Recensie Kelly, Multimassage Haarlem 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jean Jesus

Wandelaar
76
29/01/22
76
7
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://multimassage-haarlem.nl/haarlem/vrouwen/187/kelly
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag in de avond naar MM Haarlem. Ben er vaker geweest, esmerelda en Natalia bezocht. Paar rondjes gereden in de buurt omdat een paar medelanders hinderlijk voor de ingang stonden. Uiteindelijk naar binnen en kreeg de keus uit 3 dames. Gekozen voor degene met de dikste tieten. Kelly. Totaal mislukte date. Geboekt voor half uur maar meteen spijt. Dame sprak nauwelijks Engels, was erg afstandelijk, commandeerde mij naar de douche, moest op m'n buik liggen. Kreeg een korte massage, draaide me om voor meer maar dat was het. Ze probeerde nog mij 50 euro af te troggelen voor pzc. Niet op ingegaan, ze kreeg mijn piemel nauwelijks omhoog. Ze pijpt met haar tanden. Heb uiteindelijk mezelf afgetrokken terwijl ze kleine likjes aan mijn tepels gaf. Haar eigen borsten waren nep, je zag nog 2 rode strepen onderaan vanwege operatie. Zoenen mocht niet, je mocht bijna niks aanraken. Snel naar huis met 90 euro en een kwarkje minder
 
Zonde, op de foto's ziet ze er nog goed uit. Heb ook best een aantal tegenvallende ervaringen gehad bij MM, daarom kom ik er eigenlijk bijna niet meer. Een uurtje met een extraatje zit je op 210 euro, voor dat geld zijn er dan wel betere alternatieven. Wel
Jammer, het concept is echt prima.
 
Zonde, op de foto's ziet ze er nog goed uit. Heb ook best een aantal tegenvallende ervaringen gehad bij MM, daarom kom ik er eigenlijk bijna niet meer. Een uurtje met een extraatje zit je op 210 euro, voor dat geld zijn er dan wel betere alternatieven. Wel
Jammer, het concept is echt prima.
Mijn keuze voor MM is meer praktisch: gratis parkeren, discreet en niet ver weg waar ik woon. Maar de prijzen, introductie-ronde (alle dames tegelijk voor je in de gang) en een paar seconden om je keus te maken zijn wel minpunten. Je kan ze geeneens een handje geven. Het is: kies maar NU. ik kom er nooit voor de massages. Glibberig spul op m'n lichaam. Bah.
 
Afgelopen vrijdag in de avond naar MM Haarlem. Ben er vaker geweest, esmerelda en Natalia bezocht. Paar rondjes gereden in de buurt omdat een paar medelanders hinderlijk voor de ingang stonden. Uiteindelijk naar binnen en kreeg de keus uit 3 dames. Gekozen voor degene met de dikste tieten. Kelly. Totaal mislukte date. Geboekt voor half uur maar meteen spijt. Dame sprak nauwelijks Engels, was erg afstandelijk, commandeerde mij naar de douche, moest op m'n buik liggen. Kreeg een korte massage, draaide me om voor meer maar dat was het. Ze probeerde nog mij 50 euro af te troggelen voor pzc. Niet op ingegaan, ze kreeg mijn piemel nauwelijks omhoog. Ze pijpt met haar tanden. Heb uiteindelijk mezelf afgetrokken terwijl ze kleine likjes aan mijn tepels gaf. Haar eigen borsten waren nep, je zag nog 2 rode strepen onderaan vanwege operatie. Zoenen mocht niet, je mocht bijna niks aanraken. Snel naar huis met 90 euro en een kwarkje minder
Dien een klacht in
Ik deed dat ooit en kreeg van meneer Ben een uur gratis met dame naar keuze
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan