij Inge.
Kelly éénmaal bezocht vorig jaar, toen nog in Berchem.
Lieve dame, mooie borsten en aangename date.
Alle normale dingen gedaan. Zeker goed, maar heb een voorkeur voor Laila :)

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
90
Vriendelijk ontvangst bij binnen komst, betaalt mij gewassen en naar de slaapkamer dame kruik lekker op wat elkaar aftasten en dan zakt zij af om te pijpen dit was zeer goed en met veel overtuiging heb haar zelf ook goed verwend (denk dat ze het goed vond moest even stoppen) en dan haar doggy genomen eerst op het bed en dan op de rand terwijl ik recht stond en kon lekker door stoten

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kelly-1602/
Totale kosten (in euro)
210
Vandaag na lang aarzelen toch de stap gezet om een afspraak te maken bij Kelly.

Locatie is vlot gevonden, en binnenin is alles erg proper en vernieuwd, en erg vriendelijke en discrete ontvangst door Kelly zelf.

Eerst alle prijzen nog eens te horen gekregen, en dan betaald via payconiq, wel handig dat dit daar kan.

Dan eve kort opgefrist vanonder aan de lavabo, en dan al eve lekker gepraat om de sfeer er al wat in te brengen.

Gezegd dat ik van grote naturel borsten en vooral gepijpt worden hou, was voor haar zeker geen probleem, heb het mij zeker niet beklaagd.

Wat kan deze meid pijpen zeg, afwisselend diep en nat en snel dan weer eve traag en lekker teasen met die blik en dat mondje ;).

In dat uurtje ben ik 3x kunnen klaarkomen dankzij haar lekkere pijpskills, 1x in de mond en daarna op haar lekkere borsten, maar Kelly bleef gaan vol grote goesting naar meer zaad :), zo heb ik ze nog niet vaak meegemaakt, al moet Laila zeker niet onderdoen voor haar.
Daarna nog wat nagepraat over vanalles, over het huis, huisdieren enz, super aangename vrouw :).

Volgende keer ga ik nog eens voor Laila, maar was een zeer lekkere eerste x op het nieuwe adres.

Kelly als je dit leest, bedankt voor het leuke uurtje, je bent een schatje ;)

Mvg Moonlight

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Heb vandaag een bezoekje gebracht bij Kelly.

Na afspraak te maken heb ik besloten om een trio te doen met Kelly en Laila.
Begonnen met beide dames lekker te tongzoenen en die kunnen er wat van amaai.
Daarna op het bed beide dames mijne Jos aan het pijpen ,ik dacht nu zit ik in de 7 de hemel.
Ik vroeg aan Laila om haar poesje te likken en Kelly mij pijpen zalig.
Dan een wissel gedaan Laila Pijpen een Kelly haar poesje likken wauuw.
Vervolgens Laila haar poesje terug likken en Kelly bovenaan neuken ,ik moest presteren maar geen probleem.
Mijn tijd was aan het korten dus terug beide dames mijne Jos aan het pijpen en kon me niet meer houden na 30 min en alles spoot eruit de max.
Ik ben voldaan buiten gegaan ,dit was de beste sex uit mijn leven.

Heb die dames bedankt voor de sex van mijn leven.
Ja je moet ervan genieten morgen kan je dood zijn en dat kunnen ze mij niet meer afnemen.

Onlangs na een periode zonder bezoekjes wegens financiele malaise nog eens langsgegaan om mijn verjaardag te vieren.
Aangenaam verrast door Kelly en Laila, echt de 2 liefste 'zotte' madammen zoals ik ze al jaren ken.
Daarna lekkere tijd gehad met ons Kelly, was weer lekker vurig na tijdje niet gezien te hebben, echt zalig.
Perfecte start van de dag.
Nu beloofd dat het volgende keer Laila zal zijn, veel te lang geleden hehehe.
Love you, darlings.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kelly-laila-3.html
Totale kosten (in euro)
90
Onlangs deze wulpse meid nog eens bezocht.
Na het douchen terug op de kamer kwam ze al snel binnen en kon de pret beginnen. Begonnen met lekker tongzoenen, bh uit zodat ik haar dikke tieten kon masseren en haar tepels likken en zuigen, zij mijn stijve paal plagerig aftrekkend.
Plots voelde ik haar tong mijn linkeroor likken en fluisterde ze, "ik wil je lekkere lolly zuigen". Dat laat ik mij uiteraard geen twee keer zeggen. Ik ging in de zetel zitten, zij meteen op haar knietjes voor mij en weer genoten van een zalige gevariëerde pijpbeurt, afwisselend enkel op de eikel zuigend of diep, traag of snel, terwijl ze geregeld in mijn ogen keek.
Toen ik zag dat het halfuurtje al ruim halfweg was, even kort haar kutje gelikt en, met zicht op de spiegel, haar stevig doggy gepakt tot ze klaarkwam.
Omdat ik niet voldoende lang had opgespaard, deze keer mijn zaad niet in haar gulzig mondje gespoten, maar op haar tieten. Vond ze ook wel leuk.
Weer voldaan huiswaarts gekeerd. Ik kijk al uit naar de volgende keer om nog eens in 69 haar poes te likken terwijl zij en Laila mijn lul oraal verwennen. Heerlijk!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
180
Zonet een bezoekje gebracht aan Kelly en ik kan de voorgaande recencies alleen maar beamen.
JAWADDE!
Wat een heerlijke vrijpartij was me dat zeg.

Bij binnenkomst meteen een zoen op mijn mond.
Dan het verplichte wasje en de financiële shizzle.
Toen ging Kelly zich wassen en toen ze de kamer binnenkwam…. FIREBALL!
We zijn innig beginnen tongzoenen en met onze handen verkenden we gretig elkaars lichaam.

Op het bed gaan liggen en terug beginnen zoenen en friemelen. Bij Kelly werd het al snel friemeldepiemel en het ging al snel van periscope up.
Ze genoot er zichtbaar echt van… dat werd ik gewaar toen ik mijn hand tussen haar benen stak. Overstromingsgevaar emminent!

En toen hetgeen in de vorige posts al meermaals besproken werd… haar pijpkunsten.
Geen woorden voor maar genieten man… amai!

Ik denk als ik niet gevraagd had om haar ook te laten genieten, dat ze nog steeds op mijn jongeheer zat te sabbelen ;)

Toen ik haar wou beginnen beffen vroeg ze om zachtjes te starten. Zo gezegd wo gedaan maar de intensiteit ging al snel omhoog. En genieten dat ze deed. Toen ze klaar kwam schudde heel haar lijf. (Als ze dit acteerde nou dan verdient ze niet 1 maar 10 oscars)

Ik lag nog met mijn hoofd tussen haar benen en ze nam het wel vast om me naar boven toe te trekken maar ik heb ze toch nog enkele minuten nazorg gegeven onder het mom van zachte, speelse likjes. Jij bent een deugeniet zei ze al lachend.

Nu wil ik wel je paal voelen zei ze in mijn oor en zo geschiedde. Eerst missionaris terwijl ze me geil aankeek en met haar borsten speelde. Haar neuken terwijl je haar kust is hemels.
Daarna nog een stevige doggy beurt en toen ben ik tussen haar borsten gekomen en ik was meer dan voldaan!

Dit was de eerste maar zeker niet de laatste keer…

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
140
Zoals eerder vermeld deze week had ik nieuwe afspraak daar.
Was normaal met Layla maar gisteren bericht gekregen dat die met spoed naar haar thuisland moest. Dus opnieuw met Kelly,wat zeker geen straf is..
De financiële kant en het wasje snel geregeld.
Bij binnen komen in de kamer gelijk beginnen tongen en strelen terwijl ze haar hand in mijn boxer stak en begon te strelen en aftrekken.
Ze liet mijn boxer zakken en ging op haar knieën en nam me gelijk deepthroat terwijl ze me aankeek.
Mijn handen op haar hoofd om het ritme te bepalen.
Af en toe stoppen om naar mijn balzak te gaan en deze te likken terwijl ze me aftrekte.
Verder op het bed haar pijpkunstjes ontdekt en toen ik voelde dat het gevaarlijk werd,ze naar me toe getrokken en haar beginnen zoenen en vingeren om haar dan oraal te verwennen, na paar minuten 2 vingers in haar natte kutje terwijl zij haar bleef lukken en ze met haar handen door mijn haren ging en opeens klemde ze mijn hoofd tussen haar benen en kwam ze klaar met het nodige lawaai en sapjes.

Naast haar gaan liggen, zoenen,met haar borsten en tepels spelen likken zuigen.
Klaar om het condoom aan te trekken en ze kwam op me zitten en wat een geil zicht met die borsten die op en neer gingen,voelde haar kutspiertjes rond mijn paal klemmen.,toen ze fluisterde om ze doggy te nemen, mooi gehoorzaamd en lekker diep op ze hondjes het condoom vol gespoten.
Beide moesten ff bijkomen en na het wasje afscheid genomen met de woorden tot snel.
Was wederom een lekkere geile ontmoeting.

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, ken hen al lang genoeg om te weten dat zij altijd hun best proberen te doen, zelfs als ze zelf al een slecht dag zouden hebben.
Ze hebben respect voor hun klanten, dus als je dat gevoel hebt dan zal er wel iets anders zijn geweest wat daartoe geleid heeft.
Ik boek ook nooit een volledig uur en ik ga altijd tevreden buiten zonder rushgevoel met de complete boektijd voldaan.

Ik ben al enkele keren bij Kelly geweest, vroeger in Berchem en meer recent in Deurne. Telkens een halfuur en altijd top service gekregen.
Sanitair en kamers in Deurne zijn wel een heel grote verbetering.
Ondertussen 2 nieuwe meisjes, Ariana en Suzy. Iemand ervaring?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan