- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Fisting
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/best-girl-21.html
Het zal jullie wel al opgevallen zijn dat er meerdere Kendalls op redlights verschijnen, maar deze is voor mij de beste
Ze ontvangt ook bijna altijd in Halen.
Ben er inmiddels 4x geweest en elke keer was het een groot feest.
Kendall is echt knap. Ze is slank, heeft een geil snoetje en een prachtig figuur in het algemeen. Ik vind haar echt indrukwekkend en ze is echt geweldig om naar te kijken. Ze staat elke keer klaar in een zeer sexy outfitje en geeft me een lekkere, gepassioneerde tongzoen telkens ik binnenkom.
Ik vraag haar telkens om actief en dominant te zijn en dat doet ze goed. Ze houdt er van om gedeepthroat te worden (geweldige pik dat ze heeft) en om haar zalig kontje te laten rimmen. Ik wou eigenlijk dat ik dagelijks mijn tong van haar eikel tot haar kontje kon laten glijden, geweldig gewoon
Als ze me neukt is het telkens hard en intensief tot ze ver genoeg open geneukt heeft voor het zwaardere werk.
Ze fist (en double fist!) me heel graag en doet dit uitstekend. Niets geforceerd, gewoon op het gemak en met een goede techniek. Ik heb nog nooit zo veel genoet ervaard van een fisting sessie dus dat zegt toch wel al veel.
Verder is ze zeer open-minded en is dus niets te gek voor haar.
Ze is lief en respectvol. Behandel je haar ook zo, krijg je hopelijk even leuke ervaringen als ik.
Ben er inmiddels 4x geweest en elke keer was het een groot feest.
Kendall is echt knap. Ze is slank, heeft een geil snoetje en een prachtig figuur in het algemeen. Ik vind haar echt indrukwekkend en ze is echt geweldig om naar te kijken. Ze staat elke keer klaar in een zeer sexy outfitje en geeft me een lekkere, gepassioneerde tongzoen telkens ik binnenkom.
Ik vraag haar telkens om actief en dominant te zijn en dat doet ze goed. Ze houdt er van om gedeepthroat te worden (geweldige pik dat ze heeft) en om haar zalig kontje te laten rimmen. Ik wou eigenlijk dat ik dagelijks mijn tong van haar eikel tot haar kontje kon laten glijden, geweldig gewoon
Als ze me neukt is het telkens hard en intensief tot ze ver genoeg open geneukt heeft voor het zwaardere werk.
Ze fist (en double fist!) me heel graag en doet dit uitstekend. Niets geforceerd, gewoon op het gemak en met een goede techniek. Ik heb nog nooit zo veel genoet ervaard van een fisting sessie dus dat zegt toch wel al veel.
Verder is ze zeer open-minded en is dus niets te gek voor haar.
Ze is lief en respectvol. Behandel je haar ook zo, krijg je hopelijk even leuke ervaringen als ik.