WHEM Kelly Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben vorige week bij Kelly geweest. Ipv de boerderij werd ik naar een ander adres verwezen, waar het we zelfs nog beter uitzag.

Afspraak gemaakt en ik kon snel terecht. Ontvangst was zeer vriendelijk, het is een leuke vrouw, en ze ziet er ook nog niet heel verkeerd uit. Beetje dikke buik en haar borsten zien er nog niet zo verkeerd uit, lekker vol. Verder was ze netjes fris en schoon.
Ze is wel een beetje druk, maar het stoorde mij niet.

De date zelf was prima, ik had vantevoren geen afspraken gemaakt, dat doe ik eigenlijk nooit, ik zie wel wat er tijdens de date gebeurd.

Veel gebeft, want daar hou ik van, ben lekker gepijpt en heb goed geneukt. Enige minpuntje is toch wel het gekreun en het "schatje voor" en "schatje na" de hele tijd.

Herhalingsgevaar: ik zou er denk ik nog wel eens mee willen afspreken.
 
Die andere locatie is dat iets vergelijkbaars met de boerderij met meer dames of een prive adres? Vind de boerderij altijd wel een discrete locatie en wil wel eens meer dames in Nijmegen bezoeken want er zijn daar voldoende maar dan ook wel ergens discreet. Als er meer dames zijn is er dan ergens een overzicht?
 
Die andere locatie is dat iets vergelijkbaars met de boerderij met meer dames of een prive adres? Vind de boerderij altijd wel een discrete locatie en wil wel eens meer dames in Nijmegen bezoeken want er zijn daar voldoende maar dan ook wel ergens discreet. Als er meer dames zijn is er dan ergens een overzicht?
Die andere locatie was bij haar thuis. Ze huurt een kamer in de boerderij, maar omdat alle kamers al verhuurd waren, werkte ze vanuit huis.

Wat bedoel je met dat overzicht, welke dames er in de boerderij werken?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan