WHEM Kelly Leuven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Thx voor de info, staat tussen m'n favorieten maar k twijfel nu. Ziet er wel nog ok uit qua lijf, enkel borsten lijken serieuze hangers, mss vroeger dik geweest of zo? Moest er iemand ervaring mee hebben en wil delen, laat maar weten, sharing is caring.
 
Thx voor de info, staat tussen m'n favorieten maar k twijfel nu. Ziet er wel nog ok uit qua lijf, enkel borsten lijken serieuze hangers, mss vroeger dik geweest of zo? Moest er iemand ervaring mee hebben en wil delen, laat maar weten, sharing is caring.

Vroeger had ze trouwens ook andere foto's waarin ze méér liet zien en dat was eerlijk gezegd "niet veel soeps" (IMHO). Ook qua gezicht een dikke tegenvaller.
Bij de huidige foto's laat ze duidelijk bewust minder zien, om er beter uit te komen.
En wat vroeger op hookers zowat de algemene teneur was, was dat ze te veel vroeg en te weinig bood in ruil...
 
Laatst bewerkt:
Vroeger had ze trouwens ook andere foto's waarin ze méér liet zien en dat was eerlijk gezegd "niet veel soeps" (IMHO). Ook qua gezicht een dikke tegenvaller.
Bij de huidige foto's laat ze duidelijk bewust minder zien, om er beter uit te komen.
En wat vroeger op hookers zowat de algemene teneur was, was dat ze te veel vroeg en te weinig bood in ruil...
Ok, bij deze geschrapt van m'n favorieten, ergens jammer want Vlaamse dames in t leuvense zijn schaars. En ben de zuid Amerikaanse 'hello bb, good fuck bb, yes bb,..." wat beu...
 
Liesje, Grace en nu Kelly. Zelfde dame

 
Liesje, Grace en nu Kelly. Zelfde dame

Hmm, Grace Kelly 🤔 Far from it!! 🤭
 
Ben er onlangs toch eens geweest, wou ze echt eens testen, beter niet gedaan 🤣 uiterlijk 6 op 10, saaie bedoening, neemt geen initiatief, heeft er precies geen zin in, lachen kan ze niet denk ik, en bij t neuken deed ze precies iets zodat ik niet diep kon penetreren, nog nooit meegemaakt, weggesmeten geld dus. Mja nood was hoog en wou Vlaamse in Leuven, enige keuze dus... wegblijven dus!
 
Zodra er geen haluurtjes bijstaat. Is er natuurlijk onmiddellijk onraad wil je gewoon in het zak zetten.
Wat leren geen haluurtjes= WEGBLIJVEN
Niet mee eens, heb al dames gehad, en goede ervaringen, die enkel uurtjes doen en vaak 1 date per dag omdat ze niet van bandwerk houden. Die dit wel als financieel extraatje doen, maar niet als voornaamste inkomen hebben. Maar kelly is daar geen van 🤣 dat is gewoon een platte zak die er echt geen zin in heeft en beter andere verdienste zoekt...
 
Smaken verschillen dus duidelijk. Ik ben er al dikwijls bij geweest en ik heb er goede ervaringen mee. Geen zotte dingen, maar gewoon lekkere seks. Misschien iets duurder, maar je kan er dan wel gewoon Vlaams mee praten. Ik ken haar intussen wel een beetje en ik vind haar aangenaam gezelschap. Ik vind haar seksueel zeer aantrekkelijk en mede daardoor kom ik er altijd erg intens bij klaar. Voor mij de eerste keuze in en rond Leuven.
 
Laatst bewerkt:
enkel borsten lijken serieuze hangers, mss vroeger dik geweest of zo?
Je bent er ondertussen geweest, lees ik. Maar bovenstaande bewering klopt toch van geen kanten? Er staat ondertussen trouwens een foto van haar blote borsten op haar advertentie waarin je duidelijk kan zien dat die netjes op hun plaats zitten ipv 'serieuze hangers' te zijn. Dat je het niet zo fijn vond bij haar, dat kan ik nog geloven, dat is altijd een kwestie van smaak, maar bovenstaande bewering is een leugen en dat is zeker niet prettig voor haar als dat hier blijft staan.
Ik las in je recensie ook dat je denkt dat zij iets deed, want je geraakte niet zo diep in haar. Zij heeft gewoon een spannerke. Dat spannerke, en haar figuur, maken dat ik er graag bij ga.
 
Je bent er ondertussen geweest, lees ik. Maar bovenstaande bewering klopt toch van geen kanten? Er staat ondertussen trouwens een foto van haar blote borsten op haar advertentie waarin je duidelijk kan zien dat die netjes op hun plaats zitten ipv 'serieuze hangers' te zijn. Dat je het niet zo fijn vond bij haar, dat kan ik nog geloven, dat is altijd een kwestie van smaak, maar bovenstaande bewering is een leugen en dat is zeker niet prettig voor haar als dat hier blijft staan.
Ik las in je recensie ook dat je denkt dat zij iets deed, want je geraakte niet zo diep in haar. Zij heeft gewoon een spannerke. Dat spannerke, en haar figuur, maken dat ik er graag bij ga.
Die hangers kloppen idd niet, bovenstaande bericht was dan ook van voor mijn recensie, als je kijkt naar de volgorde van berichten had je dat kunnen weten en me niet hoeven te bestempelen als leugenaar. Feit is wel dat het barslecht was en ze er als een zak patatten bijligt. En wat betreft dat spannerke, strak was ze wel ja, maar ze deed echt iets waardoor ze me terug buitenduwde, dus dat alles, samen met de prijs en uiterlijk, want sorry, voor 180euro hebt ge echt veel mooiere dames die veel meer initiatief tonen, ik denk bv aan briana, zelfde prijs, pijpt zonder cd, en berijdt je paal met heel veel passie,... maar ga jij maar lekker op je patattenzak hé, vergeet mss geen recensie te schrijven als je dan toch zo met haar inzit, beloon haar dan met een positieve recensie, want momenteel is het hier enkel slechte reclame voor haar. Ah en denk in r vervolg 2 keer na voor je iemand beticht van leugens 😉
 
Je moet anders eens goed lezen wat ik schreef. Leugenaar? Ik vroeg gewoon om die foute voor-onderstelling misschien eens recht te zetten nadat je er geweest bent. Fraai trouwens om haar met een zak patatten te vergelijken. Ieder zijn smaak, ik vind haar mooi en aantrekkelijk. Zij is inderdaad strak vanonder, maar als ik wat 'tegenduw' ga ik er net dieper in ipv eruit geduwd te worden. Dat is, voor mij althans, nu net het fijne aan seks met deze dame.

Recensies zijn altijd subjectief,. Of dat slechte reclame oplevert, weet ik niet. Van alle potentiële klanten is er maar een klein percentage dat op de fora leest. Zij heeft blijkbaar best veel klanten, en ik heb ook zelf geen profijt of geen nadeel bij haar buisiness.

Ik vul dus liever geen lovend recensieformulier in, want tussen de negatieve beoordelingen zal ik dan toch gebrandmerkt worden als vriendje, alhoewel ik telkens netjes betaal. Positieve recensies komen van vriendjes. Negatieve recensies komen dan weer dikwijls van vriendjes van de concurrentie of van mensen die hun zin niet kregen. Ik wou hier enkel als tegengewicht melden dat ik er al heel veel jaren langs ga. Dan zal ik haar dus wel ok vinden. Maar daar zal dan wel weer een reactie op komen dat ik de lat laag leg. :);)
 
Jouw 'stijl' (of totaal gebrek daaraan) doen vermoeden dat jij waarschijnlijk degene bent die barslecht was.
Je verkondigt onwaarheden, en dus heeft Peneermastoor gelijk als hij jou (op een correcte manier) vraagt dat recht te zetten. In plaats daarvan kom je met nieuwe beledigingen. Beneden alle peil...
Gast, waar moei jij je mee? Ik heb niet gelopen, ik heb gewoon gezegd voor ik bij haar ben langs geweest dat ze precies hangers heeft en mss vroeger dik was. Nadien ben ik geweest en heb ik idd vastgesteld dat ze geen hangers heeft. Heb ik dan gelopen, neen want nooit heb ik gezegd ze heeft hangers, dus aub leer juist lezen. Maar dus ze heeft geen hangers, dat was mss het enige positieve aan haar, nu blij dat ik t heb "rechtgezet"? Djeezes, k zou zeggen, ga er eens samen met meneer pastoor naar toe, en neuk haar suf als jullie haar dan toch zo top vinden. Mij niet gelaten hoor mannen, geniet er ten volle van, maar ik vond het barslecht, en als je alle reacties leest hierboven ben ik duidelijk niet alleen. Allez k ga t hier bij laten, veel plezier ermee en niet vergeten een recensie te schrijven over haar dan, ze zal het nodig hebben...
 
Op het gevaar af een hele berg bagger over mij heen te krijgen... heb een hele fijne date gehad met Kelly. En nee, ik ben niet haar vriend, haar man, haar pooier, een klant die ze betaalt om iets positiefs te zeggen,... Ik meen wat ik zeg. Dus wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan