Recensie Kelly, Utrecht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jumpstreet

Meubelstuk
2.371
29/12/21
1.587
17
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kelly-jong-blond_6847420
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een tijdje geleden met Kelly afgesproken.
Wat vooral naar voren kwam is dat ze aanstuurt op langere date's (ook voor car).
Echt een goeie plekken voor een cardate kent ze niet, bij voorkeur doet ze het nog langs een parking langs de weg.
Gevraagd hoe vaak je mag klaarkomen, en zegt ze zo vaak als je kan in 30 minuten, helaas klopt dit niet.
Ze heeft al maar 1 condoom mee en na het klaarkomen is de tijd al om (en dan praat ik over ma 10/15 minuten), een echte klokkijkster helaas.
Foto's komen niet helemaal overeen, pijpen is echt dwangmatig en de daad mha, gaat allemaal om vlug vlug vlug en naar de volgende.
Zoenen liever niet terwijl ze zei van wel, en veelal nep gekreun.
Jammer maar ik skip haar de volgende keer
 
Deze meid heb ik éên keer gedaan om daarna mijzelf voor te nemen het niet meer met haar te proberen. De pik heeft een eigen wil dus toch nog een keer geprobeerd. Weer een deceptie.

Klokkijkster, belooft van tevoren heel veel maar maakt dat niet waar. Pijpt zelfs zo nu en dan nep. Wanneer je niet oplet zit haar hand ertussen en wordt je niet gepijpt maar afgetrokken. Ruikt naar wiet.

Vreemde is dat ze een hele beschaafde indruk maakt in eerste instantie en daarna een soort ordinair verslaafden gedrag laat zien.

Foto's zijn zeer geflatteerd.
 
Laatst bewerkt:
Klopt niets van wat ze beloofd, en ik vraag mij af of de foto's van haar zijn. Anders zijn ze van een vorig leven.
Gehaast. betalen voor uur en na 20 min willen stoppen. Geen geld terug willen geven.
 
Is gevaarlijk, bekend bij wieheeftgebeld.nl
Denk eerder dat er meer dames in deze poule zitten waar zij bij zit, want weet dat ze geen whatsapp gebruikt.
Op jouw bovenstaande link wordt er wel gepraat over whatsapp.
Ze heeft ook meerdere nummers, maar geen die whatsapp heeft
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan