WHEM Kelly, Privé ontvangst, Lelystad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mike

Stamgast
Forumpionier
276
05/07/21
214
20
Volgens mij een recensie geweest op hooked, maar weet het niet zeker. Kom normaal niet in deze regio. Wie heeft ervaring? Dank je wel.

 
lekker latina. Ze had voorheen sillis cupF
Nu is ze terug in ons land en heeft weer natural dd cup.
Ik had bij hookers meerdere recenssies over haar geschreven. Ik was positief erover.

Was vergeten te melden ze heeft wel een lekkere kont om tegen aan te stoten. En zelf geniet ze ook van. Geen fake gekreun.
 
Laatst bewerkt:
Twee keer geweest, leuke dame. 1 x in Almere, 1 x in Amsterdam. Het bezoeken zeker waard. Toen had ze inderdaad siliconen koplampen, ondanks dat beweerd werd dat ze natuurlijke borsten zou hebben. Of ze nu haar sili's heeft laten verwijderen, geen idee, mijn laatste bezoek is al een poos terug.
 
Mijn favoriete dame by far. Had paar jaar terug natuurlijke cup E. Toen is ze wat kilo's (en borsten) verloren, en is ze naar de tietendokter geweest voor een cup F. Die bleken haar helaas toch rug/nek pijn te bezorgen, en dus is ze weer terug naar natuurlijke borsten. Maatje cup D/E zou ik zeggen.

Tongzoenen, pzc, Russisch is allemaal top bij haar. Behandelt je echt als je vriendje voor een uur. Absolute topper :)

Overigens is ze nog een weekje in Lelystad te vinden, daarna gaat ze weer terug naar Amsterdam.
 
Kelly haar recensies waren gewoon goed op HKRS.

Ik had ook een keer met haar afgesproken voor de volgende dag. Helaas taal noch teken toen ik eenmaal in Lelystad aangekomen was. Apps werden niet gelezen. Twee uur later eindelijk een reactie: "ik ben er nu hoor". Tsja, ik niet meer dus. We hebben elkaar nooit ontmoet helaas. Wellicht komt het er nog een keer van.
 
Kelly is vanaf komende week weer in ons landje. Het lijkt er alleen op dat ze Amsterdam overslaat, en meteen in Almere gaat beginnen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan