Recensie Kelly, Sint-Martens-Lennik 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sn00pd0g

Newbie
10
18/02/24
3
3
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kelly-sexy-zacht-en-lief.html
Totale kosten (in euro)
120
Kelly ontvangt je op een ruime mooi ingerichte kamer. Ze is een mollige dame met een grote boezem die duidelijk ervaring in het vak heeft. Bij het binnen komen, stelt ze je snel op je gemak.
Ze spreekt nederlands waarbij je wel hoort dat ze van franstalige origine is.
Het voorspel was prima, wie zoals ik van grote borsten houdt, komt zeker aan zijn trekken.
Bij de sex kwam ik al gauw klaar maar daar kan Kelly natuurlijk niks aan doen. Het geeft eerder aan hoe fijn ze het maakt.
Achteraf nog een praatje gemaakt waarbij ik niet het gevoel had dat ze op de klok keek.
Best voor herhaling vatbaar.

Dat mens liet me eerst helemaal tot in haar uithoek ( Sint Martens Lennik ) rijden om dan een minuut voor de afspraak me te whatsappen dat ' het niet zou lukken. Ik dacht eerst dat madame ergens in het verkeer vastzat of een andere reden. Ik stond al voor haar deur. Stipt op tijd. Dus drong ik ( beleefd )aan op een beetje uitleg. Was blijkbaar reden genoeg voor mevrouwtje om via Whatsapp me beginnen toe te schreeuwen ( veel uitroeptekens ) dat het haar recht was om iemand te weigeren en dat ik blijkbaar opeens te oud was. Ik ben 48 en zij beweert 43 te zijn. Naar mijn leeftijd was ook nooit gevraagd. Bovendien zeggen velen mij dat ik er een stuk jonnger uitzie ( zit in de familie) Meer waarschijnlijk is dat de misses dacht dat ik allochtoon bloed heb , wat ik pas later opmerkte in de commentaren van Youppie dat ze daar behoorlijk paranoïde over is. Hoewel ik roodbruin/grijzend krulhaar heb en grijze ogen. 100% Vlaams. Wat de reden ook zij , ik val nog liever dood dan bij zo iemand te gaan. Een gewaarschuwd man is er twee waard.

Terug
Bovenaan Onderaan