Recensie Kelly limb, Genk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze heeft me ineens na 8 maanden geantwoord waarom ze niet is komen opdagen/nx antwoorden. Blijkbaar heeft ze een vaste kerel die haar nu voorziet. Denk als je haar wil neuken best naar Erroxx gaan op vrijdag… Daar zit ze om de 3 vrijdagen. Soit dat is wat ze gezegd heeft.
 
Met haar man, vroeger toch. Maar het is allemaal zo omslachtig hoe ze te werk gaat. De tijd die ze verdoet met typen op een week kan ze 3 man extra doen, bij wijze van spreken.
 
Ik kan alleen maar beamen dat ze vrij omslachtig is. nadat ze een foto had ontvangen verlangde ze eerst langdurig contact via skype. Als je dan niet binnen 1 dag reageerde vond ze ook niet goed. Maar als je concreet wilde afspreken was ze er nog niet klaar voor. Verspilde energie.
 
Kan allemaal best zijn maar die dame verwacht echt dat je uren,dagen,weken en maanden dagelijks tijd in haar steekt en nog is gaat betalen ook (ok part off The game maar toch) .Haar zinnetje is dan "als je me echt wil" doe je dat. Als je effectief afspraak maakt met uur en dag hou je je er ook aan of meld je af,dat laat zij ook na om te doen. Veel streken noem ik dat.
 
Barefan : ze heeft gestuurd dat ze een vaste kerel heeft en haar partner. Daten deed ze voorlopig niet meer. Of het waar is weet ik niet want betrouwbaar noem ik haar niet. Stuur haar bericht via KIK en je weet het.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan