WHEM Kelly, Utrecht, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alex_D

Stamgast
487
27/08/21
241
17
Iemand toevallig ervaring mee? Vooral benieuwd of ze een beetje op de foto's lijkt en een leuk koppie heeft :)

 
Geen ervaring met deze DvP, maar ik vermoed dat de profielen van Kelly en Diana van dezelfde dame zijn.

Klanten die via het profiel van Diana een afspraakje maken krijgen dan te horen dat de tatoeage na het nemen van de foto's is gezet.

Er zijn veel dames met meer dan één profiel. Bijvoorbeeld Kim en Perla zijn dezelfde dame (ik vermoed dat 36 - en niet 24 jaar - de correcte leeftijd is) en toen ik een afspraakje met Erika maakte ontmoette ik Selena, en zo zijn er - alleen al binnen de regio Utrecht - nog meer soortgelijke profielen te vinden.
 
Kelly en Diana blijken inderdaad dezelfde DvP. Ik vermoed dat de dame eind dertig of begin veertig is maar de foto's zijn nog wel gelijkend en ze heeft - zeker voor haar leeftijd - nog een strak lijf met een lekkere kont.

Kelly is wat routineus en onpersoonlijk in het contact: voor chit-chat en kussen ben je bij haar aan het verkeerde adres, en oogcontact is vluchtig (bijvoorbeeld op mijn herhaald verzoek om mij aan te kijken bij het pijpen ging ze niet in). Daar tegenover staat dat ze hemel en aarde bewogen heeft om mij te laten klaarkomen, waar ik steeds heel dicht tegenaan zat maar "net niet" gebeurde (ik vermoed dat dit toch het gemis aan oogcontact en kussen was), en we uiteindelijk 60 minuten zijn bezig geweest terwijl ik voor 45 minuten had betaald (uiteraard wel een fooi gegeven).

Op Kelly's voorstel sloot een Colombiaanse huisgenote (zonder Kinky-profiel) een half uur aan tegen geringe bijbetaling.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan