Recensie Kendell Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Meubelstuk
1.144
09/01/22
1.481
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1952324-kendall
Totale kosten (in euro)
150
van de week bij deze mooie vriendelijke dame geweest die ontvangt in een straat vlakbij station de leyweg waar de bussen staan
bij binnenkomst plaats genomen op bed en Kendell stond al klaar met het condoom ze pakte wat durex gel sen me begon eerst me tool te masseren totdat hij keihard was en begon me direct lekker lang te pijpen dit doet ze heel goed met diepih halen ik moest zelfs oppassen dat ik niet te snel klaar kwam zo lekker was het
hoerna heb ik Kendall op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar heerlijk te stoten dit ging heel erg goed ze doet goed mee en haar kutje werd heetlijk warm en nat
hierna was het tijd voor doggy ze heeft een heel mmoie latina kont om heerlijk tegen aan te stoten het duurde dan ook niet lang voordat ik heerlijk grommend in haar klaar kwam
Kendall is een hele mooie aardige dame met mooie borstjes zr is geduldig en neemt echt de tijd voor je
ik ga zeker weten terug naar haar deze colombiaanse dame ze heeft ook een heerlijk strak kutje. alleen kon niet douchen dat was wel minder
ow ja vergeten te zeggen wel heel belangrijk het is echt precies de dame van de fotos misschien wel zelfs mooier in het echt vind ik knappe dame

Terug
Bovenaan Onderaan